1. leht 3-st
21063 Vibumees 1986
Postitatud: 11 Dets 2009 22:48
Postitas Vibumees
Tervist klubilised, sai ka siis soetatud endale passati asemele oma esimene lada tüüpi sõiduauto, kahjuks pidin juba esimestel läbitud kilomeetritel autos pettuma, omaniku sõnul oli kõik kõige paremas korras, sõites tuli ilmsiks et esiamordid läbi tagasild koliseb veidi ja vahetama peab ka vedrud kuna selline madaldus pole ladale mõeldud ja jubedalt raputab vanakest siit ka küsimus siis et mis vedrud ja amordid tuleks panna et oleks jöigem kui lada originaal ja madalam ka natuke nii et tänaval kannataks ka sõita ning ei jääks ulmemadalaks nagu hetkeseis on? Homme võtab täpsemalt sisu lahti ja uurib kuidas on olukord põhjaga kuna ma selle automargi kohapealt täiesti uus siis nagu lugesin peaks üle kontrollima lada originaal bituumenmatid vms kuna pidid vett saades jääma märjaks ja sinna tekib siis roosteuss, kuid see selleks. Plaanis natuke kiiremaks igapäevaautoks teha eks näis mis ja kas välja tuleb, veljed lähevad müügiks kuna tuleb lai plekk ja 03 stanged, "tuuningtiib" kaob ära sealt ja pmst otseväljalase tuleb vahetada tänavalegaalsema vastu esialgu rohkem plaane pole, esialgu tahaks korralikuks masina saada. Eks ma hakkan oma tegemistest ka siin pajatama kuna teiste teemasid on väga põnev sirvida ja hea oleks ka enda teemat ja kätetööd näha teisteseas.Kriitika ja soovitused on oodatud
[Muudetud: 11-12-2009 Vibumees]
[Muudetud: 13-12-2009 Vibumees]
Postitatud: 11 Dets 2009 23:30
Postitas vussvillem
Siin pole küll mingit ulmemadaldust:)
vedrustuse kohta leiad juttu siit
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 330&page=1
Postitatud: 11 Dets 2009 23:55
Postitas Vibumees
kuidas võtta ma mõtlen et kui ta nii madal 15" veljega et 13" jääb päris kõhupeale võin ka eksida , jumal ma vast pole. Aitäh lingi eest
Postitatud: 12 Dets 2009 00:19
Postitas vussvillem
Oleneb mis profiiliga rehvid paned 13" vjele. Vaevalt sama madalad. 80 kõrgusega 13" peaks kõrgem jääma:)
Postitatud: 12 Dets 2009 00:59
Postitas Vibumees
ma pakun et nii kõrge profiil ikka ei tule mingi 65 vast... jubedalt meeldivad laiad plekid õrnalt stretch rehviga
[Muudetud: 11-12-2009 Vibumees]
Postitatud: 12 Dets 2009 02:20
Postitas fheisis
Mis sa selle tagatiiva eest tahaksid?
Muidu täitsa viisakas pill.Oli mu tuttava oma:)
[Muudetud: 12-12-2009 fheisis]
Postitatud: 12 Dets 2009 09:39
Postitas Vibumees
Algselt postitas: fheisis
Mis sa selle tagatiiva eest tahaksid?
Muidu täitsa viisakas pill.Oli mu tuttava oma:)
[Muudetud: 12-12-2009 fheisis]
mina ei tea paku ise miskine summa ehk jõuame kokkuleppeme
Postitatud: 13 Dets 2009 13:26
Postitas Vibumees
Tekkis väiksematsorti küsimus et milles võib olla viga... kohapealt minnes vahest tuleb tagant siuke imelik nõks või raginamoodi asi tagasillakandist, täpsemalt kahjuks ei oska kirjaldada äkki differ hakkab otsi andma ?
Postitatud: 13 Dets 2009 14:06
Postitas rene07
Vaata kardaani ristid üle.
Postitatud: 13 Dets 2009 16:42
Postitas Vibumees
Sai siis eile õhtul ladu24-st hunnik juppe tellitud
*rooliotsad (sisemised ja välimised)
*?arniirid (ülemised alumised)
*kyb gaasid ette
*roolivardad
kätte saan kauba 16-ndal, sõber lubas uurida kas peale seda mõnel kuupäeval ka soe garaaz kusagil vaba et saaks vidinad ära vahetatud kuna endal ainult t*ra ja tühi hing ehk siis garaazist pole juttugi ... väike katusealune aga kes siin külmas ja lumesees ikka rabeleda tahab .... eks muljetan ka siia kuidas uute vidinatega sõita kui masin koos
Postitatud: 14 Dets 2009 22:32
Postitas -deepack-
Algselt postitas: Vibumees
Tekkis väiksematsorti küsimus et milles võib olla viga... kohapealt minnes vahest tuleb tagant siuke imelik nõks või raginamoodi asi tagasillakandist, täpsemalt kahjuks ei oska kirjaldada äkki differ hakkab otsi andma ?
Oli kunagi minu auto ja tagasillast käibgi siuke värk läbi kuna taga plokksild ja väiksemate kiirustega ta teebgi nii.
