2105 Arvos 1981

2105 Arvos 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

Postitus Postitas veljo15 »

Algselt postitas: lada
On need uued tihendid normaalse kvaliteediga? Ja äkki keegi oskab öelda kaua nad kestavad ilma praguliseks ja kõvaks minemiseta....oleks endalgi need tihendid vaja uued osta aga kui nad väga jama kvaliteediga on siis uuriks mingeid muid variante.

Aga auto tundub kena, töö tulemus on näha võrreldes esimeste piltidega.
Edu!
Ka minulgi sama sama küsimus tihendite kohta?
Aga muidu kena lada :o
Edu
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ei saa veel kokku paneku kallale päris asuda. Leidsin salongi vaipa kergitades piloodi jalgealuse lausroostes olevat. Pindmine rooste aga üsna asjalikult juurdunud. Tuleb põhjavaip välja koukida ning rellakale valu anda. Seejärel korralik krunt peale ja pärast õliga veidi ujutada. Omal ajal on kõik ära tehtud, pandud kõigepealt vannitoa harjasmatt tagurpidi ning seejärel põhjakate. Ilmselt põhjuseks vesi mis sisse sadas tatikate poolt puruks visatud ukseklaasi asemele pandud kile vahelt.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Tänud info eest, tuleb ka minna ja ära siis osta need tihendid.
Kas tehase pigimatt on eemaldatud, et pindmine rooste näha on? Kui nii siis kas jätad põhja ilma pigimatita ja kas liiga kolisema ei jää niimoodi?
Praegu ei viitsi teemat läbi lugeda nii et vabandust kui sellest juba juttu olnud.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algselt postitas: lada
Kas tehase pigimatt on eemaldatud, et pindmine rooste näha on? Kui nii siis kas jätad põhja ilma pigimatita ja kas liiga kolisema ei jää niimoodi?
Põhi on keevitatud ja pigimatid kõik välja võetud. Põhja on pandud harjasmatt. Harjased allapoole, et ummuksis ei oleks. Mõtlesin panna harjasmati peale müra summutuseks paksema viltmati ja selle peale juba põhjavaip. Siis on hea iga paari aasta tagant pilk põhjale peale visata ja veidi õli sinna pintseldada.
Täna Veerennis käies ostsin õlifiltri. Pakkuda oli kahte varianti, 3.20 ja 4.50 EUR-i. Odavama variandiga oli kellelgi õlirõhk kaotsi läinud, filter oli praak olnud. Võtsin kallima, hinnavahe üsna tühine. Vaja mootor sisepesuõliga läbi pesta ja uus õli ning filter panna. Enne ei saa seda teha kui bensupump on vahetatud. Õli on karteris väga vedel ja kole palju on seda miskipärast. Ilmselt laseb pump bensu karterisse. Lisaks lasevad pumba klapid läbi, juba paari päevaga bens all. Plokikaanetihendi äär on ka nagu õline aga minu teada jäi seisma korras mootoriga auto. Ei tahaks uskuda, et seismisega tihend otsad annab. Ei teagi kas osta uus bensupump vääringus 280.