8. leht 12-st

Postitatud: 05 Nov 2012 15:25
Postitas overspeed
Egas kedagit, vahetame siis selle vedru alustaldriku ära, olemas ta juba ju on ammu:


Pilt

Garaazita töötingimused, omaette väljakutse:


Pilt

Postitatud: 05 Nov 2012 15:30
Postitas overspeed
Amordi alumine polt on omamoodi:



esisrem002.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 05 Nov 2012 15:35
Postitas overspeed
Alustaldriku kinnituspoltide mutritest:
tagumised on veel enamvähem 6-kandilised, 14 padrun läeb pekstes peale:

Pilt

esimesed aga on päris ümaraks roostetanud:

Pilt Pilt

Postitatud: 05 Nov 2012 15:38
Postitas overspeed
Vedru auto omaraskusega pingule niipalju kui saan, teisel katsel panin aluse alumise sarniiri mutri alla, et jöuölga suurendada, kuid paistis kohe, et suht vähe surub kokku vedru:



esisrem006.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 05 Nov 2012 15:41
Postitas overspeed
Siis punusin traadiga vedru kokku niipalju kui sain:



esisrem007.jpg-thumb.jpg

esisrem008.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 05 Nov 2012 15:43
Postitas overspeed
Ülemise sarniiri sujuvaks lahti-päästmiseks panin pikemad poldid, kuna ülemine öötsa toestuspuks oli alles öötsa vastas ... järelikult on asi pingul:



esisrem009.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 05 Nov 2012 15:48
Postitas overspeed
Kui köik vaba, siis ikkagit on vedru liialt alustaldriku vastas. Kuid kui taldrik vabastada poltidest, siis peaks koos vedruga kätte saama küll. Pärast tömban vedru klambritega rohkem pingule ning punun traadiga uuesti, et tagasipannes läheks vabalt vahele:



esisrem010.jpg-thumb.jpg

esisrem011.jpg-thumb.jpg

esisrem012.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 05 Nov 2012 20:08
Postitas overspeed
Imekombel keerasid neljast kolm täitsa kenasti, olgugi et mutrit polnd ollagi eespoolsetel:



esisrem013.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 05 Nov 2012 20:10
Postitas overspeed
Ja käes ta ongi:


Pilt

Nüüd peab otsima uued poldid-mutrid ning ootama ära, kuni kaup uute jubinatega kohale jöuab.

Postitatud: 08 Nov 2012 09:42
Postitas overspeed
Jällegi, just mulle vajalikke osi Saarel pole ja ei saa. See Apsiko http://www.1182.ee/en/apsiko-ou on üks tore pood ning Eesti Post töi kauba ka järgmisel päeval kohale. Vaja nüüd paika panna ennem kui Eriti külmaks öues läeb:



Pilt

Postitatud: 08 Nov 2012 19:22
Postitas overspeed
Korrosioonivastast öli mätsin detailidele:


001.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 08 Nov 2012 19:23
Postitas overspeed
Nagu arvasingi, siis vedru niisama tagasi ei saa. Seega tömbasin vedruklambritega teda koomale ja punusin uue traadi peale:



002.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 08 Nov 2012 19:24
Postitas overspeed
Ülemist sarniiri sain taas paika algul pikemate poltidega tömmates aidates:


Pilt

Postitatud: 08 Nov 2012 19:26
Postitas overspeed
Ja selle osaga peaks siis nüüd möneks ajaks rahu olema:



004.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 08 Nov 2012 19:29
Postitas overspeed
Kuna juppe niihea saada oli, siis vahetan köik stabikavarda puksid. Vasakule siis otsaklamber ka uus.

005.jpg-thumb.jpg

006.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 08 Nov 2012 19:30
Postitas overspeed
Arvasime, et stabika puksid on samad mis klassikul. Tundub, et mitte. Pildil köige kaamerapoolsem on klassiku puks, siis Niva välimine ja siis Niva sisemine stabika puks:

007.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 10 Nov 2012 12:22
Postitas overspeed
Kräp, nüüd kolksu enam pole, aga kuulen juba mingit muud köbinat, kuid selle sagedus on liialt tihe.
p.s. Uued puksid natukse käuksuvad ka.

Postitatud: 11 Nov 2012 18:34
Postitas overspeed
Aga muidu peaks talveks valma olema:



lundp.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 28 Dets 2012 22:48
Postitas overspeed
Jöuluvana käis:



LADALada.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 07 Veebr 2013 01:57
Postitas overspeed
Juba tüki aega jamas kojameeste intervall, töötas millal tahtis. Nüüd talve ajal lakkas töötamast sootuks. Vötsin asja käsile, arvatavasti ju möni kontakt oksüdeerunud vöi miskit. Et oma aega säästa otsingutega, kuna ma ei teadnud kus see relee asub, küsisin nöu targematelt. Motamees mälu oli täpne, ütles koha ja mäletas isegi milline see välja nägi tema Niva ajast. Asub siis juhi jalgadest vasakul plastiku taga.

kr01.JPG-thumb.jpg

kr02.JPG-thumb.jpg

kr03.JPG-thumb.jpg