1. leht 3-st

2101, lada772, 19xx

Postitatud: 07 Nov 2010 17:02
Postitas lada772
tegemist siis endise superkrossi autoga mis on plaanis teha korda ,sõita see talv jäärada ja siis juba teha sellised muudatused ,et auto oleks jälle nõuetele vastav

MOOTOR: 1,6
sport nukk
reg nukaratas
suured klapid , tõstetud surveaste
4-2-1 torukollektor
väike rihmaratas
kontaktivaba jagaja
KÄIGUKAST: originaal
DIFFER: 4,44 LSD differ
VEERMIK
tugevdatud tagasild + bilsud
esisild originaal hetkel
SISU: sport iste ,sabelt 4p traksid, sportrool, turvapuur

aku pagassis, ees suurem radikas, topelt stabikas
kõik küsimused oodatud


pildid
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt






[

Postitatud: 07 Nov 2010 18:21
Postitas lada772
kuna esiklaas mõrades siis küsiks kas seda saab asendada 2105 omaga

Postitatud: 07 Nov 2010 18:26
Postitas Tarvks
peaks saama küll.

Postitatud: 08 Nov 2010 16:36
Postitas lada772
ok eks nädalavahetusel proovin kas sobib täna avastasin veel ,et väntvõlli otsas on väiksem rihmaratas, milleks hea ? autol puudu veel laadimis süsteem kuna eelmine omanik ütles et siis pidi võitma kuskil 3 kw kui ei lae

Postitatud: 08 Nov 2010 16:43
Postitas kõrv
väiksem rihmaratas selleks et genekas nii pöördes poleks, kuigi lugedes edasi, et puudub laadimisvärk, sis kas genekas on yldse kyljes?

Postitatud: 08 Nov 2010 16:51
Postitas lada772
küljes jh kasutusel praegu ainult rihmapingutina

Postitatud: 08 Nov 2010 17:55
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: kõrv
väiksem rihmaratas selleks et genekas nii pöördes poleks, kuigi lugedes edasi, et puudub laadimisvärk, sis kas genekas on yldse kyljes?
Väike rihmaratas eelkõige selle tõttu, et veepumba pöördeid vähendada mootori töötamisel kõrgematel pööretel

Postitatud: 08 Nov 2010 18:39
Postitas lada772
ok, kui seda poleks ja kõrgetel pööretel sõita siis läheks jahutusvedelik vahtu või

Postitatud: 09 Nov 2010 11:23
Postitas VäikeMägilane
Kuidas võtta, eks enamus asju oleneb ka veepumbast kuna neid nii mitut erinevat tüüpi jms. Tehase enda kvaliteedist rääkimata. Kuid meil vanal pu?kal oli tihti probleem, et mootor läks keema, sai siis see väiksem rihmaratas pandud ja temp. langes 110-lt 95-le (katsetel), samas jälle kohapeal hakkas temp. tõusma jne jne (meil oli suht lahja mootor)

Muidugi loogiliselt eeldades, et pump on kvaliteetne ja tolerantsis, siis orig. rattaga hakkavad pumba labad "läbi lööma" jahutusvedelikust ja pump kaotab oma efekti (jahutusvedeliku liikumine väheneb) ning temp. tõuseb tasapisi. Samas on paljudel siiski jäetud originaal ning ja abivahendina paigaldatud vaskradikas või suurem mingi muu inamarka oma, et ka kohapeal säiliks jahutus (muidugi saab seda muuta kui tõsta tühikäigu pöördeid, olenevalt sportmootori karakteristikast, kuid kangemate asjade korral ei saagi tühikäik alla 2000 pavarota ollagi, sureb välja ning ka pump käib kiiremini)

Üldreegel on see, et mis iganes mootori juures midagi muuta/"tuunida" - avaldab see mõju igale poole, et arvestama peab väga plajude erinevate aspektidega, sest kõik on omavahel seotud.

