
Autost endast kah:
Mootoriks on 1452cm3, 45KW, ketiga mootor. Viiese kasti asemele on pandud neljane. Elektroonilise karburaatoriga. Hetkel on vaja auto korda tega. Kuigi sõidab ja esmapilgul roostet kah ei tundu palju olevat, kuid siiski olid/on ostust saadik teatud vead:
1)Kollektori tihend on tahmas, kuid sellist Rakvere Lada poes ei ole.
2)Ujuki tase on liiga kõrgel ja kiirenduspumba tihend ajab läbi
3)Osad voolikud mootoriruumis on lahti ja katki
4)Vasak esimene tuli vajab timmimist-ei taha vabatahtlikult põlema hakata
5)Tagaluuk on rohkem roostes kui muud kohad, vajab vahetamist.
6)Kapoti avamine käib käsitrossist tuuleklaasi ja mootori vahel
7)Taga rattakoopad on roostes(bensupaagi ja tagavara ratta alune) Rattakoobastesse tuleb panna porilapakad, ning koopataguste keevitamine
8)Käsipidur ei tööta(tross kinni kiilunud? või puudub sootuks)
9)Käigud ei taha lahutada, aga sidur ei libise.(keegi oskab aidata?)
Lisaks veel pisemad nipet-näpet vead.
Esimesed plaanid:
1)Eelnevalt nimetatu korda teha
2)Tagaluugile lisada antitiib(ärge kurjustage

3)Praegused kõlarid asendada uutega
4)Uued peeglid(vasakpoolne on veidi katkine)
5)Juhiuks ei taha lukustuda.
Pilte ka:








Küsimusi ka:
Kas see on normaalne, et suunatulede vilkudes hakkab aku tuli ka vilkuma ja voltmeetril hüppab nooleke 8 ja 12 vahelt vaheldumisi?
[Muudetud: 25-10-2010 kaspaar]