2105 Arvos 1981

2105 Arvos 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

2105 Arvos 1981

Postitus Postitas Arvos »

Minu käes on juba pikka aega seisnud 05. Auto on väga pikalt seisnud, alates aastast 1995, mil on tehtud korralik remont. Ilmastik on hävitanud värvi, siduri kinni/tagumised pidurid kinni jne; sammal on juba selga hakanud kasvama. Algul seisis tanklas, müüjad tüdinesid vastamast inimestele, kes pidevalt uurisid, et kas on müüa. Seepeale tõin kortermaja ette, kus see probleem jätkus. Küll oli jäetud kojameeste vahele kontaktandmeid, mõni aktiivsem oli naabrite käest käinud isegi tel. numbrit nuuskimas ja helistas. Muidugi oli ka kord kiri: VII OMA RISU MINEMA! Siis oli juba värv üsna nukras seisukorras. Ära tüütas, viisin paar aastat tagasi kortermaja vanamooride suureks rõõmuks minema, Nõmmele eramaja aeda. Sidur oli kinni, läks nööri otsas. Õnneks ei tulnud tee peal keegi tülitama. Ega sealtki rahule jäetud, maja küll tagaaias ja 05 maja kõrval aga paistis tänavale ja sealtki mõõdakäijad uurisid. Lisaks olid mingid emexi kratid veel postkasti jätnud teate mingist romust, mille nemad ära koristada tahtvat.
Seal ta siis seisis, sügisel läks kile alla. Plaan oli ammu auto üle värvida ja korda teha kuid ajapuudusel jäigi see kuni nüüdseni venima

Tööd on kõvasti. Nüüdseks on vahetatud tol ajal pandud tuttuued tagumised pidurisilindrid, mis heast südamest seismisega täiesti kinni olid jäänud, sidur lahti paugutatud, tagumisel paremal rehvil oli ventiil viltu, keerasin pumba otsa külge, korra liikus ja välja ta tuligi lopsti sisekummist. Sinna läks naabrimehe antud ratas alla. Kuna ka esimesed suppordid ja kettad on pandud uued, siis esimesed kinni ei olnud. Käima läks peale bensu ülespumpamist teisel katsel. Esimesel katsel lasin starterit 3 sek. Nädal tagasi tõin auto Sauele, õhtupimeduse varjus, ülevaatust polnud, seega polnud erilist mõtet ka kindlustust teha. Värv koledat moodi maha koorunud aga õnneks ei jäänud teel kellelegi jalgu. Nädalavahetusel andis automaaler kõvasti vibrat kerele. Jämedat liivapaberit läks meetrite kaupa. Plaan oli nädalavahetused eeltöö teha ja värvida, kuid nii lihtsalt need asjad ka ei käi. Teadaolevalt oli tehtud täielik kere remont aga seismisega ilmselt ussitas edasi sealt, kust tol ajal veel keevitada vaja polnud. Ometi on kõik võimalikud ja võimatud kohad õli täis lastud olnud, põhi tehtud mastiikaga nii seest kui väljast. Tuli välja mäda esimene poolraami ots, parema tagumise vahetatud tungi kronsa ees auk, vasaku väliskarbi esimene ots auk, tagastange torude aukude ümber augud tagapaneelis, esiluugil pisikesed augud õhuribide juures. Kõige hullem muidugi pole, kere on kõva, need üsna tühiasjad. Ilmselt tuleb aga veel midagi välja. Jätsime pooleli, keevitust polnud. Tuleval nv. tahaks viimaseni ära lihvida ja sain kaubale ka keevitajaga, kes mulle varemgi on autosid teinud. Järgmise nädala algul pidi keevitustöö ära tegema. Arvas, et kaks õhtut läheb. Siis saab edasi tegutseda, pritspahtli peale lasta ja lõpuks ka värvida

[Muudetud: 19-4-2010 Arvos]Pilt
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

07-me ninaga 05?

Ega see kile ka hea pole. Vähemalt pole emexsis:bouncing

Edu ja paksu rahakotti:D
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algselt postitas: ladasaeabz
07-me ninaga 05?

