Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sa arno ühenda see vilkur suunatuledega ära. Ükskõik kummale poole pöörad hakkab katusel ka vilkuma, siis ei jää kellelegi märkamata et manöövrit hakkad tegema.
rattalaagrivahetus (rattalaager -> narkomaanide kokkutulek)
kõigepealt tuleb pooltelg välja tõmmata milleks võib vaja minna vähe mõistust palju jõudu ja kui sellest ei aita siis mõni tööriist
ettevaatlikult pooltelg ülejäänud sillast eemaldada kindlasti tuleb pooltelg otse välja tõmmata kui pooltelg asetada tagasi vales asendi olenevalt kas siis keeratuna ette või taha hakkab
vastavalt ka ratas teisele rattale kas hiljem või varem järgi veerema
asetada pooltelg kindlale puhtale pinnale ning puhastada üleliigsest õlist
Keevitada laager poolteljeküljest lahti
Algselt postitas: Arno
kui pooltelg asetada tagasi vales asendi olenevalt kas siis keeratuna ette või taha hakkab vastavalt ka ratas teisele rattale kas hiljem või varem järgi veerema
:D:D nii see on aga kui näiteks keerad pooltelje 90 kraadi ette siis pärast ratast tagasi pannes võid ju rattapoldiaugud pooltelje suhtes 90 kraadi tagasi keerata
Kui üks ratas teisest 90kraadi maha jääb siis tuleb pärast kohe sõidu alguses autoga natuke pöörata, siis tänu difrile saab rattad jälle võrdse nurga alla aga peab vaatama et õigelepoole keerad
See meenutas mulle kunagise Za Ruljom rubriigi "Svoimi Rukami" (omade kätega) väga õpetlik asi. Pakun et võiks teha sellise koha kuhu koguks sellised teemasid piltidega ntx "Küünla vahetus"