Postitatud: 16 Juul 2009 21:26
Ladaklubi tekitab kahtlaseid erroreid, kuid kuidagi saab teema üles vast.









Nonii, alustan siis algusest, kui üks tuttav BMW klubi tegelane pakkus odavat liikurit... Milleks siis oli 21063.. Suht olin kindel, et võtan, kui tehti pakkumine ühe hainina peale, kuid tollel ikka suht kere läbi ja kes seda teab, kas mootor ka käima jääb, kuna oli karteri alt ära sõitnud.. Aga noh, eile tuli siis palk ära ja mõtlesin tükk aega ning täna siis läksin järgi.
Auto siis ostetud 86ndal aastal Tallinnast. Kaasa anti ka veneaegne auto tehnopass, mis nüüd minu käes on. Pilti teen sellest hiljem.
Masin on siis kõik see 23 aastat ühes peres olnud, mis on iseenesest hea näitaja. Auto on küllaltki sirge - uksed käivad laitmatult ning ka armatuur on sirge (teatavasti tüüpveana kellade kohal kaardub ära).
Kerest - roostepoissi ikka leiab, kuid ei midagi läbivat - kõige hullem koht on juhi poolel esiklaasi kõrval. Sealt on midagi lapitud ka.. Aga see kannatab niikaua kuni esiklaasi vahetuseks läheb, siis lasen ära teha. Enne ei näpi toimivat asja.
Autole on siis pandud ise katuseantenn, mida ma ei ole saanud veel proovida.
Maki aretan homme sisse vast. Lisaks kakun ära need vanad kulunud istmekatted, nende all on kena pruun samet. Mu 84.a 063-l oli must sisu.
Masinal on all 4 uut rehvi, kaasa sain veel uue õli ja filtri. Algselt pidin kaasa saama ka uue tagastange, mis on kroom, kuid väikevend oli pocketbike'ga selle kõveraks sõitnud.
Läksin siis Elva taha. võtsin kantkuga 5L kütet kaasa ning auto läks käima esimesest keeramisest.
Tunne oli sõnulseletamatu.
Põksuva südamega asusin siis Tartu poole teele, tee peal sai Elvas kindlustus ka tehtud ja nüüd võib seaduslikult liigelda.
Ütlen julgelt, et kihutaja ma pole, kuid linnas jalgu ei jää, ning Viljandi maanteel tegin ühest bemmist möödasõidu ning järgi ta mulle ei jõudnud.
Murelaps on hetkel süüteosa vist, sest hoides pedaali paigal, siis hakkab jõnksutama. Samas gaasi andes või maha laskmisel ei lötuta.
Sumpa klambrist sain ka jagu ja see vibreerib vasta keret praegu. Selle saab ka ära lahendada, lisaks vist sain jagu ka esipiduritest, õigemini vasakpoolsest, sest peale kõvemat pidurdamist hakkas eest klotside kolinat kuulduma.
Pisiasjad, ma ütlen. Naine oli ka suht rahul.
Maanteel keerasin akna alla, panin käe nagu taksojuht, ning naine ütles, et ma näen väja nagu tõsine 80ndate mees, oma suurte Stallone prillidega.
Esimese päeva kokkuvõte - JEEEE!
Kirjutamiseni!
Nonii, alustan siis algusest, kui üks tuttav BMW klubi tegelane pakkus odavat liikurit... Milleks siis oli 21063.. Suht olin kindel, et võtan, kui tehti pakkumine ühe hainina peale, kuid tollel ikka suht kere läbi ja kes seda teab, kas mootor ka käima jääb, kuna oli karteri alt ära sõitnud.. Aga noh, eile tuli siis palk ära ja mõtlesin tükk aega ning täna siis läksin järgi.

Auto siis ostetud 86ndal aastal Tallinnast. Kaasa anti ka veneaegne auto tehnopass, mis nüüd minu käes on. Pilti teen sellest hiljem.
Masin on siis kõik see 23 aastat ühes peres olnud, mis on iseenesest hea näitaja. Auto on küllaltki sirge - uksed käivad laitmatult ning ka armatuur on sirge (teatavasti tüüpveana kellade kohal kaardub ära).
Kerest - roostepoissi ikka leiab, kuid ei midagi läbivat - kõige hullem koht on juhi poolel esiklaasi kõrval. Sealt on midagi lapitud ka.. Aga see kannatab niikaua kuni esiklaasi vahetuseks läheb, siis lasen ära teha. Enne ei näpi toimivat asja.

Autole on siis pandud ise katuseantenn, mida ma ei ole saanud veel proovida.

Maki aretan homme sisse vast. Lisaks kakun ära need vanad kulunud istmekatted, nende all on kena pruun samet. Mu 84.a 063-l oli must sisu.
Masinal on all 4 uut rehvi, kaasa sain veel uue õli ja filtri. Algselt pidin kaasa saama ka uue tagastange, mis on kroom, kuid väikevend oli pocketbike'ga selle kõveraks sõitnud.

Läksin siis Elva taha. võtsin kantkuga 5L kütet kaasa ning auto läks käima esimesest keeramisest.

Tunne oli sõnulseletamatu.
Põksuva südamega asusin siis Tartu poole teele, tee peal sai Elvas kindlustus ka tehtud ja nüüd võib seaduslikult liigelda.
Ütlen julgelt, et kihutaja ma pole, kuid linnas jalgu ei jää, ning Viljandi maanteel tegin ühest bemmist möödasõidu ning järgi ta mulle ei jõudnud.

Murelaps on hetkel süüteosa vist, sest hoides pedaali paigal, siis hakkab jõnksutama. Samas gaasi andes või maha laskmisel ei lötuta.
Sumpa klambrist sain ka jagu ja see vibreerib vasta keret praegu. Selle saab ka ära lahendada, lisaks vist sain jagu ka esipiduritest, õigemini vasakpoolsest, sest peale kõvemat pidurdamist hakkas eest klotside kolinat kuulduma.

Pisiasjad, ma ütlen. Naine oli ka suht rahul.

Maanteel keerasin akna alla, panin käe nagu taksojuht, ning naine ütles, et ma näen väja nagu tõsine 80ndate mees, oma suurte Stallone prillidega.

Esimese päeva kokkuvõte - JEEEE!

Kirjutamiseni!