Ega see kile ka hea pole. Vähemalt pole emexsis:bouncing

Edu ja paksu rahakotti:D
Jep, on muudetud jah välimus, 07 omaks. Tagatuled ja luuk ka 07. Ei osanudki seisukohta võtta, kas öelda 07 või 05. Kuna passi järgi on 05, ei hakanud valetama. Sees on 06 armatuur ja Volvo istmed. Nende istmete aretamisega nägi keevitaja vaeva 2 päeva, see-eest aga on põhjakronsad nagu originaalid.
Kile kogus kondentsi muidugi. Peab tegema hoovi miski katusealuse mis kaitseks edaspidi vihma ja päikese eest.
Rahakoti sisu on arvestatud umbes 8 kilo jagu tühjemaks. Max 10 vast kaob seest. Hetkel läinud värv + pritspahtel + liivapaber + pahtlilabitate komplekt kokku 2200, 2000 läheb tööraha; eeltöö värvimisega, umbes 1500 keevitamine. Lisaks läheb kindlasti pudinaid mingi raha eest. Sõidu ajal keeramise pealt ragises tagasilla juures midagi korralikult, andis naksudes järgi. Lisaks mootoril vahetada plokikaane tihend, see on seismisega ära minestanud, märg ploki ja kaane vahelt. Õlitase ka kerkis tänu sellele. Muidu mootor korras.
Mõni pilt ka enne lihvimist.Pilt
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Tagant pole ka midagi ilusamatPilt
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Veel üks pilt

Postitus Postitas Arvos »

Seda teeb ilmastik värviga. Värvitud Sadoliniga.Pilt
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Hetkeseis on sellinePilt
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Osaliselt lihvitud.Pilt
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Sellelt autolt on näha, mida tallinnlased sisse hingavad:sein
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mõnda aega tagasi seisis veel lemmiku tänaval ühes hoovis kile all :)

mõnede ladaklubiliste jooksurada viib seda trajektoori mööda, ja masin jäi ammu silma.
Iseenesest on see auto nagu minu auto peegel - 07 välimus 05-l +06 armatuur - aastagi on sama :D

auto kere kohapealt soovitan soojalt kogu vana värvi eemaldada kuni puhta metallini, siis happekrunt +krunt ja siis vaata kust ja kui palju pahteldada vaja.

vanad värvikihid võivad esialgse kokkuhoiu viia kohutava katastroofini kui uus värv pärast üles keeb vms...

edu ja jõudu!

kuidas kandevkerel roostega on?
kas nn kere remont tehti korralikult või jäeti vana roostes plekk alla nagu mingi koolkond vanal ajal teha armastas :flaming

[Muudetud: 20-4-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Oi, selle samblaga oleks võinud ühe aasta ringi sõita, ehe rotikas:) Ainult korraliku valge laia plekkvelje oleks pidanud kroom ilukilbiga panema + väike madaldus ka.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

nõustun Mel-iga. oleks tore vaheldus olnud linnapildis. :)
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Olaaf, sa oled täiesti õigel teel. Seal see 05 seisis, algul maja kõrval, eelmisel suvel läks aia äärde kile alla. Värvi mahavõtmisel palju valikut polegi. Värvimisel on kellelgi kompressor korralikult õli pritsinud ja värv väikeseid mullikesi kenasti täis. Eks läheb veel mõned meetrid liivapaberit. Kerel all roostet nii eriti polegi, tol ajal kui tehti, mätsiti kõik kenasti õli ja mastiksi sisse. Vana plekki ka alla ei jäetud, mis vaja raiuti maha ja uus läks asemele. Selles suhtes pretensioone pole, tehti korralikult.
Pesin tolmused esimesed istmed ära, ehk suudavad selleks ajaks ära kuivada, kui neid tarvis läheb. Sees olev 06 armatuur tuleb kah uus hankida, päike on talle kõvasti liiga teinud, praod ja täiesti pehmeks ning pudisevaks on läinud kuumuse käes. Tänud, jõudu ja tahtmist läheb tarvis:)
Jah muidugi, samblaga on lahe sõita küll, mulle aga piisas sellest paariteistkümnest kildistki linnas ja linna lähedal. Hea oli, et mõni tüütu kärbes ei tulnud kõrva äärde pinisema.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algselt postitas: Siim[/i]
Kuidas toonida (kilega) klaasi?
Kuidas tagumist akent toonitakse?
Täielik müstika! Ilmselt tuleb mängu föön ja sada muud asja. Odavam on visitisti pöörduda asjatundjate poole.

