21011, Tanel.V, 1980

21011, Tanel.V, 1980

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
t
Tanel.V
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 17 Okt 2009 09:39
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101
Kontakt:

21011, Tanel.V, 1980

Postitus Postitas Tanel.V »

Tere tere!
Värske lada omanikuna ja verivärske foorumi külastajana näitaks siis oma kopika ka laiemale publikule ära. Lugu auto taga siis selline, et sai ostetud lesestunud vanaproualt tuttava tuttava jutu peale. Sai vaatama mindud ja paras pärl tuli garaa?ist välja. Hind oli sobiv ja nii ta minu omaks saigi. Tädikese jutu järgi ei ole talve see auto näinud, ning ülevaatuse mehed kinnitasid mulle, et kõvasti on auto kallal ikka vaeva nähtud. Ülevaataja mainis ka, et all pidid olema Volga vedrud, mis tipsu jämedamad. Sellest ka kergelt põrutav sõit.
Vigadest siis- No mõnes kohas on kerel kerged lohud, eitea millest või kellest, aga olemas nad on. Elektrisüsteemil on pidevalt omad tegemised ja eriti minu tahtmisele ei allu, näiteks salongituled hakkavad iseenesest sõidu ajal põlema ja põlevad mõlemas lüliti asendis, aga selle panen korrosiooni arvele. Veel ei tööta juhipoolne ukselukk, ning tagumine parem ukselink käib jube raskelt. Kõige murettekitavam on minu jaoks aga teise käigu sissepanemisel tekkiv ragin. Ta ei tee seda alati, aga vahel siiski. Samas teised käigud lähevad kenasti sisse. Mootor 1.3l ja edasi astub kenasti. Selle koha pealt väga rahul. Pärast mootori kapremonti, on kelladel 49 000km ees.
Aga üldiselt, siin ta on ja ärge võõraks jääge :)

Pilt

Pilt


Pilt



Kurja, tagant nagu pilte ei saanudki ;)

[Muudetud: 21-10-2009 Tanel.V]
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kas nüüd elektrianomaaliaid just korrosiooni arvele panna, aga oksiidi küll.
Puhasta kõik elektriühendused ära ning klemmimäärdega üle ja kotermanid kolivad välja.
Kas käigukang hakkab ka värisema kui teise käigu lülitamisel toimub ragin ?

Muidu täitsa 5+ kopikas. Enne talve korralik pesu ja vaha, ja läigib samamoodi ka kevadel. :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
t
Tanel.V
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 17 Okt 2009 09:39
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tanel.V »

Käigukangist värin tunda jah.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Eks ta kulunud sünkronisaatorile viitab seljuhul.
Kasutatud 4-käigulisi kaste liigub siin 300-500 krooni vahel. Hoia silmad lahti.
Aga kui mõlemad käed pole vasakud, siis saab remontida kah. Varuosapoodides vajalikud jupid olemas.

Mis masinaga üleüldised plaanid? Läheb suuremat sorti tuunimiseks, või jääb enam-vähem originaalilähedaseks?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
t
Tanel.V
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 17 Okt 2009 09:39
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tanel.V »

Arvan, et targem on originaaliks jätta vast. Kuidas see remontimine välja näeb? Kast vaja täitsa maha võtta jah? Üldiselt nupp nagu nokib, aga puuduvad vajalikud atribuudid nagu kanal või tõstuk. Knowhow`d jääb ka puudu hetkel.

[Muudetud: 21-10-2009 Tanel.V]
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Lappa foorumit.
Siin igasuguseid nõu-hausid liigub ringi.
Aga remontimiseks tuleb kast maha võtta jah.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
t
Tanel.V
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 17 Okt 2009 09:39
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tanel.V »

Kas Tallinnast muidu kellegi abikätt on loota?
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

mis abi vajad kus elad ?
viiendaga kohapealt!
t
Tanel.V
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 17 Okt 2009 09:39
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tanel.V »

Abi vajaks just kasti remondiga, täpsemalt siis teise käigu sünkro vahetusega. Arvatavasti eeldaks see mingisuguse tõstuki või kanali kasutust. Seda saab aga ka toredast kohast nimega http://www.minugaraaz.ee
t
Tanel.V
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 17 Okt 2009 09:39
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tanel.V »

Asun Tallinnas mustamäel

[Muudetud: 21-10-2009 Tanel.V]
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

klassiku neljased kastid nii odavad, et tasulises garaasis tehes tuleb kasulikum uus(loe: kasutatud) kast osta ja see alla panna, pärast kodus aega vana kasti lammutada ning remontida küll ja veel
m
miki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Sept 2009 14:27
Asukoht: harjumaa
Autod: lada o4

Postitus Postitas miki »

Tere tanel.v kui sull vaja siis aitan sull ära vahetada raha ei taha,5 õlut õhtuks kuluks ära küll ;)helista ja mull ei ole kahju sind abistada olemas koht ja tõstuk kõik riistad:P
m
miki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Sept 2009 14:27
Asukoht: harjumaa
Autod: lada o4

Postitus Postitas miki »

JA NELJANE KAST KA OLEMAS KUI TAHAD:lol
a
altsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 13 Aug 2008 21:59
Asukoht: Viimsi
Autod: 21061 1.5 54kw, A6 2.8 142 kw

Postitus Postitas altsu »

Nägin su masinat 32 keskkooli ees. Täitsa tip top näeb välja:)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kirjutaks omanikule infoks siia eilsest silma jäänud asjad üles.

kere modifikatsioonid, ümberehitused:
ees keevitatud topeltstabikas, stabikapukside hoidiku alumised ääred keevitatud õõtsa külge.
esimesed amordikannud suuremaks lõigatud
tungikohad tugevdatud,
tagareduktor tikkudel,

ja probleemid mis selgusid auto füüsilise keha juures:
roolikarp hakkab varsti lahkuma, koopapoolne plekk otsas, alumine polt ripub õhus
kogu põhi on autol vahetatud, kuid keevitusega on koonerdatud ning uus metall on ilmselt ainult mastiksiga kaetud- mastiksi all vohab kohati rooste, mida raske näha, lisaks on uued plekid pandud ülekattega kohati vanale plekile ja seal vahel on rooste.
juhipoolne tagumine poolraam silla kohalt ilmselt suhteliselt pehme, koputama ei hakanud.

kui selle roolikarbi asja korda ajad on masinast kindlasti kauaks veel rõõmu :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta