1. leht 4-st
Lada Niva 1,7i , Mauer, 2003
Postitatud: 22 Veebr 2009 18:09
Postitas mauer
Nonii. Aega läks aga asja sai. Lõpuks siis jälle Lada omanik, seekord siis Niva. Auto sai ostetud RMK oksjonilt ja siiamaani on sõitnud probleemivabalt.
Tegemist tahavad veel: Kardaanikõlks eemaldada. vahekastist lekib õli väheke, mootorit sipa näppida st et kontrollida et kõik töötaks laitmatult, praegu millegi pärast mootori hoiatustuli põleb, kuigi mingeid anomaaliaid täheldanud ei ole.
Tehtud sai juba õlivahetus, jahutusvedeliku vahetus. Kojameeeste tööpiirkonda sai ka reguleeritud. Ja nipet näpet on veel tehtud aga kõike pole ka mõtet siia kirjutada. Selline ta siis on:

veel mõni pilt...
Postitatud: 22 Veebr 2009 18:15
Postitas mauer
...

...
Postitatud: 22 Veebr 2009 18:16
Postitas mauer
...

...
Postitatud: 22 Veebr 2009 18:18
Postitas mauer
...

Postitatud: 24 Veebr 2009 19:29
Postitas mauer
Tekkis üks küsimus. Kas keskkonsoolis olevatel nuppudel (taga kojamees,salongi soojendus, tagaklaasi soojendus ja udutuli) peaks valgustus ka olema, pimedas kehv neid otsida ilma valguseta ? Ardi äkki oskad vastata ?
[Muudetud: 24-2-2009 mauer]
[Muudetud: 25-2-2009 mauer]
Postitatud: 25 Veebr 2009 23:49
Postitas Mel
Minu 2003 aasta omal on valgustusega lülitid.
Postitatud: 26 Veebr 2009 09:35
Postitas mauer
Selge, siis peab hakkama viga otsima. Otsin veel juhiistme taga olevat panipaika, uuematel see vist puudub, vanematel olemas. Panipaik asub käetoe sees kui nii võib öelda. Kellel üle pakkuge julgelt.
Postitatud: 28 Veebr 2009 12:18
Postitas logman
Teretulemast tagasi

