1. leht 2-st

ESTfield Lada, 2001a, uzzac

Postitatud: 11 Veebr 2010 22:08
Postitas uzzac
Kogu saaga sai alguse 2000 aasta Motorexil kus mu onu nägi esimest korda ESTfieldide boksi. Astus ligi ja peale mõningast jutuajamist tellis meile sõnagi lausumata 2 raami. Ühe siis endale ja teise meile. Kuna rahad ja jutud olid kõik juba makstud siis ei jäänud väga muud üle kui ehitama hakata. Doonoriteks sai soetaud 2 üpris mäda kerega 06-te. Autod sai valitud selle järgi et oleks kindala peale 1600 mootor. Veel ennem talve tulekut sai mõlemad nullkuued ribadeks lõigatud ja kõik muu peale vajaliku läks otseteed EMEX-isse. Raamid sai kõrvuti garaa?i pukkidele pandud ja sedaviisi sünkroonis saigi ehtust alustatud. Kahte masinat kõrvuti tehes oli heaks plussiks see et kui keegi tegi midagi valmis meisterdas oli kohe järgmisele masinale seda hea maha viksida. Meie auto sai esimesena valmis ja seda mai kuus 2001 aastal, kui ma õigesti mäletan. Registris olime ESTfield number 4.

Tehnika poolelt lähemalt sai mootoriks 1600 ketiga mootor, 4 käiguline kast ja Lada tagasild. Amorid on mingi Sachsi coiloverid "traktori" vedrudega. Pidurid on stock Lada ja tagatuled kärupoest. Esituled on mingisuguse põka omad, esimesed suunad aga vene motikalt. Bensupaak on nö võidusõidu paak mis mahutab vaid 20L.

Miks me valisime just Lada doonoriks? Põhjus lihtne. ESTfieldide idee autor Valter Teppan kinnitas meile et nii mõnigi teine samasugune stock Lada tehnikaga masin on valmimas ja suvel saame sellise odava ja võrdse hobi ringraja klassi. Aga võta näpust. Teised ehitajad olid vahepeal midagi kõssamata otsustanud loobuda Lada tehnikast ja siis oleme meie need 2 ainsat õnnetut stock Lada tehnikaga ESTfieldi omanikku. Meie suureks üllatuseks aga liikus masin väga reipalt edasi. Ringrada olme sellega nühkinud me isaga mõlemad. Minu parim ringiaeg Audrus on 1.08 koma midagi. Mõistagi sõitsid teised võimsamate masinatega härrad meist sigetel mööda nagu postidest aga kurvides olin mina südikam ja tänu sellele on igasugu ESTfieldi klubisõitudelt kui ka päris ringraja võistluste demostartidelt nopitud mõningaid karikaid.

Tänaseks on auto aga juba teist aastat algosadena Raadil tehases ja ootab meie hoolitsevalt kätt. 01 ringraja projekt on piisavalt aega röövinud et ESTfieldike unarusse jääks. Mis asjad sinnamaani viis? Enne 2007 talvekorterisse panekut otsustasime, et aitab sellest lagunevast vanakooli tehnikast ja tõmbasime auto pulkadeks. Nüüdseks oleme jõudnud asjaga niikaugele, et autol on küljes Volvo 240 tagasild ja ootab soojemat aega, mil saame ta koju Pärnusse ära tuua, et installida Fordi T9 käigukast ja samaara mootor. Tundub tuttav? Tõsi ta on, sest meie rinka Lada sõidab sama setupiga. Mootor saab ka järgi aidatud kergema kolvigrupi ja õõnestatud kaane näol. Ka lisandub sinna kerge hooratas ja kangem nukkvõll. Toitma hakkab seda südant mingi tavline karburaator esialgu. võimu loodame saada 100hj kanti rattast. Seda on auto 620 kilo juures piisavalt.

Pilete kahjuks esialgu mul rohkem ei ole pakkuda. Kui satun teise arvuti juurde, siis kahtlemata lisan neid juurde, seal peaks pilte olema nii ehitusest kui ma muust melust.

Pilt

[Muudetud: 11-2-2010 uzzac]

[Muudetud: 11-2-2010 uzzac]

Kuum teema!

Postitatud: 11 Veebr 2010 22:17
Postitas SexSix
Vaadake kui palju "klikke" tuli!

