1. leht 2-st

2108 tiit 1987

Postitatud: 28 Mär 2009 20:32
Postitas tiit
Sai siis koju veetud selline auto.
PILDID
Esmane registreerimine aprill 1987. Nagu piltidelt näha siis päris hästi säilind. Läbisõit on 95 000. Puudu on juhiukse polster ja välimine link. Siit üleskutse - kellel üle võib pakkumise teha. Sama teema ühe numbritulega. Piduri peasilinder läheb ka vahetusse ja siis ülevaatusele.
Olaafile: karpa on 2108-1107010 made in Russia

Postitatud: 28 Mär 2009 21:02
Postitas france2
krt ehmatasid vaatasin et oled juba minu bronnitud auto koju vedand! Millised plaanid autoga?

Postitatud: 28 Mär 2009 21:35
Postitas tiit
Esialgu plaan ülevaatus läbida ja kulgeda niikaua kui punane värvimises. Seejärel tuleks korraks sisu välja võtta ja korrosjoonitõrje ära teha. Seejärel välisvärv. Auto jääb originaaliks esialgsete plaanide järgi.

Postitatud: 28 Mär 2009 22:23
Postitas taarm
Kere paistab täitsa korras olema veel, kõige rohkem vist ongi roostet selle tagumise sillatala peal ja sillatala kandurite küljes, mis kere külge kinnnituvad. Lada 110 kipub ka nimelt sealt rooste minema ja nõuab antud kohal kõvemat roostetõrjet.

Auto on aus ja originaali mõtted on head, korras ja originaal 08 on mõnus.
Edu!

Postitatud: 29 Mär 2009 18:35
Postitas Kevin68
Sai täna masin üle vaadatud ning peaks mainima, et väga korralik tehase kondinatsioonis Sputnik. :D

Postitatud: 05 Apr 2009 21:28
Postitas tiit
Vahepeal autot nokkinud pisut. Ukselingid/lukud ostsin uued. Uksepolstrit otsides sain terve sisu koos istmete ja armatuuriga. Probleem numbrituleganimelt on ta teistsugune kui juba paar aastat vanematel autodel. Tehasekood TY37.458.032-80, kui keegi teab millega tegu või veel parem on mulle pakkuda siis ootan huviga. Veel paar asja mis silma jäänd. Salongi õhuvõtuaval kapoti tagaääres puuduvad plastikust "hambad" mis suure sodi eemal hoiaks. Ei ole olnudki, kinnituskohti ka ei ole. Veel on huvitav et sellel 1,3 sputnikul on 5 käiguline kast ja seda tehasest. Auto on ostetud Leningradist aprillis 1987 ja siis oli odomeetril 6 km.
Numbrituledest pilt ka, väiksem siis see mis mul vaja.

[Muudetud: 5-4-2009 tiit]Pilt

Postitatud: 05 Apr 2009 21:31
Postitas Kevin68
Täna sai salamisi üks pilt võetud. :D

Pilt

Postitatud: 06 Apr 2009 12:05
Postitas tiit
Kuna tulemüür oli siduritrossi juurest katki ....Pilt

Postitatud: 06 Apr 2009 12:06
Postitas tiit
ja keegi oli seda parandada proovinud, võtetega mida eesti keeles nimetatakse porno ja mis kokkuvõttes lõhkus trossi sest see hõõrus plekiserva vastu...

[Muudetud: 6-4-2009 tiit]Pilt

Postitatud: 06 Apr 2009 12:08
Postitas tiit
siis väikese mõtte- ja näputöö tulemusena sündis uus detail mida tehaseinsenerid ei ole ette näinudPilt

Postitatud: 06 Apr 2009 12:13
Postitas tiit
Tulemus sai selline. Kindlasti ei ole see lõplik ja kui leian kuskilt selle tulemüüri osa siis vahetan ta välja.Pilt

Postitatud: 08 Apr 2009 16:54
Postitas tiit
Numbrituli leitud kohalikust poest. Kõik muud kirjad on samad aga tehtud Venemaal mitte cccp. Hind 86 eek :P

[Muudetud: 8-4-2009 tiit]

Postitatud: 15 Apr 2009 14:12
Postitas tiit
Täna käisin ARK-s. Uskumatu omanikuvahetus oli vormistatud alla 5 minuti. Siis käisin veel liikluskindlustust sõlmimas (meil ARK-s kohapeal ei ole) ja homseks panin ülevaatuse aja kinni. 15 minutiga oli kõik tehtud. Tallinna mehed, proovige järgi teha. Lisaks sellele pakkus ARK büroo juhataja mulle oma garaa?i seisma jäänud Samara osi, loomulikult olin ma lahkesti nõus need vastu võtma. Järgmine kolmapäev on näha mis ta kohale toob.

[Muudetud: 15-4-2009 tiit]

Postitatud: 15 Apr 2009 23:46
Postitas m2rtu
Positiivsed kogemused kohaliku ARK-iga ka minul. Teemast välja, aga pole kursis kes see uus büroo juhataja ka on?
Väga tutav auto igatahes tundub.
Kenake pealekauba.

Postitatud: 16 Apr 2009 12:51
Postitas tiit
ÜV läbitud probleemivabalt aga...Pilt

Postitatud: 16 Apr 2009 12:59
Postitas tiit
see ei tähenda sugugi et auto korras oleks. Ülevaatusele sõites jäi pidur peale. Lasin ÜV punkti ukse taga peasildri küljest torud lahti korraks et rõhk maha läheks ja siiani toimib. Tõenäoliselt on probleem selles et uus peasilinder veits pikem ja vaja pedaali hooba lühemaks keerata, praegu pedaali vabakäik peaaegu puudub. ÜV-lt ära sõites ilmnes teine anomaalia millest ka eelmine omanik mulle rääkis. Keset tänavat suri auto lihtsalt välja. Karpa tühi. Pumpasin käsipumbaga bensu üles ja sõit võis jätkuda

Postitatud: 16 Apr 2009 15:04
Postitas olaaf
nukkvõlli otsas olev ekstsentrik on kulunud või pulk kulunud

[Muudetud: 16-4-2009 olaaf]

Postitatud: 16 Apr 2009 15:48
Postitas tiit
Algselt postitas: olaaf
nukkvõlli otsas olev ekstsentrik on kulunud või pulk kulunud

[Muudetud: 16-4-2009 olaaf]
Täiesti võimalik,aga ma siiski kahtlen, sest asi juhtus väikesel kiirusel linnavahel kus kütusetarbimine suht napp. samas hommikul maanteel probleemi polnud. Eks hakkan lähiajal tegelema sellega. Teoorias võib ju paagis ka miskit olla nt. kiletükk vms

Postitatud: 17 Apr 2009 16:44
Postitas tiit
Pulk siiski oli lühike, keegi oli sellega juba midagi teinud. Ei saanudki täpselt aru mida ja miks. Keevitasin "mummu" otsa. Nukkvõllil erilist kulumist ei täheldanud, ehk aitab.

Postitatud: 05 Mai 2009 18:57
Postitas tiit
Algselt postitas: tiit
Lisaks sellele pakkus ARK büroo juhataja mulle oma garaa?i seisma jäänud Samara osi, loomulikult olin ma lahkesti nõus need vastu võtma. Järgmine kolmapäev on näha mis ta kohale toob.

[Muudetud: 15-4-2009 tiit]
Ilmselt on inimene ikka vanaks jäänud kui selline asi meeles ei seisa. Helistati mulle ARK-st eelmise nädala algul taas ja lõpuks asjad kodus mul.

[Muudetud: 5-5-2009 tiit]Pilt