1. leht 1-st

2110, Clirck, 2001

Postitatud: 09 Juun 2010 00:26
Postitas Clirck
Tere. Sain ma nii kingituseks kuid samas ka raske töö eest omale Vaz 2110-e, auto ise näeb päris kena välja, aga terve elu ainult lääne autodega kokku puutunud on vahe suur. Auto iseenesest sõidab hästi, mootor jookseb, aga radiaatori ventilaator ei tööta ning ajab pidevalt tosooli keema, terve interjöör nagiseb kõikvõimalikest kohtadest, uste nurgad ja ääred on roostes, eriti eesmiste uste sisemised nurgad, veidra tihendamise tõttu arvatavasti ja vahetevahel on kuulda veidraid häälitsusi auto tagateljelt.
Paberite järgi 1.5 Li, 57kW, 4 silindrit, 5 käiku, auto nagu auto ikka. Endal puuduvad suhteliselt igasugused oskused automehaanika vallas, aga lihtne soov sundis enda autot siia üles riputama.

Mõned vanemad pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 09 Juun 2010 20:28
Postitas GTA
Rõõm Rakverest ka uusi huvilisi näha. Pildid Meloodia vastas tehtud, ma näen:)

Räägi siis vähe täpsemalt ka, mis plaanis, kui üldse on. Varuosadega aitavad meie kandis Mindora pood ja foorumis kasutaja ivar7.

Postitatud: 09 Juun 2010 22:18
Postitas Aspelund
Generaator tasub ennetavasse kontrolli viia. Surev dioodisild on 2110 puhul pigem reegel kui erand.

A.

Postitatud: 10 Juun 2010 00:26
Postitas Clirck
Mis plaanis, mis plaanis? Vahepeal sai masinaga kihutatud ja lolli mänginud, nüüd aga tuhin üle läinud peaks laskma kuskil kontrollida autot, vaatavad mida head ja paremat seal halvas seisukorras leidub. Jube kiiresti tahab rooste levida ustel siis seadsin endale eesmärgiks seda kuidagi pidurdada, kuidas ja kelle abiga pole veel kindel. Jahutussüsteem pole enam keema läinud, arvatavasti vaiksema sõidustiili ja vähema sõiduga, aga korras ta ikka pole. Ventilaator läheb käima kui seier näitab kusagil 115 kraadi, ehk kui tosool keeb nii et salongi on kuulda, sai vahetatud termostaat ja temperatuuri andur veidi aega tagasi aga midagi sellest ei muutunud.

Mindora poes juba mitu korda käinud, osi nagu muda.

Postitatud: 10 Juun 2010 10:46
Postitas olaaf
100 seerial peabki osuti peaaegu punases olema (pardakompuutri järgi siis 99-104) enne ei lülita aju venti sisse.

põhjus miks sul masin keeb on ilmselt väga lihtne - jahutussüsteemi ei teki vajalikku rõhku, kas on mõni lõdvik kehvasti või kuskil pragu... igatahes kuskilt lekib ülerõhk välja ja sellest tulevad kõik hädad.

esimese lahendusena soovitan sul leke üles otsida ning kõrvaldada,
teise lahendusena paigaldada salongi lüliti millega jahutusventi saad käsitsi juhtida... siis pead ise tähelepanelik olema.

edu

Postitatud: 10 Juun 2010 20:41
Postitas tiit
Algselt postitas: Clirck
sai vahetatud termostaat ja temperatuuri andur veidi aega tagasi aga midagi sellest ei muutunud.
Kumma anduri vahetasid? Ajule ja näidikule on erinevad andurid. Süsteem peab pidama nagu olaaf juba ütles vent lülitub sisse kui andur ütleb ajule et temp on 102°

Postitatud: 10 Juun 2010 23:00
Postitas Clirck
Otsisin mis ma otsisin, aga ühe anduri ainult leidsin ning selle vahetasin ära. Eks ma pean siis ükspäev hakkama leket otsima, üks targem juba pakkus et panna lüliti salongi, aga siis arvan, et ununeb endal ära nupu vajutamine.
Kahtlustan siiski leket, kui tosool keeb on radiaator ainult soe, mis siis tuleneb sellest, et rõhk ei lükka kuuma tosooli radikasse?

Veel üks asi, mis asi see dioodisild täpsemalt on?

Postitatud: 10 Juun 2010 23:49
Postitas Arvos
Algselt postitas: Clirck
kui tosool keeb on radiaator ainult soe,
Radikas umbes, veega sõidetud? Või kasutatud mingit lekke peatajat kunagi, mis peatas lekke ja mõõdaminnes ka muu ringluse.

[Muudetud: 10-6-2010 Arvos]

Postitatud: 11 Juun 2010 01:13
Postitas Clirck
Algselt postitas: Arvos
Radikas umbes, veega sõidetud?
Ringlusest läbi käinud tosool on oran?, arvatavasti siis seal midagi blokeerib ning samas lahustub tosooliga. Ma kindel pole on veega sõidetud või ei, ise pole vett sinna lisanud. Mis siis selle vastu aitab? Loputus või mingi spetsiaalne moodus.