- eek.-i või võtta nurgas vedeleva mootori pealt. Mingid saksa pumbad on 230.- eek. Samas bensupump on üsna oluline asi, et mitte teele jääda. Või lisada varustusse jupp voolikut, et tagavararatast vajadusel kasutada:P. Pump võiks tegelikult ikka uus olla ning lisaks veel originaal . Veerennis orignaali hetkel pole.
Uksetihendeite olemasolu kohta uurisin, pidi olema veel terve kast.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Täna käisin uurimas Windrox-is Pärnu mnt. 160a tagumise klaasiringi kiletamise hinda. Plaan oli viia klaasid kandikul neile ette, ainult kiletamise vaev. Küsiti 1000.- eek.-i vs. 60 eur. Käisin sellepärast mõõdaminnes kohal, et kaubelda välja hea hind. Huvitaval kombel mõnda aega tagasi tegid nad hinnapakkumise 800.- eek. Uksest sisse astudes satub kohe box-i. Boxis on üleval kohe teave klienditeeninduse kohta noolega paremale nurga taha. Nurga taha nina pistes istusid klaaskabiinis kaks naisterahvast. Milleks aga rääkida leierkastimehega kui on võimalus rääkida kohe ahviga. Siirdusin tagasi box-i ja tegin töömehega juttu. Nurga tagant lendas koheselt välja üks näitsik ja hakkas teraselt meid eemalt jälgima, püüdes kuulda millest jutt. Enne lahkusin mina kui tema:) Ju on hirm haltuura ees niivõrd suur, et kihutati kohe nuuskima.
Mina arvan, et 1000.- eek.-i maksta maha võetud klaaside kiletamise eest on liialt palju. Nüüd on kaks varianti: Otsida keegi kes oskab tagaklaasi kumerustele kile kortsudeta peale panna ja teha küljeklaasid ise või kas ongi sel kiletamisel üldse mõtet kuna pole tegu igapäeva sõidu autoga ja jätta võimalikult originaalilähedaseks. Niipalju muidugi kui 05-te 07 välimuse, 06 armatuuri ja volvo istmetega üldse originaaliläheduseks nimetada võib.
Windrox“iga eelnevalt ka pole positiivseid kogemusi. Minu usakale toodi seal kohale euroopa mudeli esiklaas. Tõmmati raks vana klaas maha ja siis selgus, et uus klaas ei sobigi üldse ette kuna usakal on raamideta ukseklaasid, seetõttu katus tugevndatud ja esiklaas teine. Vannuti ja pandi mosaiigiks lõhutud klaas ette tagasi. Õnnestus leida kunagi Soomes sellele toodetud esiklaas, maksis miski 2,5 k.eeki. Poleks seda saanud, tulnuks leida 15 k.eeki. Samuti paluti neil bemaril taguring kiletada ja kui uksed lahti, võtta maha ka vasaku tagaukse lapselukk, millel tross katki. Ka see jäeti tegemata.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

