1. leht 4-st
21011, -speedmaker-, 1981
Postitatud: 20 Juun 2009 20:09
Postitas -speedmaker-
Nüüd said eksamid läbi ja põhikool lõpetatud ning mõtlesin ,et ajan ka sikisi välja . Käima veel ei ole proovinud sest mingi viis aastat seisnu garaazis. mingi räme koppe hais oli ka sees ning jätsin siis lihtsalt välja tuulduma. Alguses vaatasin et suht hästi säilinud ning pindmist roostet ka vähe , siis vaatasin mootori ruumi üle ning too ka mingi heas korras , peale seda võtsin tagumise istme välja siis nn "müra isolatsiooni" ning nägin ,et kere ikka suht halvas seisus tolle koha pealt . Peksin kruvikeerajaga augud ikka suuremaks ,et aru saada kajustustest. Ülejäänud kere paistab heas seisus olevat.
Mõtlesin siksi täna tööle panna aga siis avastaasin ,et aku aastast 2003 ja proovisin toda laadida kuid raibe ei võtnud voolu sisse. Pean siis tegema esimese kulutuse siksi peale ja ostma uue aku.
Siis meenus mulle veel et viimati kui siks töötas ajas ta karbussi juurest bensiini välja , et kas keegi saaks öelda milles viga , et kas tihend katki või uut karpat vaja .
Varsti lasen survepesuriga üle ja vast keeran veel külili ,et põhi ka korda saaks .
Aga siis veel üks asi , siin on mõned pildid:

Kas see on mingi venelaste "tuuning"? :

Ja veel üks tähtis asi mis vajab kiiret keevitamist , peaks vist esi stabikas olema mille üks kinnitus mingi põhjuse tõttu katki:rolleyes:

Postitatud: 20 Juun 2009 20:50
Postitas hautz
Põllurallit näind auto:puzzled
Postitatud: 20 Juun 2009 21:01
Postitas -speedmaker-
ega ikka ei ole näinud küll, kui viimati sõideti siis oli vihmane sügis ilm.
Postitatud: 20 Juun 2009 21:07
Postitas hautz
Teelt heinatutid põhja külge ei jää:P
Mis plaanid masinaga on?
Postitatud: 20 Juun 2009 21:31
Postitas -speedmaker-
jäävad küll kui sõidad mööda metsa teed mis asub pärapõrgus:lol
praegu on plaanis korralikult tööle saada ning siis kere kallale.
Postitatud: 20 Juun 2009 21:42
Postitas escapen

Ja metsateedel sõitmise eest karistatakse autot roppuste ja spray värviga pagassiluugil?

Postitatud: 20 Juun 2009 21:51
Postitas martti
Ilus pill muidu. Need põhjaaugud on kõige nohumad asjad imo. Ilmselt ma arvan et tuleb ikka plekkidelt ka mõni augude välja kui uurida. Aga jah, need roppused kohe riivavad silma seal:D. Lase kasvõi rohelise sprayga ajutiselt üle.
Postitatud: 20 Juun 2009 23:07
Postitas MAZ
Mulle see roheline 21011 sümpatiseerib, eks tööd ole oma jagu sul põhjaga,soovin edu aga mis idee on olnud selle tagaluugi sisemusse graffitit teha??
Postitatud: 21 Juun 2009 00:09
Postitas hautz
Aga masin tuleb tänavale?
[Muudetud: 21-6-2009 hautz]
Postitatud: 21 Juun 2009 09:34
Postitas -speedmaker-
kunagi aasta tagasi mõtlesin ,et ainult põlluralliks saabki aga nüüd olen saanud targemaks ja suuremaks . Arvan ,et ikka tänavale kuna järgmise aasta lõpus saan load.
Postitatud: 21 Juun 2009 10:43
Postitas Ladavend
Muidu kena 011 aga raudselt on näinud ennem nn. põllurallit aga mis sellest,tee korda ja hoia hästi!;)
Postitatud: 23 Juun 2009 11:23
Postitas -speedmaker-
Postitatud: 23 Juun 2009 11:40
Postitas MAZ
Ega neid roosteauke oma jagu seal

