1. leht 2-st
Lada 2101 1,6T, 1973, Janar
Postitatud: 01 Dets 2009 09:56
Postitas Janar
Auto ehitamist sai alustatud tegelikult juba kevadel aga mõtlesin, et ennem kui asi pole valmis ei hakka teda siia üles panema.
Mõni pilt autost:
Mootor on täiesti originaal, ainult kerge hooratas on pandud külge(peaks olema Estonia vormeli oma). Turboks on Audi S4 turbo K24. Rõhku juhib hetkel ainult wasetgate, mis on samuti pärilt audilt ning millele on sise pandud 1,8 bar vedru. Jagaja on ümber tehtud selliselt, et rõhu all keerab süüte hilisemaks, et vältida detonatsiooni.
Väljalaske kolle sai tehtud ise uus 32mm sisemõõduga mustast materjalist:
Karpa on Weber Dat32 mis on sobiv turbo autole. Vahetatud on ainult kaane tihend kummist tihendi vastu, nõelklapp on pandud kummist otsaga.
Kütusepumbaks on hetkel mingi suvaline paagiväline pump. Kütuserõhu regulaatoriks on pandud Malpassi regulaator mis tõstab rõhku 1:1 turbo rõhuga.
Cooler on "hiinakas" 300x450 kärjega. Sellele pidi natuke ruumi tegema:
[Muudetud: 1-12-2009 Janar]
Postitatud: 01 Dets 2009 09:59
Postitas Maku2
Tubli töö

Postitatud: 01 Dets 2009 10:02
Postitas Janar
Eelmine nädal sai ka dynos käidud: tulemuseks 128 kw ja 252 Nm rattast.
Esimene tõmme on tehtud 1,2 bar'iga, teine ja kolmas 1,4 bar'iga
Postitatud: 01 Dets 2009 10:03
Postitas ats97
Lahe projekt, kuid mootori oleks võinud ka enne vanast sogast puhtaks teha - endal ka parem tööd teha ning selline nõgikiht viitab ülileketele.
Edu igatahes.
Postitatud: 01 Dets 2009 10:06
Postitas Janar
Lekkima hakkas ta alles peale korraliku õli sisse valamist. Talvel on plaanis nagunii mootor lahti võtta ja korda teha, mitte et tal hetkel midagi muud viga oleks peale lekete. Üleüldse on plaanis asi järgmiseks aastaks viisakamalt teostada. See aasta saigi kiiruga tehtud, et saaks natuke ikka sõita ka.
Postitatud: 01 Dets 2009 10:22
Postitas MuKi14
Müts maha, paljud on öelnud, et karpaga ei saa korralikult turbotada. 128kw hea !

soovin edu, jõudu ja jaksu sulle.

Postitatud: 01 Dets 2009 10:33
Postitas Mikk
hmm... selliste rõhkude puhul ongi põhiline probleem süütega, aga saan aru, et sul on ainult originaal süsteemi modimise näol saavutatud piisavalt hea tulemus, et ei olegi päris teist süsteemi peale aretatud.
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... 1200l.html
Postitatud: 01 Dets 2009 10:38
Postitas Ervn
Muidu viisakas masin aga kas Estonia hooratas osanduma ei hakka? on ju teine tükimaad kergem kui originaal ja mõeldud väiksema koormusega töötama.
Postitatud: 01 Dets 2009 13:39
Postitas Ruc1990
Minupoolne austus ilusa töö eest.. aga tohib äkki küsida et mis plaanide vaimus projekt sünnib, kas drift pöhieesmärk, v kiirendus v jaga valgust veidi motivatsioonile...
aga edu

