1. leht 2-st
2101, Ervn, 1982
Postitatud: 04 Apr 2009 16:27
Postitas Ervn
Teema lukku!
[Muudetud: 10-4-2010 Ervn]
Postitatud: 04 Apr 2009 17:23
Postitas marzer
Edu selle masinaga. Sul seal veel kaks tükki paistavad, mis masinad need on?
Postitatud: 04 Apr 2009 17:27
Postitas Ervn
Tänan Marzer, need on Üllari masinad, vasakpoolne on tegemisel veel, ootab puuri jms. Parempoolne masin on põllurallikas.
Postitatud: 08 Apr 2009 18:07
Postitas Ervn
Natuke haamriga kopsimist ja ebameeldiv üllatus.

Sai känd kah tugevamaks tehtud.
Taha said laiemad plekkveljed. Mootor maas, läheb pukki ja vahetusse lähevad saaled, rõngad jne. Pildimaterjali natukene hiljem.
Postitatud: 08 Apr 2009 19:34
Postitas tann
njaaa tööd on aga eks kui mees oskab siis pole see mingi mure.. tore näha kuda vene raud uue elu saab:D
Postitatud: 12 Apr 2009 13:24
Postitas Ervn
Tänan teid positiivsete sõnade eest. Sai vähekene pööningul ja garaazis kolatud. Leidsin siis kõvasti kolvirõngaid, 2101-e originaal bensiinipumpasid, pukse jne. Üks pilt ka

Postitatud: 13 Apr 2009 17:49
Postitas Ervn
Postitatud: 16 Apr 2009 18:34
Postitas wirx89
tuttavas kohas pildid tehtud vist
kui am ei eksi siis seal ruumis ma õppisin kompsi käe all 3 aastat:D
Postitatud: 16 Apr 2009 19:42
Postitas Ervn
Wirx, nii see on! homme klõpsin mõned pildid, plok läheb värvimisse, hetkel detailide puhastus.
Postitatud: 16 Apr 2009 19:53
Postitas Varblane
Laiendatud plekid on igast valust üle aga rehv võiks laiem all olla.;)Hetkel räme pitsalõikur ikka.:DKahe resoga sumpa on kah päris vaikne vist.
Postitatud: 16 Apr 2009 20:21
Postitas ToM
Ma panin omal laiale plekile 165/70 peale:D
http://fotoalbum.ee/photos/tomm49/45469955
Niiöelda "panen vaest", raske aeg, pole vahendeid laiade kummide soetamiseks.
Postitatud: 16 Apr 2009 20:58
Postitas visible
Aga samas selline stretch rehv ongi stiilsem.
[Muudetud: 16-4-2009 visible]
Postitatud: 16 Apr 2009 21:01
Postitas reiner
Jah, laiendatud plekkvelg ilus ja puha, aga minu arust on väga inetu kui laiale plekile pannakse ilukil külge..
Esimene asi mis sellist kooslust vaadates meelde tuleb on sapikas.
Postitatud: 16 Apr 2009 22:21
Postitas Ervn
Kilp ei sobi tõesti, laiem plekk on minu arvates kenam kui mõni valu, kui valu tahaks siis mingit Ats Classicut või nn "kärge".
Postitatud: 17 Apr 2009 12:31
Postitas Ervn
Postitatud: 17 Apr 2009 17:25
Postitas hautz
Mulle küll paistab ,et on 1,2 mootor.011-l pole tavaliselt küll 1,5 peal...
Uuri väntvõlli tähistust ja saad targemaks;)
Edu tegemistel.
Postitatud: 17 Apr 2009 17:31
Postitas Ervn
Hautz, jah, jäin eelmise omaniku juttu uskuma, kui mootor maas, sain teada et 1.2 mootor. Sai puhastatud ka plokikaan "kaalikas".

Postitatud: 22 Apr 2009 15:06
Postitas Ervn
Nonii, plokk värvitud ja saab hakata vaikselt mootorit kokku laduma, homme ka mõned pildid. Ja nii palju veel, et üks tõbras lasi mu siguli klaasidele roostesurma.
[Muudetud: 22-4-2009 Ervn]
Postitatud: 23 Apr 2009 18:48
Postitas Ervn
Postitatud: 27 Aug 2009 10:37
Postitas Ervn
Nii, pole nimelt pikka aega kirjutanud siia enam, vahepeal tuli mõte masinast rallikrossi auto ehitada. Aga kuna load kohe kohe käes, siis teen ta siiski täielikult korda. Nimelt ei jõua lihtsalt kolme autot korraga ehitada. Niisiis annan natukene aimu mis tehtud on, tagasild alt võetud, läheb liivapritsi, differ samuti, septembris tulevad alla uued tagasilla vardad, sai soetatud ka valuveljed. Masin ise on hetkel külili ja ootab veel mõningat keevitust.
Summercambil loodetavasti näeme rsk!
[Muudetud: 27-8-2009 Ervn]
[Muudetud: 27-8-2009 Ervn]