1. leht 3-st
21053 , Gapsas, 1995
Postitatud: 16 Mai 2010 09:26
Postitas Gapsas
Tere!
Autoks siis 21053, mootor 1.5. Sain kätte jaanuari lõpus, aga kuna mul ei olnud pilte siis lisan alles nüüd.
Praeguseks on tegeletud asjadega, mis on valikud ülevaatuse läbimiseks. Esimesed piduri silindrid, klotsid, parem tagumine piduritöösiliner ja tagusillas on pukse vahetatud. Ees on uued ülemised sarniirid.
Aga plaanis on veel mõnigi asi teha.
Eriti luks lisa on jääl kalastamiseks mõeldud auk juhi jalgade all
Ja paar probleemi ka kohe:
kuidas ilma spetsiaalse tööriistata neid klapivedrusid saab alla suruda
Postitatud: 16 Mai 2010 14:43
Postitas -lada-
Avanevad jah liiga vähe, pane teine karpa ja asi korras.
Postitatud: 16 Mai 2010 18:56
Postitas Gapsas
Sain karpa probleemist aru
Tuleb minna voolikuid ostma.
Aga on häid ideid, kuidas kerge vaevaga neid vedrusid alla suruda?
Postitatud: 16 Mai 2010 19:56
Postitas Risto14
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7582
Siit teemast vaata neljandat pilti- sellega saad klapivedrud alla suruda.
[Muudetud: 16-5-2010 Risto14]
Postitatud: 17 Mai 2010 19:27
Postitas apsu
mul võeti lahti nii, et metalltoru vedrutaldriku peale ja siis vasaraga mats, poolkuud toru sees ja taldrik lahti.
Postitatud: 09 Juun 2010 00:11
Postitas Gapsas
No nii
Sai porditud kaant veits. Siis lasin klapipesad ära freesida ja klapid soveldada.
Külge said ka audi klapisääre tihendid. Pidid pikemalt kestma
Täna lihvisin klapi otsi. Et kas need klapid peavad sees ringi käima ja otstes ei tohi lohke olla?
Homme saab kokku laduma hakata.
Postitatud: 10 Juun 2010 14:51
Postitas Gapsas
Vabandust topelt posti eest, aga kaotasin ära 2 klapi vedru alla käivat seibi. Seibid on väiksema vedru seibid ning astmega. Kui kellelgi on neid olemas võiks pakkuda, sest praegu töö seisab selle pärast.
Seibid olemas.
[Muudetud: 10-6-2010 Gapsas]
Postitatud: 19 Juun 2010 10:07
Postitas Gapsas
Auto sõidab
Aga süüde on vale, küünlad vanad ja karpa töötab ikkagi ühe lõõriga. Sai proovitud ka kahe lõõriga sõitmist, kuid siis tossas ja lärmas hullult, et ei raatsinud piinata. Need probleemid lahendada, siis peaks hea saama.
Karteri tuulutuse voolik tossab.
Mis selle põhjuseks võib olla. Enne lahtivõtmist ei tossanud.
EDIT: ei teadnud vooliku õiget nime, aga alumist otsa ei puutunud üldse.
[Muudetud: 19-6-2010 Gapsas]
Postitatud: 19 Juun 2010 18:41
Postitas A-Johannes
Õlirõngad valesti paigaldatud.
Siiski peaks see voolik olema vist karterituulutus. Ei usu et õlipumbast tuleb voolik õhupuhastisse:puzzled
Postitatud: 14 Aug 2010 00:09
Postitas Gapsas
Vahepeal pole eriti midagi suurt juhtunud, kuna sai auto jaoks raha teenitud. Nüüd kui vaba aega rohkem, hakkan uuesti asjaga tegelema.
Mõtlesin, et foorumis pole ühtegi päevavalges tehtud pilti ja peaks selle vea parandama.
(Keegi võiks odavalt esistanget ka pakkuda)
Postitatud: 30 Sept 2010 20:13
Postitas Gapsas
Noo nii!
Laadukit sai vähe timmitud. Põhjas pole enam auke. Karbid said vahetatud ja värvitud.
Üks teadjam mees timmis karpa ka ära. Vahetas nõela ja pesa ära. Ennem lasi läbi ja 5l penaga sai 10 km sõita. See teeb küttekuluks 50l sajale.

Praegu käib kenasti pöördesse ja tühikäik on ka hea.
Küsimus. Ostes oli signaal hea, aga hakkas vaikselt ära vajuma(st hääl jäi vaiksemaks ja lõpuks kustus ära), et milles probleem võiks olla?

