11. leht 12-st
Postitatud: 18 Mär 2014 18:19
Postitas overspeed
RECARO iste NIVA-s ... ikka juhtub
recaroiste.jpg-thumb.jpg
Postitatud: 15 Apr 2014 15:56
Postitas overspeed
Postitatud: 07 Nov 2014 02:13
Postitas overspeed
Kipun juhi istmes selili langema, kui suuremat koormust seljatoele rakendan ... piilusin istme alla. Seljatoe reguleervarda kinnitusel ühe poole piid läinud. Valgel 2103-l sai kunagi keevitatud uus piide detail. Seekordki plaanisin siis nii, kuid ... Saaremaal sellist vidinat pole ja ka ei saa tellida. Egas kedagit, Tallinna minek. Apsiko's hetkel kohal polnud juhi-istme oma, kuid pakkusid üht lihtsamini paigaldatavat detaili, mille ka soetasin (pildil). Maksis teine muidugit natukse rohkem kui ootasin, kuid mujalt pole saada ja selili söiduajal kukkuda on lausa liiklusohtlik.
vidin.jpg-thumb.jpg
Postitatud: 16 Nov 2014 00:44
Postitas overspeed
overspeed kirjutas:Kuna Niva on mul talveauto, siis täiendan teda ka talve jaoks. Kuna Saarel temaga väljas käin harva, siis otsustasin mitte Webasto kasuks vaid DEFA elektrisoojendi heaks. Akulaadijat ja taimerit ma komplekti ei soovinud, kuna elukogemus 2107-ga näitab, et ei tunne neist puudust.
Elukogemused muutuvad ...
Kuna mul mehhaaniline taimer (juba teine) pistiku vahel (Defa eelsoojendi jaoks) otsad andis, siis mötlesin tasapisi Upgrade-da süsteemi, kas taimeri vöi puldiga,
näiteks nii:
vöi nii:
vöi nii:
Mota aga käis külas ja tegi kingituse, mis lahendab köik probleemid:
Postitatud: 16 Veebr 2015 19:30
Postitas overspeed
Söitsin ükspäev maalt linna, haagis järel, ehitusmaterjale ostma. Kui järsku, pliks, laadimistuli hakkas pölema. Söber körvalistmel pakkus kohe, et kas rihm läks puruks ja mis nüüd saab ? Muiates vastasin talle, et "rihma purunemist oleks vasta kapotti kuulda olnud" ning lülitasin tuled välja. Söita saab veel küll aku pealt, linna 20 km + linnasöit + 20 km koju tagasi.
Ehitusmaterjalide angaaris, kuniks söber kaupa peale laadis, olin ise peatpidi kapotiall. Laadimiskaitse terve, kahtlustasin regulaatorit...
... indikaator on mul autoga alati kaasas, seega: voolud regulaatorile peale tulevad, voolud välja lähevad. Juhtme otsi omavahel kokku pannes aga ei muutu miskit, ei olnud ka väikest sädet nende vahel. Järelikult miskit geneka sees, ehk harjad. Üldjuhul peaks kulunud harjad endast varem märku andma, kuid nii järsku on mul laadimine kadunud vaid 03-l, kus üks hari oma pesasse kinni olid körbenud nii, et see enam vedruga ei liikunud. Ehk seekord sama jama.
Söitsin koormaga koju tagasi aku pealt.
Postitatud: 16 Veebr 2015 20:40
Postitas overspeed
Postitatud: 16 Veebr 2015 20:42
Postitas overspeed
Harjad küljest vöttes ootas mind ebameeldiv üllatus ... harjades viga ei ole.
007.jpg-thumb.jpg
Postitatud: 16 Veebr 2015 20:48
Postitas overspeed
Postitatud: 16 Veebr 2015 20:54
Postitas overspeed
Varugeneraatorit mul kodus vötta pole, kuid Nivat järgmiseks päevaks vaja. Egas kedagit, läksin kruttisin roheliselt laenuks küljest ning Niva oli taas söidukorras.
Tagumist katet ma tagasi ei pannud, pole teda minu söitudel tarvis. Juhtme kinnituspoldi pikenduse aga pidin sellegipoolest panema, sest juhtmed ei ulatunud muidu külge.
013.jpg-thumb.jpg
014.jpg-thumb.jpg
Postitatud: 16 Veebr 2015 20:59
Postitas overspeed
Järgmine päev sain Motalt paar vanat genekat, kolmest peaks uue omale kokku saama küll. Vöiks siis ka ju uued laagrid panna.
Üks öhtu uurisin seda laagrite vahetuse värki, kuid jäin toppama rihmaratta poolse laagri kättesaamisega. Otsakaanel on laagrisuurune ava lihtsalt, liigrit hoiab avas polditud plekid, milledel otsad olid löhki löödud. Kui löpuks kaane käde olin saand, siis laagrit enam tömmata ei osand, sest tagumine plekk ja poldid jäävad ette, ükski minul olev tömmits sinna vahele ei mahu. Eks näis.
020.jpg-thumb.jpg
021.jpg-thumb.jpg
022.jpg-thumb.jpg
023.jpg-thumb.jpg
024.jpg-thumb.jpg
025.jpg-thumb.jpg
026.jpg-thumb.jpg
027.jpg-thumb.jpg
028.jpg-thumb.jpg
Postitatud: 16 Veebr 2015 23:51
Postitas zajetz
Keera need neli polti nüüd kinni, siis tekib võimalusi juurde. See plekk suudab hoida nii tõmmitsat kui talub ka koputamist.
Olen mõned korras jebinud.
Postitatud: 17 Veebr 2015 09:39
Postitas motamees
Tõmmitsaga (hüdropressiga) oleks pidanud suruma rootori välja otsakaanest. Siis alles asud laagri kallale. Ainult üks kord oli võll laagri sees nii kinni, et ka alumiiniumkorpus andis järgi. Ülejäänud sajad korrad on tervena välja saanud.
Palja laagri saad kätte "rihmaseibi" rakisega.
Postitatud: 17 Veebr 2015 15:47
Postitas overspeed
motamees kirjutas:Tõmmitsaga (hüdropressiga) oleks pidanud suruma rootori välja otsakaanest. Siis alles asud laagri kallale. Ainult üks kord oli võll laagri sees nii kinni, et ka alumiiniumkorpus andis järgi. Ülejäänud sajad korrad on tervena välja saanud.
Palja laagri saad kätte "rihmaseibi" rakisega.
Teise otsa laager oli völlil suht kövasti kinni. Seepärast kartsingi alumiiniumist tömmata, lisaks ei teadnud pleki tugevust, kartsin et ka see annab järgi. Kena on ju lammutada esimest korda, kui maas 2 varuks ootab
Postitatud: 21 Apr 2015 20:47
Postitas overspeed
Postitatud: 11 Veebr 2016 00:27
Postitas overspeed
Müüdud !
Re: 2121, Overspeed, 1985
Postitatud: 31 Aug 2017 22:35
Postitas motamees
Re: 2121, Overspeed, 1985
Postitatud: 14 Veebr 2021 19:35
Postitas overspeed
Talv, lumi, ei viitsi enam poolt pöldu ka lumest puhtaks puhuda, tekkis plaan, tuua haagis pöllalt hoonele lähemale, kui haagist vaja peaks olema:
- hibalumes001.jpg (211.59 KiB) Vaadatud 50504 korda
Aga kuidas see kätte saada ilma lund koristamata tunde? Niva !
Vana hea Hiba kuuris ...
- hibalumes002.jpg (315.46 KiB) Vaadatud 50504 korda
... mis ka paksu lumega ümbritsetud:
- hibalumes003.jpg (225.9 KiB) Vaadatud 50499 korda
Re: 2121, Overspeed, 1985
Postitatud: 14 Veebr 2021 19:50
Postitas overspeed
Kunagi sai ju ketid muretsetud, mis niisama seisavad.
Tegelt aastaid hiljem ostsin sama koodiga veel ühe sellise komplekti, kuid miskipärast olid ketid sees suurmad ja Nivale ei sobind, seega köigi nelja ratta jaoks mul kette pole. Lepime siis vaid esi-sillaga:
- hibalumes004.jpg (362.79 KiB) Vaadatud 50500 korda
- hibalumes005.jpg (354.68 KiB) Vaadatud 50500 korda
Väljasöiduga kuurist absoluutselt probleeme polnud:
- hibalumes006.jpg (318.74 KiB) Vaadatud 50500 korda
Re: 2121, Overspeed, 1985
Postitatud: 14 Veebr 2021 20:28
Postitas overspeed
Päris "lumme kusta" söit see polnud, kuid kinnijäämismuresid ka mitte. Kui enam ühte suunda ei liikunud, siis alati teises suunas sai ikka.
Keeruline natukse oli cm täpsusega haagise konksu alla saamine, lumes pullerdades ei tulnd see mitte 1 cm haaval välja:
- hibalumes007.jpg (294.44 KiB) Vaadatud 50489 korda
- hibalumes008.jpg (310.65 KiB) Vaadatud 50489 korda
- hibalumes009.jpg (266.96 KiB) Vaadatud 50489 korda
Re: 2121, Overspeed, 1985
Postitatud: 14 Veebr 2021 20:32
Postitas overspeed
Haagise uus koht sai muidugit lumest puhtaks puhutud:
- hibalumes011.jpg (356.64 KiB) Vaadatud 50488 korda
Ja sinnasöit erilisi takistusi ei valmistanud, möned korrad tuli veits tagurdada hoo vötuks, kuid muidu köik kenasti läks:
- hibalumes012.jpg (361.36 KiB) Vaadatud 50488 korda
- hibalumes013.jpg (352.15 KiB) Vaadatud 50488 korda