1. leht 2-st
21053, kaspaar, 1993
Postitatud: 25 Okt 2010 22:53
Postitas kaspaar
Sai ka endale punane Lada ostetud

Tegu on siis Soomest toodud Ladaga. Ostsime selle ühelt tuttavalt.
Autost endast kah:
Mootoriks on 1452cm3, 45KW, ketiga mootor. Viiese kasti asemele on pandud neljane. Elektroonilise karburaatoriga. Hetkel on vaja auto korda tega. Kuigi sõidab ja esmapilgul roostet kah ei tundu palju olevat, kuid siiski olid/on ostust saadik teatud vead:
1)Kollektori tihend on tahmas, kuid sellist Rakvere Lada poes ei ole.
2)Ujuki tase on liiga kõrgel ja kiirenduspumba tihend ajab läbi
3)Osad voolikud mootoriruumis on lahti ja katki
4)Vasak esimene tuli vajab timmimist-ei taha vabatahtlikult põlema hakata
5)Tagaluuk on rohkem roostes kui muud kohad, vajab vahetamist.
6)Kapoti avamine käib käsitrossist tuuleklaasi ja mootori vahel
7)Taga rattakoopad on roostes(bensupaagi ja tagavara ratta alune) Rattakoobastesse tuleb panna porilapakad, ning koopataguste keevitamine
8)Käsipidur ei tööta(tross kinni kiilunud? või puudub sootuks)
9)Käigud ei taha lahutada, aga sidur ei libise.(keegi oskab aidata?)
Lisaks veel pisemad nipet-näpet vead.
Esimesed plaanid:
1)Eelnevalt nimetatu korda teha
2)Tagaluugile lisada antitiib(ärge kurjustage

)
3)Praegused kõlarid asendada uutega
4)Uued peeglid(vasakpoolne on veidi katkine)
5)Juhiuks ei taha lukustuda.
Pilte ka:
Küsimusi ka:
Kas see on normaalne, et suunatulede vilkudes hakkab aku tuli ka vilkuma ja voltmeetril hüppab nooleke 8 ja 12 vahelt vaheldumisi?
[Muudetud: 25-10-2010 kaspaar]
Postitatud: 26 Okt 2010 00:36
Postitas -bandiit
selle käikude probleemiga vaata siduri voolikut äkki puruks. kahekesi hea vaadata vajutad sidurit sis kas käpp liigub või mitte. vb piisab ainult õhutamisest ja siduriõli lisamisest
Postitatud: 26 Okt 2010 03:10
Postitas Arvos
Sidurit vaja veits peale keerata, kui laseb. Voltmeeter las plingib kui tahab, omast ajast ta seda teeb. Niikuinii enamus neist valetab, ei tasu tähele panna.
Postitatud: 26 Okt 2010 09:53
Postitas logman
Algselt postitas: Arvos
Sidurit vaja veits peale keerata, kui laseb. Voltmeeter las plingib kui tahab, omast ajast ta seda teeb. Niikuinii enamus neist valetab, ei tasu tähele panna.
Miks selline müüt voltmeetrite kohta, et lausa enamus neist valesti näitavad? Mitu(sada) neid siis läbi on testitud?
Postitatud: 26 Okt 2010 10:02
Postitas Viin
Algselt postitas: kaspaar
Küsimusi ka:
Kas see on normaalne, et suunatulede vilkudes hakkab aku tuli ka vilkuma ja voltmeetril hüppab nooleke 8 ja 12 vahelt vaheldumisi?
Seier muidugi hüpleb kuid mitte nii madalale, et tuli põlema hakkab. Kontrolli testriga aku tegelik laadimine ära.
Postitatud: 27 Okt 2010 01:23
Postitas Arvos
Algselt postitas: logman
Algselt postitas: Arvos
Sidurit vaja veits peale keerata, kui laseb. Voltmeeter las plingib kui tahab, omast ajast ta seda teeb. Niikuinii enamus neist valetab, ei tasu tähele panna.
Miks selline müüt voltmeetrite kohta, et lausa enamus neist valesti näitavad? Mitu(sada) neid siis läbi on testitud?
Kokkupuuted voltmeetritega siiani on olnud negatiivsed. Kaks 05 oma valetasid totaalselt. Sama oli Scaniatega, minu omal näitas 28 asemel 23, ühel teisel jälle stabiilselt täpselt 32. Niipalju kui neil voltmeetreid peal oli, ei näidanud ükski õigesti. Midagi on neist siiski kasu, kontrollitud ja korras laadimisega saab enda jaoks ära fikseerida koha, mida seier näitab. Kui tekib mingeid muutusi seieri tavalises asukohas, tuleb hakata otsima milles asi.
Üks testimata 05 oma on mul veel, plaanis enda VAZ-ile peale panna. Eks paistab, mis numbreid see näitama hakkab:)
Postitatud: 28 Okt 2010 00:46
Postitas kaspaar
Tekkis uus küsimus: tagurpidi käiku sisse lükates hakkab räige ragin pihta, justkui need avad kuhu käiku hakkan sisse lükkama liiguksid edasitagasi. Kuigi auto seisab paigal ja sidur on põhjas.
Postitatud: 28 Okt 2010 03:50
Postitas Arvos
Ütlesid, et sidur ei taha lahutada. Kui kaasa veab ja teised käigud ei taha sisse minna, hakkabki iseäranis tagumine käik ragistama.
Postitatud: 18 Apr 2011 18:28
Postitas kaspaar