Postitatud: 01 Dets 2009 14:13
Postitas Janar
Ega see töö nüüd väga ilus ka pole, arenguruumi on veel kõvasti, aga tänud. Autot ehitan lihtsalt oma lõbuks, mingit konkreetset eesmärkki hetkal küll ei ole.
Postitatud: 01 Dets 2009 14:55
Postitas uzzac
tean mis tunne on 120+kw ladas. vastus on mõnus
tubli töö oled ära teinud. mõni jahub sarnasest projekist aastaid ennem kui midagi sünnib.
Postitatud: 01 Dets 2009 16:01
Postitas teitur
Vot see on vägev pill:o Räägi palju küttekulu on:D
Postitatud: 01 Dets 2009 16:57
Postitas Janar
Küttekulu on rikkapoolse seguga keskmiselt 15l sajale. Seda saaks kindlasti allapoole kui veel karpa seadistamisega natuke tegeleda.
Postitatud: 01 Dets 2009 17:11
Postitas ToM
Tore masin. Palju see kompott sul läbi sõitnud on juba (mõtlen et kas töökindlus on olemas?). Mitme rpm pealt turbo tööle hakkab?
Edit: Aha ja jahutus ventikas on sul mille oma?;)
Edit2 : Ah ma olen ka loll, graafikud olemas kõik
[Muudetud: 2-12-2009 ToM]
Postitatud: 01 Dets 2009 20:54
Postitas karl01
minu meelest igati asjalik, sellessuhtes et kui linna vahel rahulikult kruiisida ja mingi lexuse ära mees kõrvale vajub siis ikka petab vast ära küll.

Postitatud: 01 Dets 2009 21:50
Postitas Moss
Väga kift värk. Sisuliselt üle 200hj väntvõllilt. On mingi aim ka, mitu kraadi süütenurk on max laaderõhu juures? Surveaste 8,5:1?
Postitatud: 01 Dets 2009 22:12
Postitas LadaNiva
Endal on olnud võimalus pooljuhuslikult selle auto sõitu näha. Juhtus see sel suvel ühel kuusalu valla maanteel. Ise olin teepervel, kui see masin ühelt metsateelt välja tuiskas. Kõigepealt "hirmus" hääl ja siis see kiirus. Ma poleks eales arvanud, et üks ?iguli nii kiiresti sõita võib. Ma ei jõudnud isegi pead nii kiiresti keerata, kui see minust möödus, tõstsin vaid käe (Y). Suu jäi ka igaljuhul lahti! See hetk jääb ma arvan pikaks ajaks meelde.
Igaljuhul on tehtud tubli ja EDU!
Postitatud: 01 Dets 2009 22:50
Postitas Janar
Süüte nurkka kahjuks ei tea. Tegelikult tahaks seda isegi teada aga ma ei tea kuidas seda saab mõõta. Surveaste on jah 8,5:1.
Sõitnud olen selle koompotiga mingi 1500-2000 km. Mõned korrad on ka korralikult detoneerinud aga vastu on pidanud imekobel isegi sellele. Kõige nõrgemaks kohaks on kolvid mis oleks mõtekas sellise võimsuse juures välja vahetada.
Jahutus ventikas on Spal'i õhuke ventikas.
[Muudetud: 1-12-2009 Janar]
Postitatud: 01 Dets 2009 22:54
Postitas Janar
Algselt postitas: LadaNiva
Endal on olnud võimalus pooljuhuslikult selle auto sõitu näha. Juhtus see sel suvel ühel kuusalu valla maanteel. Ise olin teepervel, kui see masin ühelt metsateelt välja tuiskas. Kõigepealt "hirmus" hääl ja siis see kiirus. Ma poleks eales arvanud, et üks ?iguli nii kiiresti sõita võib. Ma ei jõudnud isegi pead nii kiiresti keerata, kui see minust möödus, tõstsin vaid käe (Y). Suu jäi ka igaljuhul lahti! See hetk jääb ma arvan pikaks ajaks meelde.
Igaljuhul on tehtud tubli ja EDU!
Ma vist isegi mäletan sind. Kui ma õigesti mäletan siis sel ajal oli rõhk u. 0,9 bar. 1,4 bar'iga on minek ikka hoopis parem.
Postitatud: 02 Dets 2009 15:58
Postitas maikel06
Väga tore aparaat .
Küsiks veel, et mis otstarbel auto ehitatud on ?
Palju edu sulle !
