1. leht 4-st
21063 Vaznik (tööd on alanud)1982
Postitatud: 02 Nov 2009 14:56
Postitas Vaznik
Tere. Panen lõpuks enda liikuri ka siia üles. Auto on aastast 1982 ja sellest ajast alates on ta olnud meie peres. Kunagi õndsal Nõukogude ajal sai mu vanaema ostuloa ja sai ta ära toodud. Sellel autol on meie peres hindamatu väärtus,kuna 19 aastat tagasi kui ma sündisin,siis sai just selle autoga mind haiglast koju toodud ja just selle autoga tegin ma oma esimesed iseseisvad sõidud,algul isa süles ja siis üksi:D Kõiki asju on selle autoga veetud: aiapostid kahe hektari maa tarastamiseks ja võrk,saunakeris,palgid jne. nimekiri on pikk:D Ja kuna selle aasta Maikuus kaks päeva peale minu sünnipäeva lahkus siit ilmast minu vanaema on sellel autol minu südames väga suur koht. Üks on kindel,see auto ei lahku meie perest mitte kunagi. Autost siis lähemalt:
21063
Värvus on corrida
algselt oli jõuallikaks 1,3 kuid "tänu" oma "hõredusele" sai ta üle-eelmine suvi vahetatud nullkolme mootori vastu,mis on seni väga hästi meid teeninud.
Plekid on suhtkoht kõik läbi: ükseääred on ussi võimuses,bagasnikupõhi on kahest küljest lahti roostetanud
Tulevikus on plaan anda autole tagasi tema algne ilme.
Hetkel on pooleli kepsusaalede vahetus.
Kuid pildid räägivad enda eest:
Doonor:
Hetkeseis:
Idiootsused on lõputud:
[Muudetud: 22-4-2010 Vaznik]
Postitatud: 02 Nov 2009 16:07
Postitas lada
Hea ettevõtmine;)
Piltide pealt tundub muidu korralik, ainult natukene porine aga eks pildi peal on tavaliselt alati ilusam:D. Põhi tuleb kindlasti üle vaadata ja kui pole korrosiooni tõrjet tehtud siis kindlasti ka teisi kohti põhjas peale pagasniku põhja läbi roostetanud.
Kas värv tuleb sama mis originaalis? Corrida on ilus värv, soovitaks sama jätta, kui Sul seda juba plaanis ei olnud.
Aga edu ehitamisega ja külma närvi selle tööga.

Postitatud: 02 Nov 2009 17:41
Postitas Vaznik
Algselt postitas: lada
Hea ettevõtmine;)
Piltide pealt tundub muidu korralik, ainult natukene porine aga eks pildi peal on tavaliselt alati ilusam:D. Põhi tuleb kindlasti üle vaadata ja kui pole korrosiooni tõrjet tehtud siis kindlasti ka teisi kohti põhjas peale pagasniku põhja läbi roostetanud.
Kas värv tuleb sama mis originaalis? Corrida on ilus värv, soovitaks sama jätta, kui Sul seda juba plaanis ei olnud.
Aga edu ehitamisega ja külma närvi selle tööga.
Värv tuleb 101% sama. Kuid see on tuleviku teema,hetkel garaa?i ehitus veel pooleli ja tööriistakogu on kah vaja natukene täiendada, rääkimata varuosadest.
Postitatud: 03 Nov 2009 19:08
Postitas Vaznik
Ja siit tuleb esimene küsimus: Kas raamsaaled ja kepsusaaled on kõikidel klassikutel ühesugused,või on seal ka erimõõdud? Plaan oli nad osta,kuid sõber loovutas enda omad mulle ja paki peal on 2101. Tänud ette;)
Postitatud: 03 Nov 2009 20:01
Postitas Ervn
Jah, samasugused kõik, 2101-2107.
Postitatud: 03 Nov 2009 20:50
Postitas PuZuP
Enne kui vahetama hakkad, veendu millises mõõdus saale Sul ennem mootoris oli ning soovitatavalt võiks ka üle mõõta väntvõlli.
Postitatud: 10 Nov 2009 12:44
Postitas Vaznik
Edusammud:
Rakis kolvirõngaste kokkusurumiseks;)
Ja kokku ta saigi
Kaas käis profülaktika mõttes käiakivipealt ka üle
Seisab koos teiste poollaipade fabrikaatidega
Kui nüüd õhtukooli arvestustega ühelepoole saab,siis lappan kokku ära,seniks aga mõistvat suhtumist;)
Postitatud: 17 Jaan 2010 13:38
Postitas Vaznik
Tere. Nüüd on hakanud uus mure vaevama. Nimelt mootori soojenemisel hakkab radika korgivahelt tosooli suuremates kogustes välja voolama. Kas asi on vigases korgis või on kusagil midagi suuremat?