Postitatud: 30 Sept 2010 21:15
Postitas kristjan92
Käi kaitsmed ning ühendused üle.Aga täitsa viisakas näeb välja kuigi veel on siit sealt veel näppimist ,et saada hea.
Postitatud: 30 Sept 2010 22:44
Postitas -bandiit
pea aegu nagu minu oma

ilus siks mis ikka

Postitatud: 06 Nov 2010 19:03
Postitas Gapsas
Ostsin Petzi käest mõned asjad ja ladusin peale.
Vahetasin õli. Võtsin karteri maha ja leidsin sealt rauapuru, pool ketileevendit ja mutri. Sisse läks täissünt.Uue õliga sõitsin ka veits ja mootor käis nagu kergemalt ringi või tundus lihtsalt nii.

Aga endal parem tunne küll.
Koos õliga vahetasin veel õhu, õlifiltri ja mootoripadja.
Ennem oli olnud see mingi venna tööauto ja ega seda väga hooldatud ja hoitud ei ole.
Postitatud: 08 Nov 2010 00:48
Postitas McParts
väga kena 05 ja värv ka hea

Postitatud: 08 Nov 2010 02:33
Postitas Arvos
Algselt postitas: Gapsas
Üks teadjam mees timmis karpa ka ära. Vahetas nõela ja pesa ära. Ennem lasi läbi ja 5l penaga sai 10 km sõita. See teeb küttekuluks 50l sajale.

[Muudetud: 30-9-2010 Gapsas]
Päris hea:) ZIL-131 võttis ka ainult 35l/100.-le.
Rõngad valetpidi panna, hakkabki tossama ja õli sööma. Olen selle minagi esimese mootori näppimisega üle elanud:P
Aga auto on kena.
Postitatud: 08 Nov 2010 14:35
Postitas Gapsas
Tänud.
Aga nagu ma varem olin kirjutanud, siis alumist otsa lahti ei võtnud. Võtsin ainult plokikaane maha. Varem sõitis ilusti samas konditsioonis plokiga. Viga oli alguses valepidi pandud düüsides. Panin düüsid õigetpidi, aga olin ostnud karburaatori remondi komplekti. Vahetasin ka nõela ja nõela pesa ära, aga need ei ühtinud, tasapind oli kogu aeg väga kõrge. Siis teadjamad mehed võtsid pidurivõimu mineva vooliku küljest ära ja mootori pöörded tõusid päris palju. Siis vahetasin nõelad ja pesa ära ja nüüd võtab ikka väga vähe võrreldes varemaga. Aga kui üle poole paagi täis panna siis viskab pagassi bena haisu üles ja seier näitab paari päeva pärast veits vähem.
Edit: Või siiski ei olnud varem seda maininud
[Muudetud: 8-11-2010 Gapsas]
Postitatud: 27 Nov 2010 19:40
Postitas Gapsas
Lume maha tulles pidi ka remonditööd kiirelt lõpetama, et käpelt rwd võlusid nautida.
Pärast mõningast niiskes kohas seismist ei tahtnud 1 paar kuud vana küünal särtsu anda. Enne selle vea tuvastamis sai ikka karpat tükk aega näpitud. Nüüd küünal asendatud ja käib väga hästi.
Sai veel suht korralikud naelad alla pandud, mis oma ülesannet väga hästi täidavad.
Aga kui nüüd säde on, siis ei ole piisavalt segu. Et põletab kõik segu kenast ära, hinge kinni ei tõmba ja kõik on tore, kuid küünlad valged. See vist pidi küünlaid ja sisselaske klappe lõhkuma. Ise arvan, et viga bensupumbas, sest filter tühi kogu aeg. Nüüd lugesin foorumis, et pumbal peavad tihendid ka vahel olema. Ise neid ei pannud vist. Kui paksud need olema peavad ja kas need on papist või kummist?
Postitatud: 27 Nov 2010 20:30
Postitas GTA
Tagatuleklaase ei tahaks vahetada? Need ei maksa suht midagi ja üldmuljele annaks suht palju juurde? Muidu viisakas masin, pole miskit ütelda. Punane ja puha

Postitatud: 27 Nov 2010 20:34
Postitas Gapsas
See, mis pildil rohkem näha on, see vahetamata ja on kogu aeg olnud plaanis uus osta.
Sellega juhtus täna just väike õnnetus

ja nüüd ei anna seda enam edasi lükata. Teine vahetatud.