Auto keevitatud ja nüüd eeltöös. Uksed eest ära kistud ja ma aiman, et praeguseks juba luugid ka.
Klaasid on küljest ära ja vaja tagumise otsa klaasid toonida ning praegu oleks selleks õige aeg. Ei meeldi akvaariumiga sõita. Kuna aga siin kaevates leidsin, et isetegevus pole nii lihtne, siis kus kes teeks selle töö ära ja mis raha eest? A-autokilest võtsin pakkumise, küsiti 800.-. Taheti otsekohe ära teha, too ainult klaasid siia. Sõber töötab klaasiteeninduses, nemad aga toonimisega ei tegele ja ka tema ütles, et tagaaknaga on paras jama. Andis kellegi tuttava numbri, see küsis täpselt sama raha. Minu arvates on aga 800.- palju. Liiati veel, kui paljad klaasid viia.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Klaaside toonimise kohta uuri seda teemat:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... &start=240
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Autost niipalju, et tegevus käib. Kuna kiiret pole, siis tasapisi. Tööd on palju eeltööga. Tegemist kolmanda valge värvi kihiga. Tookordne 15-aasta tagune esimene värvimine läks Sadoliniga, terve auto sai pärast selle firma värvi kasutamist pahtlilabidaga ilusasti puhtaks lükata. Teine kord oli auto poole küljeni altpoolt kare. Mis värv see teine kord oli, ei teagi enam. Aiman, et Sadolin enam mitte. Ning seejärel läks peale kolmas värv, mis nüüdseks on täpselt selline nagu piltidelt näha. Probleem hetkel ongi selline, et alumine seesama esimene värv on midagi untsu läinud. Lisaks on keegi enne sedasama esimest värvimist mõnuga tõmmanud pahtlit selga. Vajadust selleks polegi olnud. Kõik need värvikohid ja pahtel on praeguseks maha lihvitud. Uksevahed käsitsi lihvitud. Kole käsitöö. Uksi andis eest kätte saada.
Kuna esimene tubli maalripoiss minema kaapis, teeb teine mees nüüd tööd edasi. Minemakaapimine ei tulnud üllatusena. Töötasime temaga samas firmas ja sealt kadus ta samuti suvalisel ajal pikemaks ajaks minema, jättes kõik pooleli. Oleksin imestanud, kui ta oleks auto lõpuni teinud. Kuna seda oodata oli, ei viitsinud isegi vihastada. Enne minu eelmist postitust oli ta juba kadunud ja auto juba siis seal kus ta praegu on. Kuna mul kiiret ei ole, siis tehakse seda nii kuis aega ja võimalusi on. Umbkaudu kuu aja pärast peaks värvituna käes olema. Seejärel saab hakata vaikselt kokku nokitsema. Vaikselt sellepärast, et teisi autosid ka vaja teha ja suvi ju ja väljas kah vaja hulkuda:) Lisaks ootab JAWA, see tahab ka suvel sõita. Ilmselt saab 05 sügiseks kokku ja kuna talveti see auto sõitma ei hakka, pole mõtet teha enam ülevaatust, mille saaks järgmise aasta maikuuni ainult. Seega läheb tänavaliikluseks järgmisel kevadel.
Esialgu on kujunenud tööde maksumuseks: esialgsed materjalid (pahtel 1 kg; pritspahtel, värv, liivapaber, ee...miskine raami silikoon/liim luukidele raami vahele) 2300.- ;700.- sellele maalripoisile, kes minema kaapis; keevitus 1000.-; eeltöö ja värvimine 6000.- . Seega 10 000.- saab olema juuliks läinud. Lisame sinna vajamineva kola jaoks kohe lahkelt 5000.- otsa. Mis mind aga eriti ei kurvasta, kuna kõrvale toodi 011, millele peremees veab poodidest plekke: tiibasid, suuri põhjatükke ja midakõikeiganes veel. 011 on täiesti ära mädanenud aga peremees arvab, et tema auto on seda raha väärt. Muide, oli siiani igapäevases liikumises. Keevitustööd üksi lähevad talle maksma 15 000.-. Iga plekitükk pidi ka olema umbes 500.- Pluss veel eeltöö ja värvimine. Kokku läheb tal arvestuslikult 35 000.- selle auto taastamine maksma.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
z
Zigulimees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Jaan 2007 17:01
Asukoht: Rapla
Autod: Vaz 2106