Postitatud: 15 Dets 2009 16:27
Postitas Vibumees
vot see huvitabki mind et mis differ täpsemalt ja ülekanne oleks ka väga hea kui saaks teada vaevalt ta kinni keevitatud on kuna siis kurvides lammutaks maru hullusti ... muidugi üpraegu suurt midagi aru ei saa kune venelane kelle oma see masin ennem oli on sellega ma ei tea kus käind ja mida teind kuna sildades on sellised kolinad et paha hakkab õnneks homme saan varuosad kätte siis teeb asja inimlikuks... ning küsimus veel sulle et kas sa olid see kes auto ka üle värvis
Ette tänades Meelis
Postitatud: 15 Dets 2009 17:39
Postitas -deepack-
Algselt postitas: Vibumees
vot see huvitabki mind et mis differ täpsemalt ja ülekanne oleks ka väga hea kui saaks teada vaevalt ta kinni keevitatud on kuna siis kurvides lammutaks maru hullusti ... muidugi üpraegu suurt midagi aru ei saa kune venelane kelle oma see masin ennem oli on sellega ma ei tea kus käind ja mida teind kuna sildades on sellised kolinad et paha hakkab õnneks homme saan varuosad kätte siis teeb asja inimlikuks... ning küsimus veel sulle et kas sa olid see kes auto ka üle värvis
Ette tänades Meelis
Ei ma värvind vaid sõber.
Postitatud: 16 Dets 2009 17:34
Postitas Vibumees
Avastasin et masinal aku ei lae proovisin testriga näitab 13,8v tundub nagu laeks äkki keegi oskab aidata mis tasuks üle vaadata äkki harjad jahedad ?
Postitatud: 16 Dets 2009 20:01
Postitas visible
Nägin ka eile Kristiine Stati ära selle. Ainus küsimus, mis tekkis oli see, et miks ta sul nii hirmsast haiseb ? Taga sõites lõi üsna vängeid aroome sisse.
Postitatud: 16 Dets 2009 22:00
Postitas Vibumees
kuule no see mootor on lastud käest ära (loe: sõelaks) absull ei liigu. Õlirõhku näitab 3 ma ei tea on see hea või vähe? Kuna esimene auto mille kallal hakkan nii mootorit kui ka kõike muud korralikult nokitsema.Pean õemehe juures tööotsa tegema siis saan oma valdustesse 1600 alumise osa: plokk, vänt, kolvid, kepsud jne pidi olema ka nipetnäpet tehtud tasakaalu aetud jne, pean veel täpselt uurima ning eks siis näeb. Sillad korda kõik kuna täiesti võimatu on hetkel sõita. Elekter tuleb üle vaadata jne jne Ühesõnaga praegu liigub auto ainult olude sunnil kuna sellise külmaga ei tahtnud bussiga liikuda ja tööauto polnud ka minu valduses.
[Muudetud: 16-12-2009 Vibumees]
Postitatud: 16 Dets 2009 22:17
Postitas kristjan666
Suvel see sõitis ka ühel rallil,ausaltöeldes mul mosse liikus ka etemini.
http://fotoalbum.ee/photos/tafi/57271929
Postitatud: 19 Dets 2009 02:16
Postitas Vibumees
ega jah nagu ennist öeldud sai siis mootor on sõelaks aetud ja tegemist on selle masina juures küll ja veel aga loodame et saab ikka asja kena VAZ muidu ...maitse asi loomulikult
Postitatud: 19 Dets 2009 11:22
Postitas olaaf
kui õlirõhk kuuma mootoriga on korras pole see mootor nii sõel midagi,
enamasti jääb kogu minek ikka seadistuse taha kinni,
kui taga on kibe lõhn ja visuaalset suitsu pole on segu liiga rikas = ebaeffektiivselt töötav mootor.
uus alumine osa ei pruugi su muresid hoopiski lahendada, kuna kogu mootori töö peitub abiseadmetes (süüte ja toitesüsteem) eeldusel, et kompressiooni on
[Muudetud: 19-12-2009 olaaf]
Postitatud: 19 Dets 2009 14:59
Postitas Vibumees
Mis on sooja mootoriga korras õlirõhk? Ta püsib mul seal 3 juures ... 4-ja ära ei tule. Eks jah saab see kompressioon ka mõõdetud endal kahjuks vahendit pole ... ei tea nõmmekandist ka kedagi kelle garages saaks asja üle vaadata.ma usun et karpa on ka valeti seadistatud kuna nt teisega sõidupealt gaas põhja vajutada poob alguses hinge kinni teeb paar törtsu ja siis hakkab võibolla minema

1600 mootoriga lihtsalt see et kui saan selle kätte pmst muidu siis miks mitte minna 1300-1600 üle a see selleks . Tagant loobib jah päris soliidset bensuhaisu...täna sain veel ühe vahva üllatuse osaliseks, kuna genekas ei lae sai aku täis laetud esialgu panin mina siis aku peale algul läks tööle nagu hansu viiul natuke käis ja suri kogemata (arvatavasti minu vea tõttu) välja ja korras enam süüdet ka sisse ei võta :S peab üle vaatama kusagil on mingi voolukatkestus arvatavasti
Kuna suurem osa masina elektrist on tavalise jämeda ehituskaabliga tehtud siis imestada pole seal midagi
[Muudetud: 19-12-2009 Vibumees]