1. leht 1-st

2105, Matukas, 1982

Postitatud: 10 Jaan 2011 15:25
Postitas sansa
Äkki tuleb paar pilti salongis ja mootorist ka?
Muidu tundub piltide pealt päris korralik pill.

Postitatud: 10 Jaan 2011 15:41
Postitas Po18
Tee piltte just põhjaalusest olukorrast enne kui korrastama hakkad. Tahaks ka näha kui hull asi on siis.

Postitatud: 10 Jaan 2011 18:12
Postitas veljo15
Väljast on masin päris korralik isegi (värv jm.) ;) Edu masinaga :D

Postitatud: 03 Veebr 2011 21:35
Postitas kõrv
tavaliselt valatakse sinna diislit, aga kui bens korraga vahelt välja jooksis sis jah oleks targem ära lihvida.

Postitatud: 03 Veebr 2011 21:42
Postitas kõrv
diisliga oli vist jah sihuke lugu et kui 24h ja altpoolt kuiv on sis on perfekt. mina kui endal säärast moodi pidavust proovisin piirdusin 1h-ga kuna oli kiire. pärast kokkupannes ja käivitades polnud aru saada et oleks kuskilt välja suhisend vms..

Postitatud: 03 Veebr 2011 22:52
Postitas Anti
Ma soveldaks klapid ja oleks mure murtud kui juhtpuksid liiga kulunud ei ole. Aga sovelduspastat mul on ja aitamise vastu ka midagi pole.

Postitatud: 13 Veebr 2011 18:03
Postitas Anti
Eks anna PS teada kui klappe soveldada tahad, mul puhkus hetkel.

Postitatud: 14 Veebr 2011 11:28
Postitas lada
Tohib küsida kuskohast sellised "uued" jupid tellisid?

Postitatud: 14 Veebr 2011 12:10
Postitas sveno
need on tõesti "uuesd osad":)

Postitatud: 06 Mär 2011 22:31
Postitas twist
Kepsusõrm pressitakse välja külmalt ja hüdrapressi all. Vajalik on spetsiaalne rakis. Soovitatav on siiski osta uued kepsusõrmed, sest igale kolvile ei sobi iga sõrm. Kolvid on vaja võtta poodi kaasa ja siis sobiv otsida.
Õline kepsusõrm ei tohi kolvist välja kukkuda, samas peab olema ühe (käe)sõrmega liigutatav.

Postitatud: 18 Aug 2011 23:49
Postitas -lada-
Ilmselt on see sinna kinni punktitud:puzzled- puurid punktid labi ja saad kätte.
Kindel ma pole.
Endal tegin ka neid kohti, üsna pude oli see värk, aga sain ilma torbikuid ära võttes hakkama.