Mihkel.
Postitatud: 17 Jaan 2010 13:50
Postitas olaaf
kui lõdvikud kivikõvad ja radikas muliseb siis plokikaane tihend või mõra plokikaanes või jäi ploki pind korralikult sul puhastamata või jäi mõni võõrkeha plokikaane tihendi ja kaane/bloki pinna vahele, või pingutasid vales järjekorras / nõrgalt või ei puhastanud plokis poldiavasid ära enne kui kaane peale viskasid. loomulikult jääb alati võimalus, et radika kork on kehvasti peal või kummitihend viga saanud...
jälgi mootori tööd, süüteküünalde värvi, jahutussüsteemist eralduvat heitgaasi...
edu!
Postitatud: 17 Jaan 2010 15:49
Postitas -lada-
Mul oli sama jama,vahetasin korgi ära ja sain korda;)
Postitatud: 18 Jaan 2010 20:57
Postitas Vaznik
Nii, kahtlustasin korki, ning panin talle veel ühe paksu kummitihendi vahele. Asi jäi nii tuugalt kinni, et sain korgi peale haamriga kergelt kopsides. Panin auto sooja, mõne aja pärast hakkas korgivahelt paksu auru välja ajama, niiet korgis vist asi ei ole. ?igulil ei tohiks ju olla mingit rõhku seal sees?
Milles asi võib olla?
Mihkel.
Postitatud: 19 Jaan 2010 09:24
Postitas uzzac
kas plokk sai ka siledaks või lasid ainult pea sirgeks? keera küünlad maha ja lase paisupaagist õhku sisse. kui lekib siis on kuulda/näha kohe. võib ka vastupidi. keerad küünla maha ja lased sealt suruõhku silindrisse. kui lekib hakkab paisupaagis mullitama. pakun et 98% on tihendi viga.
Postitatud: 19 Jaan 2010 12:35
Postitas Vaznik
Tänud kõigile, kes nõuga aitasid. Proovin järgi.
Mihkel.
Postitatud: 11 Veebr 2010 10:42
Postitas Vaznik
Terv. Kõik arvasid,et asi võib olla kaanega seotud,niiet hoolimata faktist,et kaas oli lihvitud ja tihend uus,panin teise kaane peale. Jätkuvalt pressib korgi vahelt välja. Ma olen juba meeleheitel,ennem pole ladadega sellist jama olnud.
Mihkel.
EDIT: Viga oli hoopis radika korgis ikkagi,kõrval seisab üks voyager ja tema kork sobis peale,leke oli kadunud ja kõik läks ilusti paisupaaki. Mõelda vaid,et ma vahetasin plokikaane veel ära
[Muudetud: 11-2-2010 Vaznik]
[Muudetud: 11-2-2010 Vaznik]
Postitatud: 08 Mär 2010 14:57
Postitas Vaznik
Postitatud: 11 Mär 2010 12:49
Postitas Vaznik
Aga eile juhtus nii:

Nii juhtub,kui otsustad sajameetrise jalutuskäigu asemel auto võtta:mad:
Positiivne külg on see,et niivõinaa pidin terve pepu ära vahetama.
Mihkel.
Postitatud: 31 Mär 2010 10:39
Postitas Vaznik
Eile siis juhtus päris ohtlik asi,juhipoolne rattalaager jooksis kinni.
Neetud,et garaa?i ajada ei saa,õues on õhtuti väga külm:flaming
Mihkel.
Postitatud: 31 Mär 2010 19:11
Postitas Viin
Algselt postitas: Vaznik
Lumevall tuli kallale?
Postitatud: 01 Apr 2010 13:06
Postitas Vaznik
Kohtusin lähemalt ühe Renault'iga.
Postitatud: 16 Apr 2010 22:20
Postitas Vaznik
Nonii,täna siis sai kindlustus läbi ja järgmine kuu saab ÜV kah otsa. Sai natukene asjatatud ja väljast kõik kola ära kisutud,tuleb töökas nädalavahetus. Homme ehk lisan mõned pildid ka olukorrast,üks on kindel: perseosas on suhtkoht kõik plekid läbi.
Mihkel.