1. leht 4-st
2105, ccve, Rallikross MÜÜDUD!
Postitatud: 15 Juul 2009 22:21
Postitas ccve
Tegemist viimase "karksi" aegadel valminud kerega. Auto otsa juhtusime suhteliselt juhuslikult, omaniku teadsime ning teadsime ,et see masin ka seal seisab. Omaniku jutul käisime hoopis ühe teise laaduki pärast. Tehti hea pakkumine ning 2008 kevade poole see masin sealt ära sai toodud. 2006 aastal sõideti sellega superkrossi ning peale "väikest" avariid ta seisma jäi (esiklaasist ettepoole nina puudus ostu ajal) ja mootor oli eraldi maha müüdud. Lasti nina külge panna ning niimoodi me ta sealt ära tõime:

Kauaks ta niimoodi ei jäänud ning sai käsile võetud keretööd. Uued uksed ning terve auto üle võõbatud nii seest- kui väljast. Laiendid, uued vööd, rool jnejne

Kuna ka mootor oli puudu, sai otsa kommistatud Mättikute krossi mootorile millega oli tehtud ainult 1 sõit. See mootor leidis tee aiste vahele. 1600cc, 40mm weberid. Sisse-väljalase on natuke vanemast ajast, weberid seisavad kummimuhvide otsas ning väljalase ka vedrude jms otsas ning küllaltki läbi omadega.
Tagasild on tugevdatud, jämedad vardad(fiati omadest aretatud), fiati stabikas. Amordisüsteem on taga topelt, pikemad on transiti amordid ning lühemad miskid treileri omad. Kuna esisild oli vanake tahtis see vahetust. Tala sai edasi viidud ning õõtsad 5cm laiemaks tehtud:

Amordiks on esisillal Bilstein B6 Rallye.
Tuleviku plaanidest uus sisse-väljalase koos uute weberitega, korralik otsehambumisega k-kast ning uued tagaamordid. Rohkem ei oskagi juurde soovida, peale krossi sõite tuleb seda plekitööd niigi tihti teha

Rohkem midagi ei oskagi rääkida, kui küsimusi siis laske tulla, seniks aga mõningad pildid võistlustest jms treeningutest:
See aasta oleks 2 korda ka superkrossi sarjas käinud osalemas ning mõlemad korrad lõpetanud 3ndal kohal.
PS! Panin suuremad pildid thumbnailidena, et neid suuremana näha vajutage väiksele pildile !
[Muudetud: 25-12-2009 ccve]
[Muudetud: 2-6-2010 ccve]
[Muudetud: 7-7-2010 ccve]
Postitatud: 15 Juul 2009 22:50
Postitas kaspar
Kiire masin.
Postitatud: 16 Juul 2009 10:26
Postitas lada772
mis käigukast praegu peal on
Postitatud: 16 Juul 2009 13:35
Postitas ccve
Algselt postitas: lada772
mis käigukast praegu peal on
Kastiks momendil originaal 4k mis saab vahetatud lähipäevil 4ndat korda, ei taha see originaal kast seal vastu pidada lihtsalt...
Postitatud: 16 Juul 2009 17:04
Postitas jukii
ah et see ongi siis see auto millest kõik räägivad

