1. leht 2-st
21011,kristjan666,1981
Postitatud: 18 Nov 2010 16:48
Postitas kristjan666
No tervist jälle! Täna sai endale koju toodud uus nn projekt.Nimelt tegu siis venna pooleli jäänud projektiga,mida otsustasin nüüd jätkata.Nipet-näpet on juba tehtud,natuke on juba uut põhja,juhipool uus küljekarp,tiivanurgad vahetatud.Kapott ja tagaluuk on juba kambris ära värvitud.Peal siis originaal 1,3 mootor(tiksub suhteliselt vaikselt isegi

) ) Plaan teha vaikselt,ja korralikult,seega asi areneb aeglaselt. Järgmine töö mis on ees ,on see ,et tuleb maha võtta mootor ja klaasid,et saaks korralikult kere värvimiseks ette valmistada,muidugi tuleb ka veel ära vahetada kõrvalistujapoolne karp ja esipõll. Paar pildikest kah;)
[Muudetud: 20-11-2010 kristjan666]
[Muudetud: 22-11-2010 kristjan666]
Postitatud: 18 Nov 2010 17:15
Postitas kõrv
velg on kyll taga väga ilus

Postitatud: 18 Nov 2010 17:21
Postitas Risto14
Siit arvatavasti mingi järjekordne iludus valmimas:rolleyes
Edu!
Postitatud: 20 Nov 2010 11:56
Postitas -Erko-
Värv ka väga ilus

Postitatud: 20 Nov 2010 21:12
Postitas martti
Värv on tõesti:o
Postitatud: 21 Nov 2010 13:45
Postitas kristjan666
Tänud! Aga mul selline küsmus,et kas keegi teab kas keegi läänemaal pakub liivapritsi teenust ?
Postitatud: 23 Nov 2010 17:27
Postitas RagnarM
äkki kuskil seal peugeoti keskuse taga seal auto teemades ?
ei oska öelda küll et kuskil oleks , ei ole vhmlt kuulnud
Postitatud: 27 Dets 2010 22:29
Postitas kristjan666
Postitatud: 28 Dets 2010 23:16
Postitas kristjan666
Täna sain vahetatud ka teise poole karbi ja tiibade nurgad.Pilte tuleb mõni teine päev.

Postitatud: 29 Dets 2010 13:09
Postitas kristjan666
Tänud! Ehitan ikka selleks ,et talvel hea garaazi vaadata ja et suvel saaks mõne tiirugi teha

Postitatud: 19 Jaan 2011 23:33
Postitas kristjan666
Postitatud: 22 Jaan 2011 17:25
Postitas Kevin68
Rehv tundub veitsa kõrge olema, muidu väga viis.
Postitatud: 22 Jaan 2011 19:26
Postitas veljo15
Siit võib loota väga ilusat pilli tulemas näha

Aga EDU ehitamisel
[Muudetud: 22-1-2011 veljo15]
Postitatud: 10 Apr 2011 20:20
Postitas kristjan666
Huh,lõpuks jõudsin ka Lada juurde.Pikemat aega pidin ootama lume sulamist ,et toda kätte saada:D Aga täna sai siis maha kistud mootor ja kõike muud huvitavat.Nüüd muutub tegevus siis vähe aktiivsemaks;)
[Muudetud: 10-4-2011 kristjan666]
[Muudetud: 10-4-2011 kristjan666]
Postitatud: 11 Apr 2011 22:11
Postitas kristjan666
Lõpuks sain ka uksed sebitud:P Tõin ka juba uue tagapõlle.Puudu veel esipõll,siis kereplekkidega asi korras.
jätkub..
Postitatud: 17 Mai 2011 17:31
Postitas kristjan666
Väike küsimus,et kuidas sierra 2,0 74 kw mootor sellele kerele vahele istub? Kui palju tuleks ümber teha,ehk on kellegil kogemusi..
Postitatud: 18 Mai 2011 17:00
Postitas samara1500
Sierra mootor on natukene raske arvan(suht lahja ka massi kohta),aga Moskvits 412-le on pandud sierra mootor,iseasi kumma kapotti ruum suurem kas lada või AZLK
Postitatud: 18 Mai 2011 17:06
Postitas hautz
Ühenukane jama, ikka kahenukane. Malmist plokikaas teeb raskeks ja ega midagi head, peale vastupidavuse ei oska öelda.
Postitatud: 18 Mai 2011 17:46
Postitas kristjan666
Hetkel mõtetes mõlgub opeli mootor..vaatame mis edasi saab

Postitatud: 19 Mai 2011 14:33
Postitas maalo
Sirtsu OHC on just hea, parajalt väänet, üsnagi mõistlik küttekulu, Scorpio pealt saad LSD ülekande ja elu on lill. Kahenukase kahjuks räägib see, et kuuma ei kannata, piitsutamist ei kannata, ringrajasõitu väga ei kannata (Sierra kohta ei tea, Scorpio pealt võetud DOHCil puuduvad ribid karteri põhjas ja vähemalt lumerajal läks õlituli mitu korda põlema, lisaks ka see, et Fordi mootoritel on liuglaagritolerants 0 ja piisab vähesest, et kolin sisse saada). Lisaks on DOHCi kallim pidada.
Opeli mootor on ka suht lollikindel (kuigi lollid on ka üsnagi leidlikud vahel). Jagaja asukoht on vist vaid probleemiks.
Jõudu ja jaksu.