1. leht 1-st

21011, Tanel.V, 1980

Postitatud: 21 Okt 2009 19:09
Postitas Tanel.V
Tere tere!
Värske lada omanikuna ja verivärske foorumi külastajana näitaks siis oma kopika ka laiemale publikule ära. Lugu auto taga siis selline, et sai ostetud lesestunud vanaproualt tuttava tuttava jutu peale. Sai vaatama mindud ja paras pärl tuli garaa?ist välja. Hind oli sobiv ja nii ta minu omaks saigi. Tädikese jutu järgi ei ole talve see auto näinud, ning ülevaatuse mehed kinnitasid mulle, et kõvasti on auto kallal ikka vaeva nähtud. Ülevaataja mainis ka, et all pidid olema Volga vedrud, mis tipsu jämedamad. Sellest ka kergelt põrutav sõit.
Vigadest siis- No mõnes kohas on kerel kerged lohud, eitea millest või kellest, aga olemas nad on. Elektrisüsteemil on pidevalt omad tegemised ja eriti minu tahtmisele ei allu, näiteks salongituled hakkavad iseenesest sõidu ajal põlema ja põlevad mõlemas lüliti asendis, aga selle panen korrosiooni arvele. Veel ei tööta juhipoolne ukselukk, ning tagumine parem ukselink käib jube raskelt. Kõige murettekitavam on minu jaoks aga teise käigu sissepanemisel tekkiv ragin. Ta ei tee seda alati, aga vahel siiski. Samas teised käigud lähevad kenasti sisse. Mootor 1.3l ja edasi astub kenasti. Selle koha pealt väga rahul. Pärast mootori kapremonti, on kelladel 49 000km ees.
Aga üldiselt, siin ta on ja ärge võõraks jääge :)

Pilt

Pilt


Pilt



Kurja, tagant nagu pilte ei saanudki ;)

[Muudetud: 21-10-2009 Tanel.V]

Postitatud: 21 Okt 2009 19:32
Postitas PuZuP
Kas nüüd elektrianomaaliaid just korrosiooni arvele panna, aga oksiidi küll.
Puhasta kõik elektriühendused ära ning klemmimäärdega üle ja kotermanid kolivad välja.
Kas käigukang hakkab ka värisema kui teise käigu lülitamisel toimub ragin ?

Muidu täitsa 5+ kopikas. Enne talve korralik pesu ja vaha, ja läigib samamoodi ka kevadel. :)

Postitatud: 21 Okt 2009 19:46
Postitas Tanel.V
Käigukangist värin tunda jah.

Postitatud: 21 Okt 2009 21:02
Postitas PuZuP
Eks ta kulunud sünkronisaatorile viitab seljuhul.
Kasutatud 4-käigulisi kaste liigub siin 300-500 krooni vahel. Hoia silmad lahti.
Aga kui mõlemad käed pole vasakud, siis saab remontida kah. Varuosapoodides vajalikud jupid olemas.

Mis masinaga üleüldised plaanid? Läheb suuremat sorti tuunimiseks, või jääb enam-vähem originaalilähedaseks?

Postitatud: 21 Okt 2009 21:05
Postitas Tanel.V
Arvan, et targem on originaaliks jätta vast. Kuidas see remontimine välja näeb? Kast vaja täitsa maha võtta jah? Üldiselt nupp nagu nokib, aga puuduvad vajalikud atribuudid nagu kanal või tõstuk. Knowhow`d jääb ka puudu hetkel.

[Muudetud: 21-10-2009 Tanel.V]

Postitatud: 21 Okt 2009 21:08
Postitas PuZuP
Lappa foorumit.
Siin igasuguseid nõu-hausid liigub ringi.
Aga remontimiseks tuleb kast maha võtta jah.

Postitatud: 21 Okt 2009 22:05
Postitas Tanel.V
Kas Tallinnast muidu kellegi abikätt on loota?

Postitatud: 21 Okt 2009 22:41
Postitas roheline
mis abi vajad kus elad ?

Postitatud: 21 Okt 2009 23:13
Postitas Tanel.V
Abi vajaks just kasti remondiga, täpsemalt siis teise käigu sünkro vahetusega. Arvatavasti eeldaks see mingisuguse tõstuki või kanali kasutust. Seda saab aga ka toredast kohast nimega http://www.minugaraaz.ee

Postitatud: 21 Okt 2009 23:14
Postitas Tanel.V
Asun Tallinnas mustamäel

[Muudetud: 21-10-2009 Tanel.V]

Postitatud: 22 Okt 2009 02:01
Postitas Kytt
klassiku neljased kastid nii odavad, et tasulises garaasis tehes tuleb kasulikum uus(loe: kasutatud) kast osta ja see alla panna, pärast kodus aega vana kasti lammutada ning remontida küll ja veel

Postitatud: 22 Okt 2009 15:58
Postitas miki
Tere tanel.v kui sull vaja siis aitan sull ära vahetada raha ei taha,5 õlut õhtuks kuluks ära küll ;)helista ja mull ei ole kahju sind abistada olemas koht ja tõstuk kõik riistad:P

Postitatud: 22 Okt 2009 16:06
Postitas miki
JA NELJANE KAST KA OLEMAS KUI TAHAD:lol

Postitatud: 22 Okt 2009 16:40
Postitas altsu
Nägin su masinat 32 keskkooli ees. Täitsa tip top näeb välja:)

Postitatud: 23 Nov 2009 10:39
Postitas olaaf
kirjutaks omanikule infoks siia eilsest silma jäänud asjad üles.

kere modifikatsioonid, ümberehitused:
ees keevitatud topeltstabikas, stabikapukside hoidiku alumised ääred keevitatud õõtsa külge.
esimesed amordikannud suuremaks lõigatud
tungikohad tugevdatud,
tagareduktor tikkudel,

ja probleemid mis selgusid auto füüsilise keha juures:
roolikarp hakkab varsti lahkuma, koopapoolne plekk otsas, alumine polt ripub õhus
kogu põhi on autol vahetatud, kuid keevitusega on koonerdatud ning uus metall on ilmselt ainult mastiksiga kaetud- mastiksi all vohab kohati rooste, mida raske näha, lisaks on uued plekid pandud ülekattega kohati vanale plekile ja seal vahel on rooste.
juhipoolne tagumine poolraam silla kohalt ilmselt suhteliselt pehme, koputama ei hakanud.

kui selle roolikarbi asja korda ajad on masinast kindlasti kauaks veel rõõmu :)