samas , minu teada pole VAZ põhja jm kere detailide saamisega probleeme, erinevalt Volgast, mille puhul juba peab tõsisemalt vaeva nägema. See,et osta uus VAZ noh kust sa tead,et saad 5000.- hea masina? Tegelt on see soovitus ei ütle mitte kui midagi, ainult seda,et otsitakse lihtsat lahendust probleemile. Muidugi kõik on ju sinu otsustada, kas soovid selle masina kanda maha ja osta midagi uut.
Samas elu näitab,et kui asi kätte võtta siis saab jagu kõigest.

Postitatud: 23 Juun 2009 12:21
Postitas zajetz
5000 eek'iga ikka korraliku ladat ei saa. kevadel sai Kytt'ile autot otsitud. Sõitsime pool eestit läbi et leida rahuldavas korras auto ja needki vajasid natuke keevitamist. 5-8 K Saad sellise auto millel pool põhja läbi või pead üleni üle värvima.
[Muudetud: 23-6-2009 Kytt]
Postitatud: 23 Juun 2009 16:29
Postitas Tarvks
kusjuures on võimalik saada küll, ma ostsin enda oma 3k eest ja sellel praktiliselt pole roostet ning sõber sai ka odavalt korraliku masina.

Postitatud: 23 Juun 2009 16:40
Postitas grimes
Kõige suurem surm oligi sellele kerele see 5a seismist sellise si*a kihiall...
Koguaeg mingi niiskus jms tegutseb ! Arvatavasti ka mingi talvine soolavesi jms seal kihtide vahel !
Ise pesen suht tihti enda autosi... nädalas 1-4 korda...
Siis saab ikka survekaga ikka nii koopa servad ja koopad hoolikalt üle tehtud. Ja ka põhjaalla niipalju kui ligi saab survekaga ! Rääkimata igast muudest pragudest ja vahedest !
Postitatud: 23 Juun 2009 16:41
Postitas andres
kui uue auto ostu soov on siis oleks pakkuda 05.kere,mootor korras,üv ja dokid olemas.hinnaks 8k,jõgeva vald
Postitatud: 23 Juun 2009 17:12
Postitas MAZ
Olen kasutaja zajetz ja Grimesiga nõus, sool on ilmselt siin peasüüdlane olnud.

Ma ise vaatan ka,et viimasel ajal aina rohkem neid raipeks läinud ladasid välja tuleb

ilmselt asjade loomulik käik ma eeldan!
Postitatud: 24 Juun 2009 09:18
Postitas overspeed
Algselt postitas: -speedmaker-
Mõtlesin siksi täna tööle panna aga siis avastaasin ,et aku aastast 2003 ja proovisin toda laadida kuid raibe ei võtnud voolu sisse. Pean siis tegema esimese kulutuse siksi peale ja ostma uue aku.
Siis meenus mulle veel et viimati kui siks töötas ajas ta karbussi juurest bensiini välja , et kas keegi saaks öelda milles viga , et kas tihend katki või uut karpat vaja .
Nii kaua seisnud autol soovitan enne söite vahetada köik membraanid: bensiinipump, kiirenduspump, külmkäivitussiibri tagasitömbemembraan, salongisoojenduse kraan (kui see pole juba keraamiline vöi kuulkraan), Pinguta üle karburaatori enda kinnitusmuttrid ning karburaatori kaane poldid. Oleneb, mis kvaliteediga bensiin sisse jäi, vöivad karburaatori nöel ning düüsid kinni kuivanud olla. Igaks juhuks vöid need ka ennem üle kontrollida.
Ja kui ei viitsi membraane vahetada, sest köik paistavad töötavat nagu peavad, siis peale ca 300 km söitmist saab sul nende leketega "löbus" olema.
Uut karbat sul küll vaja pole, kui vana just haamriga puruks pole löödud.
Postitatud: 24 Juun 2009 22:41
Postitas -speedmaker-