- 18.04.2011 Kevad.
Tänaseks on auto sätitud enamvähem suvevormi.
Probleemidest on korda tehtud :
1)Kollektori tihend
2) Karburaatori vahetus - 08 elektrooniline karpa vahetus 05 mehhaanilise karpa vastu ( SEOSES SELLEGA ON PAKKUDA 08 KARPA

)
3)Voolikud mootoriruumis on enamvähem kontrolli alla saadud.
4)Vasak esimene tuli vajas vägagi lihtsat lahendust - nimelt oli kaitse ploki all asuv kinnitus veidi lahti.
5)Käsipiduri lasin professionaalsetel sõpradel teha, täpselt ei teagi mis viga oli.
6)Käigud ei taha lahutada endiselt, kuid olen sellega ära harjunud(ilmselt vajaks siduri ketta vahetust) NB siduri voolikud jms olid korras.
Lisaks sai korda tehtud ka vahepeal ilmunud vead :
1) Gaasipedaal jäi kõrgetel pööretel peale - probleem oli tingitud karbussi juures olevatest gaasitrossidest jms.
2) Muud nipet-näpet asjad, mis ikka juhtuvad.(Summuti toru klambrite purunemised, rihmad jms.)
Asjad mida on vaja teha, muud plaanid:
0) Juhiiste on vaja välja vahetada, kuna ei lukustu korralikult.
1) Auto põhi on täiesti mäda - oleks vaja uus plekk alla panna, kuid ei usu, et sellel mõtet on.
2) Kollektori juures on väike heitgaaside leke - ilmselt läks tihend katki või ei võtnud kinni, kuna jätsin vana tihendi pärast karburaatori vahetamist.
3) Velgedel oleks vaja uusi rehve ja flantse vahele.
4) Auto oli plaanis talveks vedelikest tühjaks lasta ja vatiteki alla puhkama jätta.
5) Kõige esimese asjana tahaksin ülevaatuselt läbi saada.
6) Mingil ajal tulevikus oleks vaja teha kerel roostetäppide peitmist/eemaldamist
Postitatud: 18 Apr 2011 18:42
Postitas GTA
Käid Rakvere Gümnaasiumis või

? Omal ajal sai ühe beeži nullviiega seal hoovis ka ringi sahistada vahetundide ajal...
Seda ka, mehed, et kas te sidurit olete reguleerida üritanud ikka? Seal peab loksu just suuremaks keerama, allub vastupidisele loogikale. Sidur läheb õhtale ikka siis kui libisema hakkab. Muidugi võib üle vaadata, kas lahutuskäpp pragudeta on. Teinekord sel mõra sees ja hakkab pinge all mängima.
Postitatud: 18 Apr 2011 19:00
Postitas kaspaar
Käin küll