bensiinipump osta mitte originaal vaid selline kahe silindrilise kõrgendiga, oli nimi nüüd "pekar" äkki.
klapid on vastupidavamad, ja ka kuumade ilmadega toimib laitmatult.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ilmad lähevad tasapisi ilusamaks ja saab vaikselt hakata kokku panema. Läheks juba kiiremeni soojaks, saaks pikalt auto kallal tegutseda. On küll olemas gaasipuhur, kütab kähku aga vingutab ka korralikult. Minut = kraad. Uus asi aga ilma summutita puhur on ikka jama. Puhta õhu nimel ei kasuta seda eriti.
Bensupumpa pole veel otsinud aga see-eest said esi-ja tagaklaas ette. Tihendid samblast ja muust saastast puhtaks ja silikooniga kokku. Peab ütlema, et hoolimata tihendite vanusest on need (tehase originaal) ikka pehmed ja elastsed. Klaase andis paika prõmmida ja pressida. Teine vaatus oli kiilude paigaldamisega. Hoolimata silikoonitud rennist ei libisenud kiilud liialt mõnusasti. Lisaks oli külmas garaazis kiil küllaltki jäik. Eriti kurvid ei tahtnud paika ennast keerata. Elektrilise soojapuhuriga sai asja parandada. Puhur sai ka otsa - kukkus maha, ventikas kinni ja enne kui jaole jõudsin, põles maha. Riiulist järgmine ja sai jätkata. Kruvikaga tuli ka hästi ettevaatlik olla, kui ära libiseb, on värvil kohe kriips sees. Õnneks piirdus üritus ainult esiklaasi raamil imepisikese värvitäkkega. Kui esiklaas läks viletsasti paika, siis tagumine läks veel viletsamalt.
Tagatuled leidsin ka mõningase otsimise järel nina alt üles. Kõik asjad on mitmes kohas laiali ja ei mäleta enam mis kus. Tuleklaasid läksid pesus ilusasti puhtaks. Uued tuled said kõik kunagi külge ja nendega auto aastateks seisma jäi. Tagatulede Tihendid on ennast kokku tõmmanud, vaja kusagilt paari cm-ne jupike alla keskele mõlemale vahele otsida. Esituledel ka reflektorid alt roostes. Esitulesid peaks olema paar paari riiulil. Ehk annab korralikud välja valida. Kui pole, tuleb hakata reflektoreid vahetama.
Ilmselt tuleb ka ukseklaasi tihendina kasutusel olevad 08/09 tihendid ikkagi uued osta. Küljes olnud on küll üsna jäigad. Viskasin kuuma vette likku, saab sambla kätte ja vaadata kas lähevad heaks. Vbl.ka külmast kanged ainult veidi. Erilist usku nendesse pole.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Mul on ka originaal esi- ja tagaklaasi tihendid heas korras ja elastsed ning ei näe mõtet neid välja hakata vahetama.
Kas need 08/09 ukseklaasi tihendid olid siis enne külge panemist kasutatud või läksid uued lühikese ajaga juba jäigaks?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Esi- ja tagaklaasi tihendid on pärit 79--nda aasta 011 pealt. Selle kere sai otsa ja osteti praegune 05 kere ning laoti sinna ümber.
08/09 ukseklaasi tihendid on ostetud uuena aga küljes on nad seisnud 15 aastat. Hetkel tundub, et kõlbab tagasi panna. Juhul kui needki pole päikese käes lühemaks end tõmmanud. Mis klaasidesse puutub, siis esiklaas läks uus ja tagumist poolt ei hakanud toonima. Sel lihtsalt põhjusel, et küsitakse minu arvates ulmelist hinda antud teenuse eest. Kui ma pakun kandikul paljaid klaase ja küsitakse töö eest neljakordne materjali hind, siis ma lihtsalt loobun. Mõnda aega tagasi küsiti 800 eek-i, nüüd juba taheti 70 eur.-i. Põhimõtteliselt loobun. Pole ka igapäevasõiduk, et tume tagaots nii oluline oleks. Aitäh hinnapakkumise eest Windrox!
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Kui 15 aastat olnud siis on arusaadav, ma mõtlesin et mingi paari aastaga nässu läinud.
Ise olen ainult tagaklaasi toonimise eest parima pakkumise saanud 550 eeki ja terve tagumise ringi eest 1000 eeki, hetkel veel pole kindel kas on mõtet ära toonida, kui keegi mingi hea argumendi toob siis teeks asja ära, kuid küljeklaaside toonimisega peaks ka ise hakkama saama...

