1. leht 1-st

2101, skalolazz, 1982

Postitatud: 09 Sept 2009 16:41
Postitas skalolazz
esimene post foorumisse siis :D

Kindlat plaani auto ostmiseks ei olnud, kuid ühel vihmasel märtsi õhtul nägin kuulutuses kopika müügiks. Järgmisel päeval hüppasin bussi peale ja läksin vaatama. Nädala pärast sai siis SMS-laenu abil (:P) elu esimene auto ostetud!!
Auto ajaloost niipalju, et müüjaks oli 15-aastane nooruk, kellele see auto oli lõbutsemiseks kingitud. Auto sai külapoiste käes nati põllurallit ja vähesel määral pornotuuningut. Kahjuks, ostmise järel pilte tehtud ei olnud, püüan siis niisama rääkida auto seisust:

tegu siis 1982 aasta jaanuaris tehtud autoga, ehk viimase aastakäigu kopikaga, värviks on "ohra zolotaja", ei oskagi eesti keelde tõlkida...:sein
enamus kereplekke on mõlkis, ja pintsliga ülevärvitud (katus on ainuke originaalseisundis osa)
parempoolne küljekarp on makroflexist ja klaasfiibrist (ehk täiesti puudub), teine küljekarp üllatavalt hästi säilinud, pindmist roostet esineb igal pool, kogu kroom on olemas, kuid mõlemad stanged kõverad ja väikese roostega, parem tiib kõver (avariist vist), pagasnikus tagaseina juures auk läbiroostetanud (2x3cm) ja siit-sealt veel igasugu probleeme. esiistmed olid 07 pealt (juhipoolne rauani ära vajunud, teine katki :P), kolhoosi sportrool ja tagaistme peal mingisugune kate kirjaga "carway". Pidurid praktiliselt puudusid, küljepeegel oli plastikust ja sinise teibiga remonditud (külge pandud). Ja salongiküte karp koos ventilaatoriga vedeles niisama armatuurlaua all.

Pluss poole pealt oli see, et mootor töötab ülihästi, põhjas auke ei ole, sees autentne ?iguli lõhn :spin

esimesena sai pidurisüsteem korda tehtud (uus peasilinder, uus tagasilinder, voolikud), parempoolne rooliots vahetatud ja sillad reguleeritud. "sportismed" läksid prügimäele koos tagumise istmekattega, mille alt tuli välja ideaalses seisus originaalne iste. Küljepeegel ka ahju.... asemele panin "ei-tea-kust-kohast" tasuta saadud 06 esiistmed ja küljepeegli. Kummimattide alt kraapisin hulgaliselt vesiseid ajalehte, kuivatasin ja tuulutasin...
Sellises seisus läksin maikuus ülevaatusele ja saingi läbi :D . Soovitati ainult sportrool välja vahetada ja pidurituli korda teha :lol

spidomeetri näit on 32000, äkki ongi tõsi....praeguseks olen probleemideta läbinud 5000km. Auto on iga päev sõitmas, kõik töötab muredeta.

Plaanid on suured: 15" valukas, suur antitiib, toonklaas, sparco istmed, 1kw subwoofer, xenon, küljelaiendid, kapoti scoop, kindlasti sportfilter, sport väljalase, ja turbo...saab temast vinge tänavarakett....:mad:
ei....nalja teen... tegelikult tahan teda originaalseisundisse taastada, niipalju kui tudengi rahakott lubab ;)

kahjuks täisoriginaalseks ta kunagi ei saa, kuna tuli välja, et autol on kunagi mootor ära vahetatud (peal on 011 1,3liitrine mootor ja numbrid ei klapi), kuid see eest liigub nobedalt :o

Ja palju pilte kah:



Pilt


Pilt

Pilt


Pilt


Pilt

Postitatud: 09 Sept 2009 16:49
Postitas skalolazz
salong ja kapotialune:


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Postitatud: 09 Sept 2009 16:53
Postitas kristjan92
Esimesed istmed on nullkuue omad , nullseitsmel teistsugused istmed üldse;).
Aga edu ja jõudu masinaga:rolleyes.

[Muudetud: 16.7.10 kristjan92]

Postitatud: 09 Sept 2009 16:56
Postitas skalolazz
ja veel natuke pilte:


Pilt


Pilt


Pilt

väljalaske aasta: 1882

Pilt

Postitatud: 09 Sept 2009 16:59
Postitas skalolazz
Algselt postitas: kristjan92
Esimesed istmed on nullkuue omad , nullseitsmel teistsugused istmed ültse;).
Aga edu ja jõudu masinaga:rolleyes.

Loe täpsemalt...mul kirjas, et 07 istmed said 06 istmete vastu vahetatud :spin

Postitatud: 09 Sept 2009 17:03
Postitas skalolazz
Algselt postitas: iisak
No jah, jõudu!
Hakkad põhjalikumalt ka kunagi tegema?
Hakkan lähiajal...olen natuke raha selleks juba kogunud.
Seega küsiks ka kogenute foorumlaste käest abi auto taastamisega, kuna endal mehhaanika teadmised kolmanda klassi tasemel:sein
äkki keegi teab (või keegi foorumlastest tegeleb), kes Tartus või lähiümbruses tegeleb just vanade vazide kerede taastamisega?

Postitatud: 09 Sept 2009 17:04
Postitas Varblane
Ükski lada mootor ei ole "numbers matching" , kui sa seda mõtlesid.

Kena värv.:)

Postitatud: 09 Sept 2009 17:09
Postitas maalo
sms-laen... õõõõhhhh.. see sõna juba ajab judinad peale.. :D

kui see küljekarp ära teha, siis võib isegi asja saada. :P Põhi tahab kindlasti töötlemist ja mastiksit.. on seda nägu juba, et kohe mädaneb läbi...

Edu autoga. :)

E: kas Ohra Zolotaja mitte Pähklikuldne pole?

[Muudetud: 9-9-2009 maalo]

Postitatud: 09 Sept 2009 17:13
Postitas skalolazz
püüangi põhi ja kogu kere nii palju kui võimalik enne talve korda teha, muidu kevadeks mädaneb ära...garaa?i ka ei ole ja talvel plaanin autot ikka kasutada

Postitatud: 09 Sept 2009 17:59
Postitas Kevin68
1882 sellist masinat kindlasti ei teatud veel.. pigem on see ikka 1982. ;)

Postitatud: 09 Sept 2009 18:20
Postitas ando
Kustkandist auto ostsid? Millegipärast tundub jõle tuttav number küljes olema, kuskil nagu oleksin näinud. Tööd jagub, loodan, et omanikul tahtmisega sama head lood on. :)

Postitatud: 09 Sept 2009 19:39
Postitas skalolazz
Algselt postitas: Kevin68
1882 sellist masinat kindlasti ei teatud veel.. pigem on see ikka 1982. ;)
seal see number on nii valtsitud, et pigem 8 kui 9 :D

2Ando
Ju siis Tartus oledki näinud, Annelinnas või mujal...

mootori numbri kohta niipalju, et see peaks olema: 2101-..... ja täppide asemel kerenumbi viimased numbrid. minu autol on aga 21011-......., mis loogika järgi on teise mudeli mootor



[Muudetud: 9-9-2009 skalolazz]

[Muudetud: 21-9-2009 skalolazz]

[Muudetud: 25-9-2009 skalolazz]

Postitatud: 25 Sept 2009 22:29
Postitas skalolazz
täna sain auto remondist kätte. Tulemus: uus summuti küljes (terve jooks, originaalne tehase toodang), mootor põhjalikult remonditud (uus kett, uus õli, uus termostaat, klapid ära reguleeritud, karbüraator puhastatud, kõik üleliigsed kolinad kõrvaldatud). Veermik sai kontrollitud, vahetamist vajas üks rattalaager, ülejäänu täitsa korras. Uus salongiküte ventika mootor ja radiaatori leke kõrvaldatud - nüüd on autos soe :D

järgmine etapp on kere korda saamine. Optimistliku plaani järgi oktoobri lõpuks peaks uus värv peal olema...


PS. Ega kellegil ei ole kuskil taganurgas üleliigset 01 originaal rooli? ostaks hea meelega ära....

Postitatud: 26 Sept 2009 01:18
Postitas Kevin68
Mul on Sulle vast rool olemas, suhtleme edasi privaatsõnumi kaudu, siis saad pilti kah.

Postitatud: 05 Okt 2009 11:25
Postitas matzz
Vajadusel leiaksin ka mõne rooli, kui huvi siis ps !

Muidu jõudu ja jaksu ehitamisele !