1. leht 1-st

21011, Olle, 1977

Postitatud: 21 Aug 2009 00:43
Postitas Olle
Peale pikaaegset otsimist sai siis soetatud selline masin. Põhi kriteeriumiteks oli, et kere oleks võimalikult heas korras ja originaal komplektsuses ning auto oleks võimalikult vana.
Kohtla-Nõmmelt ma sellise leidsingi. Autol on originaal värv, on küll mõned pisikesed roostetäpid, aga ei midagi hullu. Eelmise omaniku sõnul on masin läbinud 130 000 km.- võibolla tõesti, sest salong ja istmed on väga heas seisukorras.
Samuti on olemas originaal tööristakomplektid.

Mõni asi teeb muret ka. Esi- ja tagasillas on kuulda kobinaid ja nukkvõll on vaja uuega asendada.

Kui kellelgi on üle aku miinus-juhe ja aku kinnitus ning uus nukkvõll koos nookuritega, võib julgelt pakkuda.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 21 Aug 2009 00:57
Postitas Varblane
Kui veljed ka ära värvida, siis oleks nagu tehasest välja veerenud.Kapotialune on ka väga steriilne.

Postitatud: 21 Aug 2009 01:35
Postitas martti
Kõik on ikka uskumatult korralik:o

Postitatud: 21 Aug 2009 01:55
Postitas Predator2005
Kena auto.
Mis on plaanis? Jatta 100% originaaliks?

Algselt postitas: Olle
ning auto oleks võimalikult vana.


MIKS?Rariteet?

Vabandust õigekirja eest:D

Postitatud: 21 Aug 2009 09:12
Postitas Olle
MIKS?Rariteet?

Ma arvan küll, et rariteet, sest üle 30 aasta vanuseid nii heas korras masinaid väga palju enam ei liigu.

Kui mõni muudatus tuleb, siis silmale jääb see nähtamatuks;)

Postitatud: 21 Aug 2009 20:46
Postitas apsu
ära ainult mingit tuuningut hakka tegema :rolleyes

edu ja muretuid kilomeetreid autoga :cool:

Palju õnne!

Postitatud: 22 Aug 2009 08:02
Postitas SexSix
Auto on korralik. Endine omanik on autot väga hästi hoidnud. Kas ilukapslite võtme ka kaasa said? Müügikuulutuses läikis auto rohkem aga salong oli tolmune. Kas auto oli viimasel aja pikalt seisnud?

Postitatud: 23 Aug 2009 18:54
Postitas Olle
Ilukapslite võtme sain kaasa. Tükk aega mõistatasin, mis asi see on. Mul on pildid telefoniga tehtud, kuigi jah- värv on kõvasti pleekinud. Vahatamine natuke aitas. Enne müüki seisis auto garaa?is, sest eelmine omanik liikus enamus ajast mingi Nissani maasturiga

Postitatud: 05 Mär 2011 13:35
Postitas Olle
Pole ammu siia teemasse midagi kirjutanud. Paar rida siis hetke olukorrast. Auto magab praegu talveunes. Eelmise suve läbisõit oli u. 500km, niiet väga palju kasutust ei leia. Mõningad osad olen ka ära vahetanud: esimesed pidurivooliikud, tagumised piduriklotsid ja -silindrid, siduripumba ja süüteküünlad, siduri- ja pidurivedeliku

Tulevikuplaanid. Mõtteid on igasuguseid olnud, vahepeal oli koguni plaan maha müüa. Õnneks see nurjatu mõte läks ruttu üle. Praegu on ikkagi plaan teha auto selliseks nagu see oli siis, kui 34 aastat tagasi tehase väravast välja veeres, ehk siis taastada vimalikult originaalsena. Ja seda enam, et järgmine aasta saab auto 35 aastaseks. Praegu mõtlesin rattad ette võtta ja on tekkinud ka mõned küsimused.

Mis värvi olid tehasest tulles veljed? Praegu on hõbedased, aga ma ei usu, et nad sellised olid.

Ja mis rehve siis kasutati , kas olid eranditult diagonaalid või pandi 011-le ka radiaale. Kes asjast midagi teab, võiks vastata

Postitatud: 05 Mär 2011 14:16
Postitas aargo
uskumatult ilus sisu ja kapotialune:o väljastpoolt ka päris viisakas nii et edu edu ja veelkord edu!:)

Postitatud: 05 Mär 2011 14:21
Postitas apsu
Diagonaale pandi alla, radiaale venelaste ajaoks ei eksisteerinud. Juhipoolne esimene velg peaks olema originaaltooni.

Kõige täpsema info saad auliige arvi100-lt

[Muudetud: 5-3-2011 apsu]

Postitatud: 05 Mär 2011 14:25
Postitas sansa
Super ilus masin ikka!!!!;););)