2106, k2ssar, 1982
Postitatud: 02 Veebr 2010 00:25
Tere kõik klubilised! Sai soetatud esimene Lada. Põhjus tegelikult üsnagi omamoodi, eelmine seljakott VW Polo leidis eelmisel aastal, et tema läheb rikki ja nii korralikult, et minu materiaal-tehnilis-oskuslik baas sellest üle ei käi (mootor, sidur ja kere pea korraga) ja töökoda leidis, et päris kõva jama ja summa sai päris korralik. Panin auto müüki ja töökaaslane suitsunurgas hakkas uurima, et mispärast enam tööl autoga ei käi. Kogu jutuajamise lõpuks tuli välja, et tal garaazis juba paar aastat seisab 21063, pojad läksid väljamaale tööle ja nii jäigi seisma. Novembris sai vaatams käidud ja jaanuaris juba sõidetud Haapsalust Männikule. 3 aastat garaazis seisnud masin sai sõidukorda kolme tunniga seatud, kummid täis, vedelikud sisse, kiire visuaalkontroll ja minema. Taeblas sai avastatud, et näppupidi oleks võinud ka ligi astuda, rihm lõtv ja libises geneka rattal ja ei laadinud korrektselt, rihm pingutatud ja edasi, teel veel mõni papiriba ka radikavahele torgatud, sest -18ga ei tahtnud mootor väga soojaks minna. Kanamal toosama rihm läks pooleks kah ja viimane ots sai paela otsas kulgetud.
Täna tekkis lõpuks piisavalt aega, et paar pilti valges masinast teha:

Kaubandusliku välimuse poolelt väga kole ei olegi, üksikud roosteplekid kerel näha, alumine pool mastiksiga üle tehtud, 05 alumiiniumstanged pandud, 06 kroomstanged kippuvat koledal kombel roostetama, samuti toonklaasid taga täiesti olemas. Altpoolt on selge, miks selle masinaga uut ülevaatust tegema ei mindud omal ajal, sama ütleb ka viimane ülevaatuse raport, mis autost leitud, väljalasketorustik koos püttidega sellised, et Kuusakoskile tuleb ka vist peale maksta. Tuleb täislaks uus panna.


Salong korras, kuigi selline omamoodi disainitud, esialgu jääb ka selline, lisaks mugavusvarustuse poolelt veel elektriaknad ees, magnetlukud ees, ühendamata kesklukusüsteem, signa, bemmi raadio ja Elektronika S-30 kõlarid taga.

Kapoti all valitseb jahutusvedeliku küttev mentaliteet ehk kuskilt pritsib seda, kas lõdviku vahelt rihmale või veepumba laagri vahelt rihmarattale ja sealt taeva poole. Jahutusvedelik koos maanteetõrva, mootoriõli ja k***t teab millega on mootoriruumi moodustanud mõnusa kiti, mida annab sealt välja küürida. Lisaks jamas starter ka paar päeva, niiet tööd saab olema.

Tuuningu tippmark ilmus lähemalt armatuuri alust uurides, juhtmeid veetud sinna-tänna, osa kaableid porimattide all, nüüd tuleks targaks saada ja teada milleks mis juhe üldse veetud, osad juhtmeid lahti ühendatud, kaitse puudu ka, kuskil ehk praak tehtud ja isegi pole aru saadud?

Huvitavaim "aku" koos "elektripaigaldisega" tuli välja porimati alt siduripedalli kõrvalt. Mida peaks too akutrelli aku elus hoidma?
Lisaks tarvis veel vahetada esiklaas, kus mõrad sees, regullida-timmida ülejäänud masinat. Kahju, et endal pole garaazi, tuleb asi joonde ajada selle ilmaga, mis hetkel väljas on ehk mida kannatab teha ja mida mitte. Tänud igatahes kahele Margusele, Peetrile ja Tõnisele, kes siiamaani abiks olnud on.
[Muudetud: 20-10-2010 k2ssar]
[Muudetud: 6-11-2010 k2ssar]
Täna tekkis lõpuks piisavalt aega, et paar pilti valges masinast teha:


Kaubandusliku välimuse poolelt väga kole ei olegi, üksikud roosteplekid kerel näha, alumine pool mastiksiga üle tehtud, 05 alumiiniumstanged pandud, 06 kroomstanged kippuvat koledal kombel roostetama, samuti toonklaasid taga täiesti olemas. Altpoolt on selge, miks selle masinaga uut ülevaatust tegema ei mindud omal ajal, sama ütleb ka viimane ülevaatuse raport, mis autost leitud, väljalasketorustik koos püttidega sellised, et Kuusakoskile tuleb ka vist peale maksta. Tuleb täislaks uus panna.


Salong korras, kuigi selline omamoodi disainitud, esialgu jääb ka selline, lisaks mugavusvarustuse poolelt veel elektriaknad ees, magnetlukud ees, ühendamata kesklukusüsteem, signa, bemmi raadio ja Elektronika S-30 kõlarid taga.

Kapoti all valitseb jahutusvedeliku küttev mentaliteet ehk kuskilt pritsib seda, kas lõdviku vahelt rihmale või veepumba laagri vahelt rihmarattale ja sealt taeva poole. Jahutusvedelik koos maanteetõrva, mootoriõli ja k***t teab millega on mootoriruumi moodustanud mõnusa kiti, mida annab sealt välja küürida. Lisaks jamas starter ka paar päeva, niiet tööd saab olema.

Tuuningu tippmark ilmus lähemalt armatuuri alust uurides, juhtmeid veetud sinna-tänna, osa kaableid porimattide all, nüüd tuleks targaks saada ja teada milleks mis juhe üldse veetud, osad juhtmeid lahti ühendatud, kaitse puudu ka, kuskil ehk praak tehtud ja isegi pole aru saadud?

Huvitavaim "aku" koos "elektripaigaldisega" tuli välja porimati alt siduripedalli kõrvalt. Mida peaks too akutrelli aku elus hoidma?
Lisaks tarvis veel vahetada esiklaas, kus mõrad sees, regullida-timmida ülejäänud masinat. Kahju, et endal pole garaazi, tuleb asi joonde ajada selle ilmaga, mis hetkel väljas on ehk mida kannatab teha ja mida mitte. Tänud igatahes kahele Margusele, Peetrile ja Tõnisele, kes siiamaani abiks olnud on.
[Muudetud: 20-10-2010 k2ssar]
[Muudetud: 6-11-2010 k2ssar]