1. leht 2-st

Lada 21013 wolfestein 1983

Postitatud: 12 Nov 2009 18:05
Postitas wolfestein
minul on siis selline, kui parandamiseks suvel läheb siis läheb nats teie abi vaja

rohkem pilte näeb siit http://viewmorepics.myspace.com/index.c ... mId=998765

[Muudetud: 12-11-2009 wolfestein]

[Muudetud: 12-11-2009 wolfestein]

[Muudetud: 12-11-2009 wolfestein]

[Muudetud: 2-12-2009 wolfestein]Pilt

Postitatud: 12 Nov 2009 18:12
Postitas karl01
mis aasta? mitu kasutajat? mis edasised plaanid? tuuning või originaal? seis paistab üsna hull aga mis seis päriselt on?

Postitatud: 12 Nov 2009 18:18
Postitas wolfestein
Ma aastat ei tea, niipalju tean et neljas aprill 1983 sai see auto esimest korda registrisse
Mina olen ainuke omanik ja kasutaja, jõulude aeg saab tüdrukule sõitmist õpetada ja siis suvel toon liiva ja pärast seda siis on plaanis parandama hakkata.
Mõte on ikka orginaal teha, mitte mingi ületuunitud koletis.
Seis on autol selline et, karbid on suht pehmed aga natuke ikka kannatavad seda autot, taga nii paremal kui vasakull pool kagasnikus suured rooste augud, tagavara ratta all on eriti hull see seis

[Muudetud: 12-11-2009 wolfestein]

[Muudetud: 2-12-2009 wolfestein]

Postitatud: 12 Nov 2009 18:30
Postitas karl01
aasta võiks ka ikka teada saada ja vaadates piltide pealt siis uss on ikka hea isuga olnud! aga edu ja ehk tuleb siit ka midagi head tulevikus!:spin

Postitatud: 12 Nov 2009 18:45
Postitas wolfestein
ussi poiss on jah päris korralikult seal maiustanud

Postitatud: 12 Nov 2009 20:45
Postitas -Imelyk-
Kuidas se asi nii hulluks läinud?
Soolaveega pestnud we:o
Aga muidu edu ja palju viitsimist;)

Postitatud: 12 Nov 2009 21:12
Postitas wolfestein
ostsin sellisena, ennem seisis mingi kaks aastat muru peal(lageda taeva all)

Postitatud: 12 Nov 2009 21:31
Postitas Suska
Siin müüdi vahepeal näiteks 20 000.- krooniga perfektse kerega 06. Osta selline tuleb ju lõppkokkuvõttes odavam, algul jah tundub täiesi segane idee. Keevitamine pole odav, värvimine (koos kõige juurde kuuluvaga ka mitte) + muud jamad. Enda närvid maksavad ka midagi, võiks ju mingit korraliku kerega autot pigem värvida. Minu mõte lihtsalt, samas ma olen nõrk ka. Enda oma viisin vanarauda (mis oli küllalt korralik veel).
Ei taha küll tuju ära viia, aga see peaks ikka suhteliselt väike osa roostest olema mida näed. Pärast on kogemata auto ümber posti libedaga ja siis mõeldakse miks nii suured vigastused on.
Edu sulle!

[Muudetud: 12-11-2009 Suska]

[Muudetud: 12-11-2009 Suska]

Postitatud: 12 Nov 2009 21:39
Postitas wolfestein
selle ostsin aint 700.- ja noh, mul pole võtta kuskilt seda 20 tonni
mul onu juures kõik olemas mis vaja

Postitatud: 13 Nov 2009 10:30
Postitas ToM
Point on sees, ise tehes on raske tehase kvaliteeti saada. Aga kui pealehakkamist on ja vahendeid ka, siis miks mitte (kuigi mida korralikum toorik, seda vähem jama endal on, läbinisti mäda kere üles töötada on ka mõttetu).:spin 700 kulli eest võid ta ju doonoriks ka jätta ja mõne kilo eest vähe kabedama asja valida.

Postitatud: 13 Nov 2009 14:47
Postitas roheline
kas pole mitte nii et kui põhi korras ja lansekad korras , et miks siis mitte plekke ära vahetada vms ?

Muidu palju edu ja jaksu ning paksurahakotti ;)

Postitatud: 13 Nov 2009 17:25
Postitas PuZuP
Mis seal nüüd siis nii katastroofilist on ?
Hullemaidki nähtud, millest on tehtud väga korralik lõpptulemus.

Aga ühe asja tahaks kohe ära küsida...

Kas neid kerevärvi rehve saab Kauppamaailmast :D

Postitatud: 13 Nov 2009 17:59
Postitas wolfestein
rehvid värvisin ise, mulle meeldivad valgete seintega kummid

Postitatud: 13 Nov 2009 21:57
Postitas Suska
Ma lihtsalt tahtsingi tähelepanu sellele juhtida, et seal põhja all võib-olla polegi enam midagi kui veidi lammutama hakata. Aga ma ütlesin, ma pole mingi seletaja. Edu!

Postitatud: 13 Nov 2009 23:51
Postitas wolfestein
põhi on tipp topp , isegi ühtegi mõlki ei märganud

Postitatud: 14 Nov 2009 09:15
Postitas Ervn
Proovi kruvika või pisikese haamriga toksida.

Postitatud: 14 Nov 2009 09:39
Postitas ToM
Kahtlane jah, aga kui põhi on tõesti tip-top, siis miks mitte. Kuidas on lansekad, poolraamid? Ega keegi enne sind sellele juba "kap-remonti" teinud ei ole? (kellegi teise kökerdamist normaalseks teha on tunduvalt raskem kui tehaseplekiga askeldada;)) Kruvikas on muide peamine töövahend aukude avastamisel, vaata või corrado teemast "enne ja pärast kruvikaga sorkimist":P

Postitatud: 14 Nov 2009 11:14
Postitas wolfestein
mootorile on vist tehtud, need pool raamid on natuke kehvemas seisus:sein

Postitatud: 14 Nov 2009 11:43
Postitas iisak
Kruvikas on muide peamine töövahend aukude avastamisel, vaata või corrado teemast "enne ja pärast kruvikaga sorkimist":P
Otsisin, mis ma otsisin, üles ei leidnud, linki on jagada? :P

Teemasse: Valdav enamus kordi ei ole põhi, poolraamid ja muud tüüpilised murekohad paremas konditsioonis kui karbid, tiivad jms mis väljast silma paistab. Võin rängalt eksida, aga tõenäoliselt on omanikul peale mehist "kruvika kuuri" ehitamisisu kadunud.

[Muudetud: 14-11-2009 iisak]

Postitatud: 14 Nov 2009 13:58
Postitas revolutsionäär
Kuule tõesti, kui tahad klassikut teha, siis oleks ikka mõistlikum parem toorik valida. Näiteks minu oma täitsa saadaval ;)