Ainult väiksemast rihmarattast ei teki sportmootorit, ainult sportnukist ei saa samuti sport mootorit - tulemus võib olla hoopis kulukam/vastupidine.

Postitatud: 09 Nov 2010 20:58
Postitas lada772
ok nüüd siis selge milleks see seal on muidu tühikäik soojal mootoril on 1800 ja siis käib ka niimodi nagu sureks kohe välja

Postitatud: 13 Nov 2010 18:08
Postitas lada772
selline probleem nüüd et sai peale ehitatud selline laadimissüsteem http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=18674 aga nüüd ei sure enam masslülitist välja , kuhu ma peaks lüliti vahelepanema et saaks seismajätta

Postitatud: 14 Nov 2010 16:03
Postitas lada772
See mure nüüd murtud lisatud sai 2 lülitit ja nüüd kui vaja siis laadib.
Sai veel tehtud autot , lisatud lanseroni tugi, korralik õhufiltri korpus ja ka sõbralt saadud roolikarbi tugi leidis omale koha.
Pilt

Pilt

Postitatud: 30 Nov 2010 19:26
Postitas lada772
vahepeal siis niipalju autot tehtud ,et vahetatud sai mootoripadi kuna eelmine oli sellises seisus (pildi kvaliteet suht halb kuna tehtud telefoniga)
Pilt
ostetud sai ka veel 02 differ mis juba küljes ja ka selline vidin
Pilt

Postitatud: 14 Dets 2010 17:00
Postitas lada772
vahepeal siis tehtud niipalju et vahetatud sai pooltelg mis andis otsad .
Pilt
vahepeal ostetud veel vajalikke asju näiteks avastasin sellised tuled
Pilt
ja siis ka sellised asjad weberid DCOE 45 ja ka sisselasked mis olid vftsi omad
Pilt
Pilt

oodatud kõik küsimused auto kohta vastan meeleldi.

[Muudetud: 19-12-2010 lada772]

Postitatud: 14 Dets 2010 19:49
Postitas kristjan666
Tohoh,asi läheb kurjaks ära :D

Postitatud: 14 Dets 2010 20:35
Postitas lada772
;) suht jh ,plaan veel kurjemaks asja ajada ,et kunagi rajale ka ikka jõuda kuigi jh nüüd tuleb natuke krõbisevat koguda

[Muudetud: 14-12-2010 lada772]

Postitatud: 18 Dets 2010 21:50
Postitas lada772
vahepeal siis sai kurja vaeva nähtud kollektori tihendite otsimisega:valgas sai käidud mustas kukes ,fixuses ja automaailmas kusagil ei olnud öeldi et tellida saab aga siis tulevad alles uuel aastal. täna sai käidud otepääl autoasi seal polnud sai ka tellida viimane võimalus oli fixus kust saime ka viimase tihendi kompleki maksid nad kokku 62 kr ,prooviks sai ka ostetud keermeliim . Uuel nädalal peaks jõudma veel ka õhupuhastid kohale.
Pilt

[Muudetud: 18-12-2010 lada772]

Postitatud: 18 Dets 2010 22:13
Postitas zizzalik
Jõudu aparaadiga!
Kui saladus ei ole, siis mitme raha vastu weberid vahetasid ?

Postitatud: 19 Dets 2010 17:50
Postitas lada772
Algselt postitas: zizzalik
Jõudu aparaadiga!
Kui saladus ei ole, siis mitme raha vastu weberid vahetasid ?
tänud jõudu alati vaja .
sellele küsimusele said ka vastuse.
täna sai sõidetud kuskil 3h ilmnes selline viga et õlivarda vahelt immitseb natuke õli, nüüd nädalasees plaan weberid peale saada.

Postitatud: 19 Dets 2010 20:48
Postitas Jarlis
Selline vigur küsimus nende lisatulede kohta, et ka oled ka proovinud juba kuidas näitavad? Oli ka mingi aeg plaan need autole külge osta, siis tean, kas tasub ära.
Tänan.

[Muudetud: 19-12-2010 Jarlis]