Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kuna see talv pole just kõige lumevaesem olnud, siis pole ma ilmselt ainuke, kes on nelikveduliste usku pöördunud. Siiamaani olen sõitnud vaid tagaveolistega. Poole talve pealt sai hakatud Nivasid uurima/otsima ning nüüd lõpuks leidsin sobiva masina.
Tegu siis 1995 aastal välja lastud Nivaga. Mootor on 1,7 karbussikas. Mootori poolest on masin väga hea. Käivitub kenasti, vaja vaid kett pingule saada. Vahekast toimib ka ilusti nii aeglusti kui ka keskdiffrilukk. Käigukast on vigane. Tagurpidi käik ragiseb, kuid välja ei loobi ega üle ei lase. Plaanis on panna viiese kasti asemel 01 kast. Samuti on plaanis vahetada kõik mahlad ära. Nii sildades, käigukastis, vahekastis kui ka mootoris. Edasine selgub tulevikus. Kõigepealt teen tehniliselt nii korda kui võimalik ja siis vaatan edasi mis plaanid tekivad.
Kui sa iluvidinate all mõtled neid kroomist pedaalikatteid ja kroomist kirju, siis need olid kohe küljes. Pedaalikatted olen juba eemaldanud, ilmselt rändavad ka kroomkirjad prügikasti.
Algselt postitas: Siim_S
Kui sa iluvidinate all mõtled neid kroomist pedaalikatteid ja kroomist kirju, siis need olid kohe küljes. Pedaalikatted olen juba eemaldanud, ilmselt rändavad ka kroomkirjad prügikasti.
ma mõtlen neid torusid mis külgedel ja plastikust vidinaid mis ümber tagumiste tulede
rene07: torud ja plastikud kõik sain kaasa. Samuti koopalaiendid.
twist: kuskilt kuulsin et neljas käik on kõigil otsekäik, ehk siis ei pidavat vahet olema mille kast panna. Samas 01 kastiga on maastikul sõites rohkem jõudu tänu ta aeglasematele ülekannetele. Ma võin siinkohal ka eksida, sest see mul esimene kokkupuude ladaga.
Ajasin diffri ja käima ülekanded praegu segamini .
Maastikul sõiduks on aeglusti. 05 kastil on üks pluss ka: 3. ja 4. käigu vahe on väiksem, kui 01 omal. See peaks tähendama sujuvamat sõitu.
Ma jällegi kipun arvama, et ei ole suurt vahet. Kui aeglusti sees, on ülekanne juba nii aeglane, et pole vahet, mis kast seal all on. Kuid aeglustita sõites pead kolmanda "peeneks laskma" et neljandat lülitada. Usun, et annab kütusekulus tunda. See on minu loogika. Kui keegi on Nivale kunagi 01 kasti alla pistnud, võiks sõna võtta.
Aega võttis aga asja sai. Alla sai pandud 01 käigukast. Millegipärast tuli käigukasti tala relakaga sobivaks lõigata, sest esimene kardaan käis vastu(eelmise kasti talaga oli samuti tehtud). Samuti sai mootori kett pingutatud. Nüüd kõik toimib nii nagu peab. Järgmine samm on tehnoülevaatusele minna ning siis saab juba ametlikult sõitma.
Nii auto kui ka teema on vahepeal unarusse jäänud. Täna sai Niva jälle liikvele. Vahetatud sai mootori kett koos hammakatega ning süüdet oli vaja ka natuke paika timmida. Nüüd töötab mootor ilusti ühtlaselt ning tundub kuidagi teravam minek ka.