Aga jõudu masinaga:)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Mis hinnaga te loodate siis tänapäeval teenust saada?
see ju igati hea hind.Materjal maksab midagi ja töö maksab midagi.samuti on selle hinna sees firma igasugu kulud.1000 eeguga ma ise ei hakkaks mõtlemagi toonimisele.ostad materjali.võtad klaasid maha jurad fööniga pesed puhastad kuumutad.1000 eest viid auto sinna ja saad komplektselt ja tumedana tagasi...see et klaasid maas on ei tõmba eriti hinda alla.

[Muudetud: 20-3-2011 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Jap, tänapäeval hakatakse üha enam oskusi väärtustama ja vastavat hinda küsima.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Saab ka ise tagaklaasiga hakkama heal tahtmisel. Vaja väheke nurkasid eraldi algul harjutada fööniga. Puudub aga see tahtmine ja viitsimine. Materjal maksab neile paarsada eeku aga ma lihtsalt ei ole nõus tunniajalise töö eest 800 eek-i maksma. 1000 oli paljaste klaaside eest, eest ära ja tagasi lisab hinnale korralikult otsa. See ju puhas aeg. Lisaks paistis euro hinda olevat tõstnud. Ma saan aru küll, et hetkel tööd vähe kuid hinna tõstmine ei hoia sissetulekuid endisega tasakaalus. Ma hindan iga hinna puhul selle mõistlikkust.
Lisaks veel väike vastuargument asja kohta, et tume kile toob välja iga väikese kriimu. Ideaalseks tulemuseks peaks uued klaasid ostma aga kas oleks sellel mõtet? Ei koosta näituseautot.
Küsida ju võib aga näed ei maksta. Autode alla on juba metsikult raha tambitud, ükskord peaks hakkama vaatlema selle tampimise otstarbekust:)
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

Korralik kile mis ära ei pleeki ei maksa kindlasti paarsada eeku.
Lisaks on korralik paigaldus kauakestvam.. ilusam .. ja sealt saad ka teenusele garantii :)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

...ja lõpuks saad aru,et see kodus ise tegemine sita kilega ei tööta.täksid all,kile kortsus,tuju sitt ja aeg raisus.Viid ikka klaasid sinna ja tagasisaades oled õnnelik ja rahul ning jätad omale tarkuse,et ise tähtud ,hästi sitasti tehtud.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Argumendid arvesse võetud. Täiesti võimalik, et odavam kile on vilets. Kui korraliku asja hind küündib aga 400.-ni, siis pole kahju maksta tööraha sama palju. Eks sellest 1000.-st kannatab midagi alla ka kaubelda. Esialgu jääb kiletamine tulevikku. Kui saab auto kokku ja läheb suuremaks sõiduks, siis tulen tagasi tumeda osa juurde. Kusjuures täna nägin kogemata kusagil (vist Kanal2) tumeda tagaosaga heledat VAZ-i. Ei sobinud eriti.
Tuleb uurida kui palju 07 läikiv võre maksab. Ilmastik on uuele võrele liiga veidi teinud. Pisikesi täpikesi täis ning need on kroomi sees. Mõni veidi suurem mull on ka. Kui hind üle mõistuse pole, paneks uue.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ja ikka peab midagi välja tulema mis tahab keevitust. Piloodi jalgealust puhastades ja sorkides tuli üks ilus auk põhja ja tunneli nurka, täpselt gaasipedaali alla. Järgmisel nädalal saab keevitaja juurde vedada ja selle kinni panna. Seni tuleb siis mujalt jätkata.
Pigimatti kavas osta ja panna seda katuse pigimati uksepolstrite alla. Põhja ja ette paneks midagi paksemat. Katuse pigimati peaks ostma kellegagi kahe peale. Seda on 15 meetrit rullis ja pole nii palju tarvis. On osalejaid?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Täna ajasin auto garaazist välja, et vahepeal tekkinud segadus garaazis ära koristada ja tööriistad oma kohale saaks. Siduripedaal jäi põhja väljas. Seejärel sain ta üles ja sinna ta jäigi. Enam alla ei lähe. Mõtlesin, et lasen pärast käiguga käima ja sõidan sisse kuid minu imestuseks ei tunnistanudki enam käike, nagu sidur oleks lahutatud kogu aeg. Polnud vastavaid riideid ja aega, et alla ronida. Lükkasin sisse.
Mis siduriga toimuda võis? Ideid?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Tarvks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 14 Aug 2008 23:56
Asukoht: viljandimaa, Abja-Paluoja
Autod: vaz 2101, BMW 525i, BMW 525 TDS, BMW 530D
Kontakt:

Postitus Postitas Tarvks »

äkki on töösilinder kuidagimoodi kinni jäänd?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mul oli ka selline jama ükskord... Sidurivedelik oli moosi meenutavaks olluseks muutunud, polnud keegi tulnud selle peale, et seda vahetada. Loputasin süsteemi vedelikuga kaks korda läbi ja siis panin uue sisse ning õhutasin ära. Hakkas tööle.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta