1. leht 4-st

21011, AlvarK, 1977

Postitatud: 25 Mai 2009 23:15
Postitas AlvarK
Tere!
Sain siis pooleteise kuu eest endale heas korras 21011. Auto on kõik talved veetnud garaa?is, rooste puudub. Ainuke probleem hetkel on see, et mootor käib tühikäigul kuidagi kaootiliselt ja ilma sundgaasita kipub välja surema. Autoga olen väga rahul ja kavatsen teda suvel ka veidi kõpitseda (uus karpa jms).
Homme lisan pildid ka sisemusest ja mootorist.
Kui midagi küsida tahate siis tehke seda, vastan meeleldi.

Pilt

Pilt

[Muudetud: 25-5-2009 AlvarK]

Postitatud: 25 Mai 2009 23:21
Postitas maalo
paistab tõesti kenake... :P

Postitatud: 25 Mai 2009 23:38
Postitas olaaf
mis markeeringuga karburaator peal on autol 2101/21011 või 2105?

Postitatud: 25 Mai 2009 23:39
Postitas AlvarK
peaks olema originaal karpa 21011 oma, pead panti ei pane ja homme uurin järele.

Postitatud: 25 Mai 2009 23:51
Postitas viaccess
Mu sünniaasta pill :cool:, paistab kenake välja kah, logarid ja puha.... tiib väheke pihta saanud, aga üldne olukord väga hää... Edu!

Postitatud: 26 Mai 2009 13:51
Postitas AlvarK
Lisasin siis paar uut pilti ka sisemusest ja mootorist.

Sees peaks kõik olema originaal, ainult raadio on pandud mingi Opeli oma.
Pilt

Mootori kohta palju rääkida ei oska, ära olen vahetanud bensiinivooliku, aku, õlifiltri ja küünlad.
Pilt

Pilt

Postitatud: 26 Mai 2009 14:10
Postitas maalo
esimese asjana jäi silma, et peale bensupumpa pole kütuse filtrit..
ma kujutan ette, milline sodi veel karpas on.. :(
puhasta ära ja pane filter ikka vahele. :)

muidu kenake. Salong on päris ilus. Istmekatete all on kindlasti ilusad nahksed istmed. :)

Postitatud: 26 Mai 2009 14:15
Postitas Varblane
Algselt postitas: maalo
esimese asjana jäi silma, et peale bensupumpa pole kütuse filtrit..

Sa tahtsid öelda,et ikka enne bensiinipumpa pole filtrit?Ma kujutan ette mis sodi on tüüpidel bensiinipumbas, kes installivad filtri peale pumpa.

Kena masin on tõesti.:rolleyes

Ilus auto,aus auto.

Postitatud: 26 Mai 2009 14:19
Postitas SexSix
Ilus ja aus auto!Våike m?lk onngi mårgiks,et auto on kasutamiseks aga mitte pole seisnud 30+ aastat.Bensiinipump on isegi orginaal!Aga selle filtri kohapealt:muidu on igav kui vahel karpat kruvida ei saa.Siksil tervelt kolm filtrit:esimene bensiinipaagis,teine bensiinipumbas ja kolmas karburaatoris.
Iluv?re mårk VAZ 2103-e oma.

[Muudetud: 26-5-2009 SexSix]

Postitatud: 26 Mai 2009 14:34
Postitas maalo
Varblane - sellest filtriteemast on siin palju juttu olnud, ei hakkand kordama..
aga kui panna enne pumpa, siis see filter kestab ka 2x vähem. Minu arust kuskil kas Motamehe või Overspeedi teemas oli.
Peale pumpa pole tal häda midagist ja näeb ka ühtlasi, kas kütus on üleval (pumba hõreduse tundemärgid kergemini aimatavad).

Auto ongi mõeldud kasutamiseks, kuigi jah,.mõni kasutab seda 200%, et peale mõningast hooaega pole enam autost eriti palju alles.. Eriti meenub siinkohal tuttav, kelle 2004.a Passat selleks aastaks maha kanti, kuna mootor oli sigahõre ja kere polnud ka enam kiita (karbid olematud).

Postitatud: 26 Mai 2009 15:43
Postitas iisak
Auto tõesti kenake.
Aga, Maalo, vahet pole kaua see filter kestab. Peaasi võimalikult palju sodi kinni püüaks. Uus filter maksab ka ainult mõnikümmend krooni, kui sedagi.

Postitatud: 26 Mai 2009 17:29
Postitas AlvarK
Panin nüüd hetk tagasi selle bensufiltri vahele, zigulipoe vanamees kah soovitas peale kütusepumpa panna. Tühikäigu suutsin samuti ära reguleerida ja hoopis teine masin nüüd jalge all, minek on hea ja mootor käib korralikult!

[Muudetud: 26-5-2009 AlvarK]

Postitatud: 26 Mai 2009 18:28
Postitas maalo
Algselt postitas: iisak
Auto tõesti kenake.
Aga, Maalo, vahet pole kaua see filter kestab. Peaasi võimalikult palju sodi kinni püüaks. Uus filter maksab ka ainult mõnikümmend krooni, kui sedagi.
iisak, seda küll :) tühine investeering, lihtsalt jõle tüütu on seda tihti vahetada.. :P

Postitatud: 27 Mai 2009 22:19
Postitas AlvarK
Täna sai autole kõva puhastamine tehtud, bensiinipumba sees olev filter ära puhastatud, samuti ka karburaatori sees asuv filter. Süütepool ja veel paar kohta sai bensulapiga seest ja väljast üle tõmmatud.
Järgmise asjana plaanis uued rehvid ette soetada, praegused mosse omad tekitavad koledat alajuhitavust aukudes.
Kellegil on aimu palju uued rehvid umbkaudu lammutuses maksta võivad ja kui laiad oleks otstarberkas alla panna? Ning kui panna juba ette uued, siis ehk vahetada ka tagumised laiemate vastu?

[Muudetud: 27-5-2009 AlvarK]

Postitatud: 27 Mai 2009 23:32
Postitas Kytt
Algselt postitas: AlvarK
Kellegil on aimu palju uued rehvid umbkaudu lammutuses maksta võivad
milleks maksta mingite sajandivanuste 13" kasuatud närakate eest hingehinda, kui näiteks oscarrehvides algavad uute suverehvide hinnad 400 kroonist

Postitatud: 02 Juun 2009 20:51
Postitas maalo
nu kuda eluke veereb?

Postitatud: 02 Juun 2009 22:43
Postitas AlvarK
Nädalake nüüd vaikust olnud, maal kala püüdnud ja linnaõhust puhanud.
Eks ma vaatan mis saama hakkab, sain teada et auto ujumine aukudes ei pruugigi olla rehvidega seotud, mis teie arvate?

Postitatud: 02 Juun 2009 23:25
Postitas maalo
variante on palju. Vene autole kohaselt tekib rooliloks.. ja ka sillaosad kuluvad.. vahest peab kõvasti roolima, et otse sõita..

Postitatud: 02 Juun 2009 23:27
Postitas viaccess
Kui ujumine aukudes siis kontrolli amorte!!!

Postitatud: 10 Juun 2009 20:27
Postitas AlvarK
Tekkis selline küsimus, et kas rooliloksu on võimalik koduste vahenditega eemaldada?