Postitatud: 16 Juul 2009 17:15
Postitas ToM
See õõtsade pikemaks tegemine on mingi uus asi? Pole enne kuulnud....
Postitatud: 16 Juul 2009 17:20
Postitas tann
päris kena masin jõudu ja jaksu edaspidigi, ehk satun isega mingit ralliit vaatama
Postitatud: 16 Juul 2009 17:23
Postitas Moss
Olen mõelnud samasuguse käigvahetushoovastiku peale. Kuidas sellisega sõita on? Edasi-tagasi liigub kang ilmselt vähe aga küljelt-küljele on ikka tallesaba?
Postitatud: 16 Juul 2009 17:30
Postitas ccve
Algselt postitas: ToM
See õõtsade pikemaks tegemine on mingi uus asi? Pole enne kuulnud....
Polnud ka ise kuulnud aga sai kätte võetud ning ära proovitud ja tehtud. Lootsime mingit paremat tulemust aga originaal volga vedruga jäi suhteliselt mosse effekt ehk jäi õõtsuma, nüüd said ühed teised volga vedrud alla topitud ja tundub ,et toimib paremini. Pole veel kiiremaid "hüppeid" proovinud ,et kuidas maandumisel on. Kindlasti on nad tugevamad kui originaal õõtsad ja ei pea ka vaheflantsi enam kasutama.
Algselt postitas: Moss
Olen mõelnud samasuguse käigvahetushoovastiku peale. Kuidas sellisega sõita on? Edasi-tagasi liigub kang ilmselt vähe aga küljelt-küljele on ikka tallesaba?
Kuna istumine ja roolimine ka natuke tagapool siis originaal asendis selle kangiga käituda oli võimatu. Edasi-tagasi liigub vähem ja küljelt-küljele ka vähem, seda saad ise piirata nii kuis poldist kinni keerad. Liiga kinni keerates jälle ei lähe käigud sisse hästi jne. Parem kui originaal kindlasti, omal mugavam ja kiirem käiku vahetada. Ühel teisel projektil teen aga uniboolide peale poldi-mutri kohad. Peaks parem saama..
Postitatud: 18 Juul 2009 09:51
Postitas karel
Algselt postitas: ccve
Polnud ka ise kuulnud aga sai kätte võetud ning ära proovitud ja tehtud. Lootsime mingit paremat tulemust aga originaal volga vedruga jäi suhteliselt mosse effekt ehk jäi õõtsuma, nüüd said ühed teised volga vedrud alla topitud ja tundub ,et toimib paremini. Pole veel kiiremaid "hüppeid" proovinud ,et kuidas maandumisel on. Kindlasti on nad tugevamad kui originaal õõtsad ja ei pea ka vaheflantsi enam kasutama.
Võibolla lõpevad siin kõikvõimsa B6 rallye võimed? Õõtsa pikendamisega muutus ka ju vedrustuse ülekandesuhe päris palju. Rattalt tulevad jõud mõjuvad nüüd ju vedrule/amordile tüki pikema jõuõlaga ja võrreldes originaaliga tuleb ratta käiguga hulga vähem vedrukäiku. Kindlasti on aga positiivne ratta pikem käigumaa, mis kehvadel radadel võib päris palju kasuks tulla;)
Postitatud: 20 Juul 2009 22:08
Postitas ccve
Algselt postitas: karel
Algselt postitas: ccve
Polnud ka ise kuulnud aga sai kätte võetud ning ära proovitud ja tehtud. Lootsime mingit paremat tulemust aga originaal volga vedruga jäi suhteliselt mosse effekt ehk jäi õõtsuma, nüüd said ühed teised volga vedrud alla topitud ja tundub ,et toimib paremini. Pole veel kiiremaid "hüppeid" proovinud ,et kuidas maandumisel on. Kindlasti on nad tugevamad kui originaal õõtsad ja ei pea ka vaheflantsi enam kasutama.
Võibolla lõpevad siin kõikvõimsa B6 rallye võimed? Õõtsa pikendamisega muutus ka ju vedrustuse ülekandesuhe päris palju. Rattalt tulevad jõud mõjuvad nüüd ju vedrule/amordile tüki pikema jõuõlaga ja võrreldes originaaliga tuleb ratta käiguga hulga vähem vedrukäiku. Kindlasti on aga positiivne ratta pikem käigumaa, mis kehvadel radadel võib päris palju kasuks tulla;)
Ratta käigumaa on tõesti pikem mis oli ka üks põhjus nende õõtsade aretamiseks. Püüame lähiajal uued vedrud ära proovida ning seejärel võib tõesti hakata kahtlustama amordi võimete lõppemist

Postitatud: 05 Sept 2009 23:31
Postitas ccve
Vahepeal sai käidud Taali Superkrossil kus selgus tõsiasi ,et ikka 1600cc mootoriga 1900cc ja 2000cc masinatest sirgel mööda ei astu, kuigi järel seisab edukalt

Talvel oli muidugi iseasi, kuna seal see võimsuse vahe nii suurt ja olulist rolli ei mängind. Peale taalit sai tehtud pleki- ja plastiktööd ning klaas vahetatud mis oli suhteliselt lilleks kivide pärast.
Mõned pildid Taalist:

Vajuta ,et näha suuremalt!
Kohaks tuli Taalis jällegi kolmas, kolmandat korda sel aastal.
[Muudetud: 25-3-2010 ccve]
Postitatud: 06 Sept 2009 12:01
Postitas uzzac
palju õnne igatahes.
Postitatud: 20 Dets 2009 12:36
Postitas ccve
Üks aastaalguse video sai youtube'i pandud, otsingust otsides küll millegipärast ei leia.
http://www.youtube.com/watch?v=_DfSGOPqIE4
Sellised aeglasemad ja auklikumad kohad sai aeglaselt võetud kuna esisild tahtis kohe poolraamide küljest ära tulla

Postitatud: 23 Dets 2009 13:22
Postitas ccve
Ainult kasti eraldi ei müü ja autot ka enam mitte

Postitatud: 25 Dets 2009 14:36
Postitas ccve
Talvine Superkrossi etapp Taalis
Ebaõnnestunud poolfinaalid:
http://www.youtube.com/watch?v=m55-0KG8 ... re=related
Finaal:
http://www.youtube.com/watch?v=y58P1Tg- ... re=related
Finaalis 3's koht siis.
[Muudetud: 25-12-2009 ccve]
Postitatud: 02 Jaan 2010 18:56
Postitas ccve
Postitatud: 02 Jaan 2010 20:32
Postitas ccve
Postitatud: 03 Jaan 2010 01:01
Postitas uzzac
huvitav "vile" on hääles sees.
Postitatud: 03 Jaan 2010 02:33
Postitas ccve
Algselt postitas: uzzac
huvitav "vile" on hääles sees.
Kast