Postitatud: 11 Juun 2010 02:15
Postitas Arvos
Algselt postitas: Clirck
Algselt postitas: Arvos
Radikas umbes, veega sõidetud?
Ringlusest läbi käinud tosool on oran?, arvatavasti siis seal midagi blokeerib ning samas lahustub tosooliga. Ma kindel pole on veega sõidetud või ei, ise pole vett sinna lisanud. Mis siis selle vastu aitab? Loputus või mingi spetsiaalne moodus.
Võid ju proovida pesu aga enamusjaolt siiski läheb vahetuseks. Kui just vanni lahti ei jooda, läbi ei sorgi ja pärast vann tagasi külge joota. Odavam ja lihtsam juba uus radikas osta.
Võta radika küljest otsad lahti ja vala ülalt tulist vett läbi. Kui läheb kiiresti ühtlaselt soojaks, on radikas ok. Kui aga ei lähe, pane uus.

Postitatud: 27 Juun 2010 18:37
Postitas Clirck
Pole tükk aega midagi auto kallal nokitsenud aga ilus ilm ajas välja pildistama ning sai tehtud siis pilte ka autoga toimuvast.
Sai üle kontrollitud jahutussüsteemi torustik ning kinnitused, radiaatorit küljest ei võtnud, lihtsalt ei viitsinud, vaid ajasin sees möglades vee läbi.
Radiaator ei tundu umbes olevat aga oran?i värki tuleb ikka. Kuna aga tosooli anum üleni kaetud oran?i kihiga, mõtlesin, et ostan juba igaks juhuks uue korgi kah peale lähiajal.
Sai veel tehtud väikseid tehinguid ning autos leidsid endale koha autoraadio, 2 kõlarit ja antenn, antenn pidi siiski katusele jääma. Ilma raadiota ikka nüri sõita, nagu lehmavagunis aga ilma lehmade häälitsemiseta. Samas lisasin mõned pildid kah ustel olevast roosteussist ning kuidas ta sinna sai. Sama jama tihendamine on kõigil ustel ning roosteuss kah juba pole enam väikene, kas oleks abi kui kuidagi ise mingit moodi tihendada need vahed ja kas ainult pahteldamine ja värvimine aitaks rooste vastu uste nurkades.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Uued elanikud:
Pilt
Pilt
Pilt

Mis toimub ustega on paras ikka paras porr:
Pilt
Pilt
Pilt

Mootor ja oranz ollus:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

See oran? ollus oli sisse valades sinine tosool ja mitte midagi muud.

Postitatud: 28 Juun 2010 00:02
Postitas Mikk
Juhul kui tegu oli 100% kontsentraadiga, siis ei ole üldse imelik et selline asi juhtus . Puhast 100% kontsentraati ei või jahutusüsteemi valada vaid tuleks segada enne veega, et manused saaksid korralikult oma tööd teha juhul kui ikka oli korralik kontsentraat ja ka manuseid sisaldas. Värvuse järgi sisaldas ta kindlasti etaandiooli, mis puhtal kujul on kuskil 5 korda korrodeerivam kui tavaline vesi. Samuti kui sisse valatud jahutusvedelik on hoiustatud kehvades tingimustes võiva manused olla juba ladestunud või oma toime kaotanud. Seega tähelepanu jahutusüsteemide täitmisega kõik jahutusvedelikud ei pruugi enam selleks kõlvata.
Samas kui aga kasutatud hetkel korraliku jahutusvedelikku, siis ilmselt jahutusüsteem eelmise omaniku poolt käest lastud, aga nagu aru saan siis radiaator ei tundu veel umbes olevat. Esialgu võid pesu teha ka tavalise veega. Päästes lahti lõdvikud, mis ühendavad plokki ja radiaatorit ning uhad algul lihtsalt puhta veega nii mootoriploki kui ka radiaatori läbi kuni välja tulev vesi muutub puhtaks. Ja müüakse poes ka jahutusüsteemi pesuaineid, aga nende kasutamisega peab olema väga ettevaatlik kui nendega enne läbi ei ole käinud.
Jõudu ja kindlasti oskavad sind Rakvere kandi mehed aidata või suunata võta nendega julgesti ühendust.

Postitatud: 28 Juun 2010 00:04
Postitas hautz
Mul praegu sarnast värvi jahutusvedelik sees autol. Mul vesi sees jahutusvedeliku asemel ja see läheb ülikiiresti roostevärvi. Jahutusprobleeme ilma ventikata pole veel minuteada olnud. Näidik valetab, kuid tossu pole kapotialt tulnud:P

Postitatud: 28 Juun 2010 00:24
Postitas raskelt
väga kena värv on,jõudu ja jaksu;)

Postitatud: 28 Juun 2010 10:32
Postitas Clirck
Kogu aeg olen sisse valanud ainult sinist 5l kanistris müüdavat sinist tosooli, seda pole vaja lahjendada. Eks siis proovin pesta, vaatan kas hakkab parem.