!
Ilmu siis mõnele klubi väljasõidule kah aeg-ajalt.
Postitatud: 01 Mär 2009 17:51
Postitas mauer
To Logman: Kindlasti tulen.
Liigne agarus on ikka ogarus. Mõtlesin et korrastan Nivat väheke. Armatuuris osad pirnid ei põlenud, mõtlesin et siis vaatan millised nad on, tean uusi osta. Mõeldud tehtud. Panin kokku tagasi kõik ok. Sõitsin siis metsa turnima ja järsku keset metsa masin seisab, aku tühi. Lasin akul koguda ja ohh imet töötab. Kähku koju tagasi. Kodus vaadates siis selgus tahhokas ei tööta, automaatne tulede lülitus ei tööta, ja süüdet sisse keerates ei lähe põlema akutuli ja õlirõhu tuli, mootori töötates ei põle vahekasti lukus oleku tuli, kindlasti on neid veel seal mis ei tööta (udutule märguanne). Samas viskab põlema süüte sisse keerates hüüumärgi, mis punase ringi sees, see peaks olema piduriõli taseme tuli, enne see ei põlenud. Ilusti töötavad suunamärguanne ja täistulede märguanne ning tagaklaasi soojendus. On kellelgi veel sellist jama olnud, oskab keegi aidata. Pistikud kõik korralikult kinni, niipalju kui ma neid seal nägin. Või viga kuskil mujal?
[Muudetud: 1-3-2009 mauer]
Postitatud: 02 Mär 2009 02:47
Postitas nivamees66
mass
Postitatud: 02 Mär 2009 09:37
Postitas mauer
Mõtled sa kellaploki massi.
[Muudetud: 3-3-2009 mauer]
Postitatud: 03 Mär 2009 11:34
Postitas VäikeMägilane
mis hinnaga kätte said masina, kas avarii jälgesid ei ole?
Viimane pakkumine jaanuaris, oli olnd mitu nivat avariidega eelnevalt. aind paar masinat olid tõesti istu sisse ja sõida, aga nende hind jäi ka üle 30-e
edu
Postitatud: 03 Mär 2009 21:05
Postitas mauer
Enne ostmist käisin kohapeal ja proovisin sõita. On ka tuttavaid RMK-s kuid antud masina kohta ei teadnud midagi. Avarii jälgesid ei ole küll täheldanud ja hind oli poole odavam turuhinnast. See oksjon kust mina ostsin oli jah viimane. Müügis olid ka need masinad mida ei ostetud välja. Ka minu masin oli korra juba ostetud. Roostet oli neil kõigil, mõni käis paremini mõni kehvemini.
Postitatud: 06 Mär 2009 09:23
Postitas mauer
Nonii kaks päeva pusimist ja masin sõidab jälle. Nõrgimaks lüliks otsustus kellaploki sees olev joode, mis oli ca 5 cm pikkuselt plaadi küljest lahti. Kui ma armatuuri liigutasin, pirnide vahetuseks, otsustas see joode töölepingu lõpetada. Loeksin seda tehase praagiks, sest sellist jälge, et see joode oleks plaadi küljes olnud ma küll ei täheldanud.
Postitatud: 31 Mär 2009 16:24
Postitas mauer
Kuna check engine tuli põles sai eile tuttava juures diagnostis käidud. Vigaseks osutusid absorderi klapp ja ebatasasuse andur, mõlemad siis vahepeal häiret andnud. Vahetama neid praegu küll ei hakka,võibolla tulevikus, tuli mind ei häiri ja sõitmist need ei sega. Peab va krõbisevat korjama hakkama et konnake uue kuue saaks , kasvõi osaliselt. Kipub teine värvi muutma, sinna pruuni poole.
Postitatud: 07 Apr 2009 16:33
Postitas mauer
Nonii. Sai Niffkini heaks midagi jälle ära tehtud. Vahetasin esimesed kardaaniristid ära. Parem sõita kohe. Aga millegi pärast on ikka maanteel sõites vibra sees. Niipalju kui ma seda tagumist kardaani väänasin ja katsusin ja kolistasin lokse ma ei leidnud. Kust nüüd edasi otsida , tahaks vibravabaks saada. Või nii Nivat ei saagi vibravabaks ?
Postitatud: 07 Apr 2009 18:15
Postitas nivamees66
vahekasti asend käigukasti suhtes. vibravabaks: JÕUDU
Postitatud: 07 Apr 2009 18:28
Postitas mauer
Kuna nivaga suht vähe kokkupuudet siis mismõõtes vahekasti asend käigukasti suhtes. Kas mingid padjad läbi või annab kuskilt regullida.
To nivamees66: Tahaks, see tähendab et lepin ka sellega kui ei saa.
[Muudetud: 7-4-2009 mauer]
Postitatud: 07 Apr 2009 22:03
Postitas kutt65
Keera vahekasti kinnitus mutrid natuke lahti,sõida veidi ja keera kinni tagasi.Peaks aitama.
Postitatud: 26 Mai 2009 20:46
Postitas mauer
Nonii. Täna sain üllatuse osaliseks. Tulin sõidust, käru oli taga. Jään kodus seisma ja mis ma kuulen, kuskilt muliseb midagi. Ruttu kapott lahti ja ohh imet. Jahutussüsteemis õhk sees. Arvatavasti plokikaane tihend. Esmasp. peab siis vahetama hakkama. Enne vaba aega ei teki. Üldse vaatasin mis Niffkinil veel vaja teha on ja tööd on palju. Vajab uut värvkatet, siduri survelaager teeb häält. Esimesed pooltelje kummid mõradega. Vahekasti tagumine laager liialt suure lõtkuga, tagasillas mingi imelik kolks ja tagasillas vajavad kõik puksid vahetust. Peab hakkama osast tegema.
Nüüd hakkavad need riigimasina vead välja tulema.