1. leht 1-st

2101 - Raitz - 1973

Postitatud: 02 Veebr 2010 21:39
Postitas Raitz
Kuna eelmise teemaga läx mul juhe nii korralikult kokku siis tegin uue nüüd. Teema ikkagist sama. Ostsin omale kopika ja olen seda nüüd igapäevaselt kasutanud ja siiani ei kurda. Ainus asi mis erineb eelmisest autost on see ,et tänaval liigeldes inimesed jälgivad koguaeg ja puudub roolivõim :spin Autoga muidu erilist plaani pole ,kui siis paar asja väliselt muutu ja sisu tahax korrastada kah originaali lähedasex. Kui kellegil on pakkuda orig istmeid kas punasest- või mustast nahast võib teada anda ,aga see sellex.. Üritan lisada ka paar pilti ,et saaksite aru mis masinast üldse jutt käib ...


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 02 Veebr 2010 21:53
Postitas lada
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Täitsa korralik tundub..arvatavasti see pole enam originaal värv? Kui on, siis on tõsiselt hästi säilinud, piltidelt vähemalt roostet ei märka.
Igatahes edu masinaga.

Postitatud: 02 Veebr 2010 21:57
Postitas Raitz
Värv pole originaal ,ülevärvitud on ja nii alt- kui seestpoolt on tõrva või mastikisiga üle käidud ja boonus ringina on ka koopa ääred kivikaitsega üle tehtud.

Postitatud: 02 Veebr 2010 21:59
Postitas kaimz
Olex üx küsimus ega se auto juhuslikult viljandimaalt pärit pole?

Postitatud: 02 Veebr 2010 22:07
Postitas Raitz
Ma ei usu ,et kose uuemõisa läheb Viljandi alla :)

Postitatud: 20 Juun 2010 18:04
Postitas Raitz
Lisaks siis weidi uusi pilte peale pikka aega ;) Auto vahepeal võimsamaks tehtud ehk plokk- plokikaas-vänd lihvitud ja weidi kaasa aidatud ja juurde veel 5 kast ja 03 tagasild.Ja uus väljalase. Nüüd näeb masin välja selline ... Uue masinaga sai kohe tehtud korralik ümber Eesti reis ja weidi ka juurde Lätit.. Kõik pidas vastu ja hea oli ,sest tööriistad autosse ei mahtunud. Ainult 1 tagumine rehv läx purux keset Riia kesklinna aga meil vedas ja saime kohe mingi tüübi käest tungi ja rattaristi ,et jah vedas seekord. Ja paar väiksemat viga tuli veel aga mitte midagi sellist mida poleks saanud ära parandada tüki traadi - teibi - ja raudteeliipri naelaga :P Ma siia ei hakka pilte üles laadima aga kel huvi saab vaadata neid pilte siit:

http://nagi.ee/photos/Raitzz/sets/270919/ :lol

[Muudetud: 20-6-2010 Raitz]

Postitatud: 20 Juun 2010 18:35
Postitas Raitz
Vabandan aga ehk saad siit vaadata lihtsat:



Pildid

[Muudetud: 20-6-2010 Raitz]

Postitatud: 20 Juun 2010 20:47
Postitas Raitz
vabandan ebameeldivuste pärast aga nüüd peaks kõik korras olema ja siit saab nüüd pilte kah ikka näha :

http://nagi.ee/photos/Raitzz/sets/270919 :D

[Muudetud: 20-6-2010 Raitz]

Postitatud: 20 Juun 2010 21:06
Postitas tann
täitsa kohe huvist küsin mis mootoriga on tegu ja palju see kütte kulu ka oli 100 km kohta ??
Aga auto ise väga viis ja erineb tänapäeva hallist massist :D

Postitatud: 20 Juun 2010 21:09
Postitas Raitz
Mootor 011 oma puuritud 82kolvi peale ja juurde aidatud vända ja plokikaanega ja oma annab ka juurde 5 kast ja 03 tagasild :spin

Postitatud: 20 Juun 2010 21:11
Postitas Raitz
Aaa ja kütuse kulu sain nii et 19 L sain nii 230-270 km sõita ,et pole hullu. Maantee peal 5 käik ja alla 10 on kindel ;)

Postitatud: 20 Juun 2010 21:16
Postitas viaccess
Algselt postitas: Raitz
Mootor 011 oma puuritud 82kolvi peale ja juurde aidatud vända ja plokikaanega ja oma annab ka juurde 5 kast ja 03 tagasild :spin
Tahad öelda et sul ainukene 1,4 klassika Eestis ;)
Aga see, mis on juurde aidatud vänt? :lol

[Muudetud: 20/6/2010 viaccess]

Postitatud: 20 Juun 2010 21:18
Postitas Raitz
Sina ei küsi ja mina ei vasta :lol Aga ma ei tea kas mul ainuke aga kui on siis see on tõesti tore teada :D

Postitatud: 21 Juun 2010 01:01
Postitas robi
Täna nägin masinat Lauliku tänaval,
tervitus siis valge volga meeskonnalt.

Postitatud: 21 Juun 2010 07:36
Postitas Raitz
Sai isegi teid nähtud ;)