tere

Postitus Postitas Zigulimees »

Tere kui klaasi vajad tagumist siis võin pakkuda sulle tehase peegeltoonis klaasi 400 kr http://fotoalbum.ee/photos/Mehike/62711421
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Nüüdseks auto käes juba paar kuud ja seisab kuivas garaazis. Selle aja jooksul vahel garaazis kolistades pole imekombel isegi millegagi vastu tonksanud; nagu alati juhtub uue või värskelt värvitud autodega:) Midagi rohkem tehtud pole pärast värvimist. Muude asjadega on hetkel tohutu hõive. Kokku ladumine jääb kevadeks või suveks. Arvatavasti saab ka talvel üht-teist ära teha.
Värvimise tulemuse kohta ei saa mitte midagi halba öelda. Maaler nägi roppu vaeva. Pahtli- ja värvitolmu veeti garaazist ämbritega välja. Sai ka selgeks, miks oli lauspahtel selga lahmitud. Enne meile müümist oli see kere üle lastud kiirkorras mingi roosa värviga, arvatavasti veneaegne ML. Eelmine eeltöö vend ilmselt avastas, et lihtsam on pahtlit ämbriga peale lahmida kui hakata seda jampsi maha lihvima. Nüüd lihviti see jamps ikkagi koos kõige selle peal olevaga maha. Küll aga mitte 100% igalt poolt täiesti päris põhjani, ehk plekini. Valge auto läks kenasti kohati roosaks pärast värvimist. Mis seal siis ikka, läks uuesti lihvimiseks ja uus kena valge värv jälle selga. Sedakorda jäi ka valgeks:)
Vahepeal sai ka Veerennist paar klaaside kiilu toodud ja Võrust korralik 06 armatuur. Tänud Mikule, kes abivalmilt eelnevalt armatuuri mainimisel lahkelt oma varudest abi pakkus. Siin aga müüdi armatuuri juhuslikult ja tõin ära.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Nüüd saab hakata tasapisi kokku panema. Ostsin Veerennist uued uksetihendid ja esi-tagaluugi tihendid. Meeldivaks üllatuseks oli, et makstes sulas tehti 10% hinda alla ja küsiti kokku 40 EUR-i.
Hetkel pilt selline.Pilt
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

On need uued tihendid normaalse kvaliteediga? Ja äkki keegi oskab öelda kaua nad kestavad ilma praguliseks ja kõvaks minemiseta....oleks endalgi need tihendid vaja uued osta aga kui nad väga jama kvaliteediga on siis uuriks mingeid muid variante.

Aga auto tundub kena, töö tulemus on näha võrreldes esimeste piltidega.
Edu!
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Tihendid tunduvad ausad olevat. Panin täna paika. Pidada olema lausa tehase omad; usun, et ongi. Ei tahaks uskuda, et nad iseeneslikult lagunema hakkaksid, päris asjalik pehme kumm on. Ukse augu äärtesse surutava osa sees on teras nagu originaalil on, mitte plastmass. Olen kord pannud oma toonasele 011-le mingid pruunide äärtega uksetihendid, need olid täiesti jäigad ja uksed ei hakanudki mitte kunagi hästi käima. Neile Veerennis on tihendid ainult rumalasti kasti topituna saadetud, üks pakutavatest oli murtud, katki ja praakisin välja. Ostes tuleb üle vaadata. Maksid eekides 130.- tükk. Pagassile oli neil pakkuda ainult 08 oma. Tihend muidu täpselt sama, ainult üle jääb rohkem.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Vasta