1. leht 1-st

21063 Reno21063 19xx

Postitatud: 24 Juul 2009 23:27
Postitas Reno21063
Niimoodi alustasin ka mina tegutsemist ladaga.
Sai nagu ostetud vana ja väsinud masin. Pildil näeb ta päris kobe välja, aga mida rohkem asjasse süvenesin seda suurem masendus tekkis. (plaan oli osta pühapäeva autoks) nostalgia mõttes. Nii ma siis alustasin lammutust, otsustades asi korralikult taastada. Panen ka mõned pildid!!






[Muudetud: 24-7-2009 Reno21063]

Edit by Kytt: tõstsin teema õigesse foorumisse ja muutsin pealkirja nõuetele vastavaks

[Muudetud: 25-7-2009 Kytt]Pilt

Postitatud: 24 Juul 2009 23:55
Postitas Reno21063
Pilt

veel

Postitatud: 24 Juul 2009 23:56
Postitas Reno21063
Pilt

pool

Postitatud: 24 Juul 2009 23:57
Postitas Reno21063
Pilt

sild

Postitatud: 24 Juul 2009 23:58
Postitas Reno21063
Pilt

mootor

Postitatud: 24 Juul 2009 23:59
Postitas Reno21063
Pilt

krunt

Postitatud: 25 Juul 2009 00:01
Postitas Reno21063
Pilt

värv

Postitatud: 25 Juul 2009 00:02
Postitas Reno21063
Pilt

värv täna

Postitatud: 25 Juul 2009 00:04
Postitas Reno21063
Tänane olukord on selline. Tegelen asjaga edasi ja hoian ka Teid kursis.Pilt

Postitatud: 25 Juul 2009 06:46
Postitas apsu
selle jaoks on selline teema, nagu külastajate autod. aga muidu palju tööd ja vaeva oled näinud, edu temaga ja tulevikus muretuid kilomeetreid.

Postitatud: 27 Juul 2009 21:58
Postitas Reno21063
Suht algaja veel foorumis, aga tänu nõuande eest.
Miks oleks pidanud seda tegema???????

[Muudetud: 27-7-2009 Reno21063]

Postitatud: 27 Juul 2009 22:24
Postitas apsu
sest tehasekrundi all võib pesitseda juba roosteuss või siis sinna ronida ülikähku.

Postitatud: 27 Juul 2009 22:28
Postitas carl93
ja see tehasekrunt on jamps!värv V6IB hakata kooruma.

Postitatud: 28 Juul 2009 20:57
Postitas Reno21063
Eeldavasti vaja siis tehaskrunt maha lihvida. Kui seda teha ei saa mis siis veel aitaks, et kahju ära hoida??

Postitatud: 28 Juul 2009 22:40
Postitas apsu
no kui värv peal juba, siis praegu pole mõtet selle pärast teda maha nühkida. kui asi hulluks läheb, siis näpud tööle. Aga ega seda ilu kauaks pole, sest krunt sulatab arvatavasti selle tehasekrundi lahti.

Postitatud: 31 Juul 2009 22:48
Postitas Reno21063
Lahendan selle asja hoopis niimoodi, et sise detailid määritakse kõik õliga kokku. Pidi aitama ?????