1. leht 2-st
2107, Arno, 1987
Postitatud: 19 Sept 2003 19:42
Postitas Arno
töömaht on 1452
võimsus 55 kw
plaanis ainult seestpoolt natuke ilusamaks teha
eest ülevalt
eest-alt
tagant
küljepealt
Postitatud: 19 Sept 2003 19:53
Postitas Ronn
Mul täpselt samasugune rool:D Juhtmepuntar, mis sul salongis on tee ruttu korda ja ukse ülemised ääred võiksid mustaks värvida.
Postitatud: 01 Apr 2004 22:52
Postitas Arno
väike tuuning

Postitatud: 01 Apr 2004 22:55
Postitas viaccess
See juba nagu Bergi ladamehe loost v2lja tulnud

spoilerid....
Postitatud: 02 Apr 2004 17:52
Postitas Jonx
Algselt postitas: viaccess
See juba nagu Bergi ladamehe loost v2lja tulnud
Täpselt minu mõte.... Need spoilerid kyll siksile ei sobi.... Aga ex sa ise tead paremini....
Postitatud: 03 Apr 2004 14:50
Postitas Zero
Ma usun et Arno tegi aprilli nalja nende spoiladega.
Nagu näha on postitus tehtud 1.4.2004
Postitatud: 04 Apr 2004 11:59
Postitas Arno
haa haa

Postitatud: 14 Apr 2004 19:54
Postitas Arno
suunatuli
kasutan ainult siis kui ei tea kuhupoole keerata;)
kohustuslik ka väga rumalatele juhtidele

Postitatud: 14 Apr 2004 21:18
Postitas leps

ei väga normaalne auto aint et tundub et rooste uss kallal.
Postitatud: 14 Apr 2004 21:21
Postitas Critical
Sa arno ühenda see vilkur suunatuledega ära. Ükskõik kummale poole pöörad hakkab katusel ka vilkuma, siis ei jää kellelegi märkamata et manöövrit hakkad tegema.
Postitatud: 14 Apr 2004 22:01
Postitas leps
kle jah criticalil hea mõtte

Postitatud: 14 Apr 2004 22:26
Postitas Zero
Pane kohe 2 tk neid vilkureid:lol.
Postitatud: 15 Apr 2004 17:55
Postitas Boxer
pane parem sinine ja punane, siis märgatakse kohe kindlasti

:bouncing
Postitatud: 13 Okt 2004 00:15
Postitas Arno
rattalaagrivahetus (rattalaager -> narkomaanide kokkutulek)
kõigepealt tuleb pooltelg välja tõmmata milleks võib vaja minna vähe mõistust palju jõudu ja kui sellest ei aita siis mõni tööriist

ettevaatlikult pooltelg ülejäänud sillast eemaldada kindlasti tuleb pooltelg otse välja tõmmata kui pooltelg asetada tagasi vales asendi olenevalt kas siis keeratuna ette või taha hakkab
vastavalt ka ratas teisele rattale kas hiljem või varem järgi veerema

asetada pooltelg kindlale puhtale pinnale ning puhastada üleliigsest õlist

Keevitada laager poolteljeküljest lahti

Postitatud: 13 Okt 2004 01:10
Postitas motamees
Algselt postitas: Arno
kui pooltelg asetada tagasi vales asendi olenevalt kas siis keeratuna ette või taha hakkab vastavalt ka ratas teisele rattale kas hiljem või varem järgi veerema
???????????????????:P
Postitatud: 13 Okt 2004 01:17
Postitas Arno

:D:D nii see on aga kui näiteks keerad pooltelje 90 kraadi ette siis pärast ratast tagasi pannes võid ju rattapoldiaugud pooltelje suhtes 90 kraadi tagasi keerata
Postitatud: 13 Okt 2004 10:30
Postitas olaaf
mnjah, see on tõsine probleem.
sama jama tuleb siis kui rattalaager panna 90 kraadi valesti poolteljele

Postitatud: 13 Okt 2004 13:33
Postitas Moss
Kui üks ratas teisest 90kraadi maha jääb siis tuleb pärast kohe sõidu alguses autoga natuke pöörata, siis tänu difrile saab rattad jälle võrdse nurga alla aga peab vaatama et õigelepoole keerad

Postitatud: 13 Okt 2004 23:03
Postitas viaccess
See meenutas mulle kunagise Za Ruljom rubriigi "Svoimi Rukami" (omade kätega) väga õpetlik asi. Pakun et võiks teha sellise koha kuhu koguks sellised teemasid piltidega ntx "Küünla vahetus"
Postitatud: 14 Okt 2004 01:06
Postitas motamees
Algselt postitas: viaccess
See meenutas mulle kunagise Za Ruljom rubriigi "Svoimi Rukami" (omade kätega) väga õpetlik asi.
Oli ka rubriik "Sovetõ bõvalõh" ("Vanade kalade" nõuanded). Seal oli ka igatsugu soovitusi. Oli ka asjalikke.