
Kauaks ta niimoodi ei jäänud ning sai käsile võetud keretööd. Uued uksed ning terve auto üle võõbatud nii seest- kui väljast. Laiendid, uued vööd, rool jnejne

Kuna ka mootor oli puudu, sai otsa kommistatud Mättikute krossi mootorile millega oli tehtud ainult 1 sõit. See mootor leidis tee aiste vahele. 1600cc, 40mm weberid. Sisse-väljalase on natuke vanemast ajast, weberid seisavad kummimuhvide otsas ning väljalase ka vedrude jms otsas ning küllaltki läbi omadega.
Tagasild on tugevdatud, jämedad vardad(fiati omadest aretatud), fiati stabikas. Amordisüsteem on taga topelt, pikemad on transiti amordid ning lühemad miskid treileri omad. Kuna esisild oli vanake tahtis see vahetust. Tala sai edasi viidud ning õõtsad 5cm laiemaks tehtud:
Amordiks on esisillal Bilstein B6 Rallye.
Tuleviku plaanidest uus sisse-väljalase koos uute weberitega, korralik otsehambumisega k-kast ning uued tagaamordid. Rohkem ei oskagi juurde soovida, peale krossi sõite tuleb seda plekitööd niigi tihti teha

Rohkem midagi ei oskagi rääkida, kui küsimusi siis laske tulla, seniks aga mõningad pildid võistlustest jms treeningutest:
See aasta oleks 2 korda ka superkrossi sarjas käinud osalemas ning mõlemad korrad lõpetanud 3ndal kohal.








PS! Panin suuremad pildid thumbnailidena, et neid suuremana näha vajutage väiksele pildile !
[Muudetud: 25-12-2009 ccve]
[Muudetud: 2-6-2010 ccve]
[Muudetud: 7-7-2010 ccve]