1. leht 2-st

2105, McParts, 1982

Postitatud: 07 Nov 2010 00:02
Postitas McParts
Tere kõigile lada huvilistele

Ehitusaasta: 1982

Võimsus (kW): 51

Asukoht: Eesti, Tartu

Sai siis selline masin ostetud mõni aasta tagasi saaremaalt. Kahjuks on ta 95% sellest ajast seisnud, kuna ei ole põhiline masin liikumiseks ja ei ole nii palju aega, et tegeleda temaga.

Vahepeal sai taga sõidetud ja sellest ajast ka väike video kokku pandud:
YouTube video

Peale ostmist on siis tehtud järgnevad tööd/muudatused:
*Uus karburaator
*Uus summuti
*Uued esituled
*Uued M+S rehvid
*Uus aku
*Uued küünlad

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Praegusel hetkel on auto siis sellises seisus:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 14 Nov 2010 12:04
Postitas vaz05
miks auto seisma panid? muidu täitsa kobe 05! edu!:P

Postitatud: 14 Nov 2010 23:14
Postitas -bandiit
kena pill

Postitatud: 15 Nov 2010 17:15
Postitas McParts
Algselt postitas: vaz05
miks auto seisma panid? muidu täitsa kobe 05! edu!:P
Olid mõned vead nii, et ei saanud ülevaatuselt läbi ja tahan natuke võimasamaks ja paremaks ;)

Postitatud: 15 Nov 2010 17:20
Postitas lada
Mis plaanid mootoriga on?

Postitatud: 15 Nov 2010 17:30
Postitas McParts
Praegu uuringi, mis võimalused on mootori võimsamaks tegemiseks.

Postitatud: 15 Nov 2010 18:56
Postitas -lada-
Ma arvan, et alustuseks muretse 1,5 või 1,6 mootor.

Postitatud: 15 Nov 2010 19:01
Postitas McParts
1.7 on ju ka võimalik :)

Postitatud: 15 Nov 2010 19:25
Postitas -lada-
1,7 muidugi ka ju võimalik(läks täiesti meelest ei tea mida mõtlesin:lol).

Postitatud: 15 Nov 2010 21:11
Postitas samara1500
1,6 ja 1,7 jõu vahe suht väike aga 1,7 maksab mitu korda rohkem,mis muidu edasised plaanid autoga nagu on?:)

Postitatud: 15 Nov 2010 21:30
Postitas ccve
Algselt postitas: samara1500
1,6 ja 1,7 jõu vahe suht väike aga 1,7 maksab mitu korda rohkem,mis muidu edasised plaanid autoga nagu on?:)
Jõu vahe väike? Palju sul nendega kogemusi on? 1,7st Boschi pritsungiga mootorit nüüd 1,6sega küll võrrelda ei anna! Ja ei maksa need 1,7sed ka midagi tapvat! (~3000.- pakutud mitmeid)

Postitatud: 15 Nov 2010 21:53
Postitas McParts
Algselt postitas: ccve
Algselt postitas: samara1500
1,6 ja 1,7 jõu vahe suht väike aga 1,7 maksab mitu korda rohkem,mis muidu edasised plaanid autoga nagu on?:)
Jõu vahe väike? Palju sul nendega kogemusi on? 1,7st Boschi pritsungiga mootorit nüüd 1,6sega küll võrrelda ei anna! Ja ei maksa need 1,7sed ka midagi tapvat! (~3000.- pakutud mitmeid)
Kas siis tavalisele 1.7 mootorile saab panna pritsungi peale?
Milline sinna sobiks? Ja see läheb ARKis kirja ümberehitusena või mitte? Täiesti uue 1.7 saaks 10000.- eest kätte.

Postitatud: 15 Nov 2010 21:55
Postitas veljo15
kes pakkund on,anna mulle ka teada kes 3000kr 1.7 mootorit müüvad?:)

Postitatud: 15 Nov 2010 22:30
Postitas ccve
Algselt postitas: McParts
Algselt postitas: ccve
Algselt postitas: samara1500
1,6 ja 1,7 jõu vahe suht väike aga 1,7 maksab mitu korda rohkem,mis muidu edasised plaanid autoga nagu on?:)
Jõu vahe väike? Palju sul nendega kogemusi on? 1,7st Boschi pritsungiga mootorit nüüd 1,6sega küll võrrelda ei anna! Ja ei maksa need 1,7sed ka midagi tapvat! (~3000.- pakutud mitmeid)
Kas siis tavalisele 1.7 mootorile saab panna pritsungi peale?
Milline sinna sobiks? Ja see läheb ARKis kirja ümberehitusena või mitte? Täiesti uue 1.7 saaks 10000.- eest kätte.
Üldjuhul nad ju 4p pritsungiga ongi!(omal 2x 2107 olnud 1,7 ja boschi pritsega). Veljo: kui omal kaubaks ei lähe siis edastan sulle müüja kontaktid.

Postitatud: 16 Nov 2010 22:00
Postitas Moss
Kui neljapunkti pritsega mootoreid saab 3k EEKiga siis mulle 2tk paluks. Võimsuse vahe 1.6sega võrreldes on kõrvuti kiirendades tajutav kuid kasutusmugavus ja käiguühtlus pole karpamootoril ligilähedalegi.

Postitatud: 17 Nov 2010 01:01
Postitas McParts
Kui ma õigesti aru saan siis, varem karpamootoriga autole pritsungi peale aretamine tahab saada programmeeritavat aju? :rolleyes

Postitatud: 17 Nov 2010 12:45
Postitas VäikeMägilane
1700 mono pritsung - 21073 masinatel ei võrdu 1700i (4-punkti Boschi sissepritse) sisselase kõik teine, ka plokikaan, uuematel 2002/3 -> Nivadel!

monopritse võib tõesti mingi rondi 3000-ga kätte saada, sinna lisad veel 3000 kap.remondile ja saamegi 6000+oma aeg ja töö juurde

minu 1700i (Niva oma läks masu ajal siis 6500-ga, (ilma gene ja starterita)

Käivad mõnusalt tõesti, aju on täiesti tavaline GM'i oma, aga saab lisada ka programmeeritava (kas ainult jumet on;)

Postitatud: 17 Nov 2010 14:18
Postitas McParts
Aga 1700 mootor on ka ju karpaga olemas? Kas pritsele ümbertegemine on seda väärt? Kui nt 1.7 mootor 2 weberi karpaga võrrelda pritsega, kumb oleks parem lahendus?

Postitatud: 17 Nov 2010 14:57
Postitas VäikeMägilane
on karburaatoriga ka 21213

Tänavasõiduks on pritsungiga mootorid palju mugavamad ja ökonoomsemad-töökindlamad

Võidusõidus kasutusel mõlemad - pritsge/karpaga juba rahakoti ja teadmiste pagasi rida (lõppvõimsuses aga suurt erinevust ei ole, eeldusel, et karpad teevad oma tööd jm asjad ka kõik paigas)

Postitatud: 17 Nov 2010 18:01
Postitas McParts
Aitäh

Kipun ikka karpa poole. Tundub millegipärast lihtsam saavutada. ;)