Aga autoga ma seal ei käi kuna pole veel lubade ealine

Sidurit, kui aus olla, pole ma üldse reguleerinud, sest ta alati ka ei lahuta, enamjaolt ikka lahutab. Mitte lahutamine toimub üldiselt siis kui auto on alles käima saadud ja pole veel liikuma hakanudki.
Postitatud: 18 Apr 2011 19:03
Postitas sansa
Põhjast pilte pole? Kui hull põhja olukord on? Värv tundub iseenesest korralik.
Postitatud: 18 Apr 2011 19:24
Postitas GTA
kaspaar kirjutas:Sidurit, kui aus olla, pole ma üldse reguleerinud
Sul on ju professionaalsed sõbrad, kes käsipidurit tegid:D Las viskavad aga pilgu peale...
Postitatud: 18 Apr 2011 22:13
Postitas doris
voltmeetri puhul on tähtis ka see, kuhu see ühendada - isiklikult soovitan võtta voltmeetrile toide otse aku klemmi küljest!
Postitatud: 18 Apr 2011 22:21
Postitas kaspaar
sansa kirjutas:Põhjast pilte pole? Kui hull põhja olukord on? Värv tundub iseenesest korralik.
No põhjakeskosa ja pagaasniku põhi ei olegi väga hull, küll aga karbid on penoplastist ja koobastes pole metalli ollagi. Võibolla saan mingid põhjapildid orgunnida

Aga erilist kanalit just ei ole
Professionaalsed sõbrad võivad seda sidruni regullimist teha küll ;P, aga voltmeetriga mõõtsime aku klemmidelt , kõik oli normis.
////EDIT///EDIT////EDIT//// ------------
http://www.photobucket.com/ladaklubi ////EDIT////EDIT///
Sealt leheküljelt leiab pilte põhjast.
Postitatud: 26 Okt 2011 20:45
Postitas kaspaar
Suvel seisis auto kasutuseta ja nüüd talvehooajaks sai TÜV ja liiklus kindlustus ära tehtud. Ka esimene "ralli" läbitud. Vahetatud on vaid luuk ja kapott, kuna mõlemad olid roostes. Karbid sai ka korralikumaks teha. Praegu võtsin kollektori maha, kuna seal kuskilt ajab läbi, kui see tehtud, siis vaatan pidurid üle ja saab juuni kuuni kimada

. Siis vaatan kuidas aega raha ja tahtmist on. Kas hakkan autoga edasi punnima või viin emexi, kuid seni saab auto sõita ja hooldatud

Edu mulle ja minu autole.
Lisasin ka väikese pildi, et te teda ära ei unustaks.

Postitatud: 27 Okt 2011 21:02
Postitas kaspaar
ja nagu näete, siis iga pildiga hakkab aina rohkem seda musta roostepetet karpide ja uste peale tulema

Postitatud: 04 Nov 2011 14:48
Postitas kaspaar
Nii, tahaksin panna tagumisele "konsoolile"(ehk siis plastmassosale mis on tagumiste istmete ja tagaklaasi vahel kõlareid.) Sellega seoses sooviksin teada, et kuidas need tagaistmed välja käivad, et ma neid puru ei kangutaks. Kas tuleb tõsta ülespoole? Ettepoole? Allapoole? Tahapoole? Või mis poole?
Aitäh.
Postitatud: 04 Nov 2011 14:58
Postitas siim789
Seljatoel on all kummaski nurgas plekiklamber painutatud, mis hoiab kinni. Kui need lahti, siis tuleb seljatuge üles nii palju tõsta, et seljatoe ülemises ääres olevad plekiklambrid oma pesadest välja tulevad. Päris kõrgele tuleb tõsta. Istme alumine osa käib lihtsamalt. Tõmbad esimese serva üles lihtsalt natukene jõudu rakendades. Seal sellised ümmargused junnid, mis hoiavad. Ja ongi iste lahti.
Postitatud: 22 Juul 2012 23:05
Postitas kaspaar
nonii, vötsin köik sisu välja, ja avastasin palju auke, esialgne plaan oli ta siis jätta ühe tooliga "rallikaks", et siis jäärada sahistamas käia,
*Kas "konnaga" vöib autot ilma TÜV'ta vedada?
kuid nüüd tekkis selline möte, et paneks augud kinni, vaibad tagasi ja tooks auto tänavale tagasi. aga, kas arki härrasid saab niimoodi ära petta, kui autole on esimesed kaks isted pandud teise auto omad, kuid sobivad hästi ja isegi liiguvad edasi tagasi, üles-alla jne.
lisaks istmetele on ka sumbuti "modifitseeritud", no pm. otsetoru, kuid selle summuti ikka leiab, kui häda käes