Postitatud: 11 Veebr 2010 22:42
Postitas uzzac
pikk jutt s*tt jutt nagu öeldakse.
Loodan, et enamus küsimustele leiate vastused esimesest postist.

edit Priidic: kustutasin paar posti vahelt ära. Tõsi, enne kui küsite, lugege ikka mis varem kirjutatud on!!

edit. ennem polnud pikka teksti. :) foorum jukerdas ja pidin kogu selle jutu uuesti kirjutama. võttis piisvalt aega et inimesed saaks pelgalt pealkirja põhjal hulga põnevaid küsimusi esitada :)


[Muudetud: 11-2-2010 uzzac]

Postitatud: 12 Veebr 2010 15:10
Postitas Vibumees
Vägagi tegija aparaat, enda arvamust avaldades peaks sellel autol vist olema juhitavus nagu kardil. Lausa lust vaadata kus inimesed viitsivad jamada vähe sellest et sul see rinka kopikas. Väga tubli, jätka aga samas vaimus . Julgen soovida ainult jõudu ja jaksu.

Postitatud: 12 Veebr 2010 16:18
Postitas uzzac
tänud.

tõsi ta on et tegu väga äkilise pilliga. linnas täisnurkseid kurve lubatud suurima kiirusega võtta ei ole mingi probleem. :)

Postitatud: 12 Veebr 2010 18:15
Postitas sveno
aga ega see samara mootor pole ju nii järele aidatud kui su rinka oma?

Postitatud: 12 Veebr 2010 19:32
Postitas uzzac
ei. mul esimeses postis kirjas ka et loodame saada sellest kusagil 100hj rattast kätte. rinka pillil üle 160hj

Postitatud: 12 Veebr 2010 19:37
Postitas sveno
ma just mõtlesingi, et kas päris originaal hetkel või on juba järgi aidatud?

Postitatud: 12 Veebr 2010 19:51
Postitas uzzac
kaas on valmis ja alumine ots on koos. kogu kupatus ootab soojemat aega et saaks peale toppida selle värgi. hetkel auto pulkadena.

Postitatud: 15 Veebr 2010 20:44
Postitas uzzac
Pilt

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 16 Veebr 2010 13:08
Postitas masuurik
Kõva käru :o.Tollega päris tänaval vist sõita ei tohi,kuigi nr küljes?

Postitatud: 16 Veebr 2010 13:26
Postitas Vibumees
Miks ei peaks tohtima ? ESTfield on minuarust täiesti tänavalegaalne auto. Või ma olen asjast valesti aru saanud

Postitatud: 16 Veebr 2010 14:02
Postitas karl01
kui tuled viled töötavad siis peaks ikkagi täiesti tänava legaalne masin olema! ja kui ei eksi siis isegi olen seda pärnu linnapildis kunagi näinud:)

Postitatud: 16 Veebr 2010 15:47
Postitas uzzac
tavaline sõiduauto ARK-i jaoks. Isegi kiivert ei pea kandma. Linnas saab veel ilma hakkama, aga maanteel on ilma kiivrita paras piin sõita.

edit. sellega isegi teinekord niisama poes käidud ja koolis.

[Muudetud: 16-2-2010 uzzac]

Leedus.

Postitatud: 18 Veebr 2010 22:05
Postitas SexSix
Leedus toimub Palanga lähedal kiirteel autospordiüritus 1003 kilomeetrit. Kanal kolm vist suurim ponsor.
See on mitmepäevane üritus. Kiirendus ja 1003 kilomeetri võidusõit. Osaleda võivad kõikvõimalikud autod. Tangitakse kiirtee ääres olevas tanklas.
Mõni aasta tagasi osales seal ka üks ESTfield mis sai peale kahte Porshe GT3-e kolmanda koha!!! Auto läks küll vahepeal lausa põlema!? (kolmas GT3 sõiteti petooni pilbasteks).
ESTfield on tegija.

Postitatud: 19 Veebr 2010 09:58
Postitas uzzac
see ei olnud minuarsut ESTfild konkreetselt.

üks oli lotus tiger
Pilt

ja teine Adampolis Luego Kit car

Pilt

sarnase välimusega masinaid on maailmas tootmises saja erineva nimega. üks levinumaid kit-car'e üldse. ajaloost siin: http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Seven

Postitatud: 19 Veebr 2010 12:44
Postitas Moss
Vot Estfield on jälle üks pill mida tahaks hullult Audrus natuke proovida.

Postitatud: 19 Veebr 2010 13:45
Postitas uzzac
sul võib see aasta siis võibolla hullult jopata :)

Postitatud: 19 Veebr 2010 18:02
Postitas R_A_I_T
Klassivend ostis endale targa raamatu selle kohta ja ehitab ise sellist hetkel. Mõned nipetnäpet tööd vist veel teha.

Postitatud: 08 Nov 2010 20:17
Postitas vaz05
kas saite auto sõitma? 1-2 aastat seisis:D