1. leht 1-st

2106, TauriT, 1982

Postitatud: 17 Apr 2010 00:52
Postitas TauriT
Tere!

Olen siin foorumis uus liige ja kuna mul on VAZ 2106, siis mõtlesin, et võiks masinast juttu ka teha! Alustuseks niipalju,et masin on ostetud Soomest , täpset aastaarvu ei mäleta (vanaisa poolt sai ostetud). Tehasest veeres auto välja 1982.aastal. Masin oli igapäeva liikur, kuni 1995nda aastani. Pärast jäi rohkem suvisteks sõitmisteks. Autot on värvitud kaks korda, esimene kord oli umbes 1997/98. aastal, kui sai värvitud terve auto üle ja 2001. aastal teine kord, kui sai värvitud uksed ja tagumine luuk. Pärast korralikku värvimist pole autoga eriti sõidetud ja tänu sellele on ta väga hästi sälinud.

Mootor: 1600s, 59kw. Mootor on saanud 1994. aastal kapitaalremondi ja on töötanud siiani ilma vigadeta ja perfektselt.Masin on võimeline sõitma ka gaasi peal!

Vead: Vigadest siis niipalju ,et sidur on kippunud igal aastal kinni jääma. Muidu on tehniline seisukord hea.

Tauri.



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


[Muudetud: 18-4-2010 TauriT]

Postitatud: 17 Apr 2010 18:27
Postitas marzer
Korralik masin.;) Rohkem pilte võiks panna.

Postitatud: 17 Apr 2010 21:54
Postitas -lada-
Auto on tõesti kena, võiksid tulede kojameestest lähemalt pilti teha;)

Postitatud: 17 Apr 2010 22:08
Postitas GTA
Ohhoo! Kas ehtne kanada variant? Selliseid ikka suht väheks jäänud... sisu paistab aga tavaline?

Rohkem pilte, infot, tundub huvitav ja päris heas korras pealegi:)

Postitatud: 18 Apr 2010 00:51
Postitas TauriT
Tänud! Pilte tuleb kahtlematta .

Postitatud: 18 Apr 2010 01:39
Postitas 06VAZ
Juba nende spetsiifiliste põrkeraudade pärast tasuks auto korda teha.
Ega see terve auto viimse pulgani kordaseadmine kerge ja odav töö ei ole(tean seda omast käest), aga ma arvan, et sellise rariteetse mudeli puhul on asi seda väärt.

[Muudetud: 17-4-2010 06VAZ]

Postitatud: 18 Apr 2010 23:06
Postitas TauriT
Algselt postitas: 06VAZ
Juba nende spetsiifiliste põrkeraudade pärast tasuks auto korda teha.
Ega see terve auto viimse pulgani kordaseadmine kerge ja odav töö ei ole(tean seda omast käest), aga ma arvan, et sellise rariteetse mudeli puhul on asi seda väärt.

[Muudetud: 17-4-2010 06VAZ]

Tegelikult on masin viimse jupini lahti võetud ja korda tehtud, seejärel jäetud garaa?i ja sõidetud ainult suvel. Nii, et põhi on väga heas korras ja roostet ei ole kuskilt välja punnitanud!

Panin ka rohkem pilte ülesse!

Tauri.

Postitatud: 19 Apr 2010 02:42
Postitas 06VAZ
Pildid vaadatud ja ega tõesti... turvavööde vastustel, mis on ka teistsuguse kujuga, olevad "Press" kirjad reedavad, et tegu ikkagi eheda ja väheesineva eksportmudeliga.

Kadedaks teeb, rsk....

Kui ma rikkaks peaksin kunagi saama(kurat seda teab, kunas see veel tuleb), siis ostan omale samasuguse olemasoleva 2106 kõrvale.