1. leht 2-st
21063, MuKi14, 1987
Postitatud: 05 Juul 2009 14:45
Postitas MuKi14
Postitatud: 05 Juul 2009 16:40
Postitas siksaator
Auto muidu päris normaalne:rolleyes. Küsiks, et mis genekas peal? Ikka originaal või mingi muu masina oma?
Postitatud: 05 Juul 2009 16:59
Postitas MuKi14
Algselt postitas: felixfv
Edu, jõudu ja jaksu sulle;)
Eks neid läheb vaja jah.
Algselt postitas: siksaator
Auto muidu päris normaalne:rolleyes. Küsiks, et mis genekas peal? Ikka originaal või mingi muu masina oma?
Hetkel veel on originaal, praegu nagu voolust puudu ei jäe, kuna geneka juhtmed on välja vahetatatud jämedamate vastu.

Postitatud: 05 Juul 2009 21:34
Postitas zerosix
Kas siis originaal geneka juhtmed pole piisavalt jämedad??
Postitatud: 05 Juul 2009 23:20
Postitas MuKi14
Algselt postitas: zerosix
Kas siis originaal geneka juhtmed pole piisavalt jämedad??
Vb on originaal täpselt piisav, ma ei teagi seda täpselt. Uutes juhtmetes on elektri voolavus parem ja sellega loodaks võita mõne ampri.
Postitatud: 07 Juul 2009 12:56
Postitas MuKi14
Räägiks siis natuke, mis praegu toimub, praegu vahetasin ära klapisääre tihendid ja lihvisin klappe ja klapipesesi nii, et need peaks, kaas on juba uuesti peale pandud. Täna pingutan kaanepoldid ära ajan märgid paika panen nuka peale ja vaatab mis saama hakkab.

Võimalik, et teen paar klõpsu ka.
Postitatud: 08 Juul 2009 01:33
Postitas MuKi14
Sellega on nüüd korras, summutist peale veeauru ja co midagi ei välju tühikäigul kipib puterdama pööre on 800 rpm juures, samas aga 2500 juures mingit vahele jätmist ei ole. Lähiajal üv-le uuele katsele.

ega endal polnud õrnaaimugi et co nii kõrge on...
[Muudetud: 7-7-2009 MuKi14]
Postitatud: 08 Juul 2009 13:07
Postitas Marek504
Kas ülevaataja siis ei üritanud co`d paika keerata?:yllatunud Tal oleks seda hea teha, muutused on kohe ekraanil näha.
Postitatud: 08 Juul 2009 15:10
Postitas ToM
Kus sa ülevaatusel käisid, raplas?
Postitatud: 08 Juul 2009 15:17
Postitas MuKi14
Ülevaatja ei teinud midagi ütles ainult, et co on nii kõrge, et masin ei võta välja.

Ülevaatusel sai käidud Koongas, nagu pildilt paistab.

üks täpselt samasugune auto (21063) veel korda teha ja siis kahe autoga üv-le põrutada.

Kuu lõpus on plaan Lõuna-Eestisee kahe siksiga trippima minna.
Postitatud: 08 Juul 2009 17:19
Postitas olaaf
vaadates, et karteri tuulutus on alla viidud sa võibolla ei saagi paika oma gaase.
segu kvaliteeti keerad sissepoole kõvasti ja kogust siis vastavalt lahti siis ehk saab paremaks
kui puterdab siis vaja ka kogu süütesüsteem üle käia - millal sa viimati reguleerisid kontaktivahet jagajas? süüteküünlad on korralikud ja puhtad?
sul on vaakumregulaatoriga jagaja - seega sealne ülemine laager tuleb tähelepanelikult ülevaadata - need kipuvad loksuma hakkama ja siis jama majas kohe.
üldiselt kuuldavate ohtrate vahelejättudega pole ausalt ülevaatusele mõtet minna - eriti kui asi veel puterdab pöördesse minnes...
edu ja tegutsemist!
Postitatud: 08 Juul 2009 23:03
Postitas MuKi14
Algselt postitas: olaaf
vaadates, et karteri tuulutus on alla viidud sa võibolla ei saagi paika oma gaase.
segu kvaliteeti keerad sissepoole kõvasti ja kogust siis vastavalt lahti siis ehk saab paremaks
kui puterdab siis vaja ka kogu süütesüsteem üle käia - millal sa viimati reguleerisid kontaktivahet jagajas? süüteküünlad on korralikud ja puhtad?
sul on vaakumregulaatoriga jagaja - seega sealne ülemine laager tuleb tähelepanelikult ülevaadata - need kipuvad loksuma hakkama ja siis jama majas kohe.
üldiselt kuuldavate ohtrate vahelejättudega pole ausalt ülevaatusele mõtet minna - eriti kui asi veel puterdab pöördesse minnes...
edu ja tegutsemist!
Usun, et saab ikka küll.

Kontaktivahet vaatasin suhteliselt hiljuti. Puhtad, no beezid on ja kohati vähe tahmased. vahele jätte pole ohtralt tagant on kuulda kuidas kohati üks pütt nahele jätab, aga eks ma vaata kontakti vahet veel. Nii igaks juhuks vaatan veel klapi vahed üle sest vb ei tulnud reguleerimine kõige paremini välja.
Postitatud: 09 Juul 2009 01:08
Postitas hautz
Mis seisus küünlad on?
Postitatud: 09 Juul 2009 02:27
Postitas MuKi14
Uued on.
Postitatud: 10 Dets 2011 19:50
Postitas ParadoX
Mis autost saanud on?:puzzled
Postitatud: 11 Dets 2011 00:06
Postitas raunts92
igapäevases kasutuses on nagu ma näinud olen.
Postitatud: 11 Dets 2011 00:30
Postitas kristjan666
See vist pole päris see sama
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 695&page=6 see vist igapäevases kasutuses

Postitatud: 11 Dets 2011 23:11
Postitas MuKi14
Autol sai põhi ära keevitatud, auto ise poolenisti ära värvitud, üks Lõuna-Eesti ots tehtud, korralik fotoshuut ja siis peale seda on see auto seisnud. Tegu pole päris mu enda autoga, ja sõbral pole aega ega viitimist tegeleda tollega.

Postitatud: 12 Dets 2011 00:46
Postitas raunts92
ai jh, vale auto, ei pööranud teema sisule üldse tähelepanu, vaatasin kasutajanime ainult

Postitatud: 13 Nov 2014 17:32
Postitas Amin0
Kuna Mikk ise aega teenimas ja teemat ei uuenda, siis teen seda tema eest

Sügisel sai otsitud omale talveks ladat millega kätt harjutada, aga sobivat pakkumist ei tulnud. Teadsin, et lada seisab Mikul garaasis juba pea aastakese sai küsitud ja nüüd ma seda autot parandan.

Esimesena sai amordid ära vahetatud. Uus geneka rihm pandud ja asutud roostet hävitama. Esialgu lasin liivapaberiga haljaks ja kruntisin ära. Ei tea kaua kestab, aga talve peaks üle küll elama:lol
Alla kruvisin naelikud ja nüüd varsti on ülevaatusele minek. Endal 9.klass käsil ja autot peale kooli parandada on ikka parem kui arvutis istuda. Siinkohal tahaks tänada oma venda (muki14) kes mind selle autopisikuga nakatas
Panen ühe vanema pildi ka siia
Päikest! Martin