1. leht 2-st

2101, Kopeika70, 1970

Postitatud: 09 Jaan 2009 21:43
Postitas kopeika70
Minu teada pole selle tunnustuse osaliseks senini Eestis veel ükski 21o1 jõudnud.Minul õnnestus osta 1970.a.ilmselt detsembri viimastel päevadel tehasekonveierilt mahaveerenud isend.Kere number on 23 868.Auto on tehasevärvides ja läbivat roostet kusagil ei paista olevat.Kaasa anti ka "Servisnaja knizhka" ja "Instruktsija".Aegade jooksul on külge kruvitud mitmeid võõraid vidinaid,millest enamuse olen juba originaalidega asendanud ja see tegevus jätkub.

[Muudetud: 10-1-2009 revolutsionäär]Pilt

Hooldusraamat ja kasutusjuhend

Postitatud: 09 Jaan 2009 21:48
Postitas kopeika70
Pilt

Esimene omanik

Postitatud: 09 Jaan 2009 21:58
Postitas kopeika70
Uuena on selle auto ostnud keegi Vlasov Viktor Vasiljevtsh,kes elas tol ajal Soikinos,Kingisepa rajoonis Venemaal ja müüja oli mingi univermag Kingisepa linnas.
Eelmise omaniku jutu järgi olevat see Vlasov olnud punaarmee mereväe mingi ohvitser.Pilt

Tehaseandmed

Postitatud: 09 Jaan 2009 22:03
Postitas kopeika70
Tollel ajal tädeti uue auto ostmisel selline lehekülg hooldusraamatus.Pilt

Postitatud: 09 Jaan 2009 22:08
Postitas oily
Mul ka 1970a lada,0022056tehase nr nii,et pole sa ainus midagi.

Hooldused

Postitatud: 09 Jaan 2009 22:32
Postitas kopeika70
Esimene hooldus 01.06.1971 ls.1970km. Leningradis
2.TH 01.10.1971 4000-5000 km. Venemaal
3.TH 21.06.1972 10 000 km. 4.TH 09.06.1973 18 850 km.
5.TH 09.04.1974 29 175 km. Tallinnas
6.TH 09.06.1975 41 215
7.TH 16.05.1977 47 200
Ilmselt viidi mereväelane kuhugi mujale derzavat teenima ning auto jäi seisma.Järgmine omanik ei mäleta,millal ta selle ostis,kuid võib arvata,et just selle th tegemise järel.Teab et oli ilus suvine aeg.
Ostjaks oli metsamees,jääger,kelle kasutada juba tol ajal UAZ-d.Kopikat olevat ta pruukinud üksnes kirikus ja kõrtsis käimiseks ja kui mina temalt selle ostsin näitas spidokas 71 000 km.Ühe sissekande hooldusraamatusse on ta ise teinud 15.07.1996.a.õlivahetuse kohta ja läbisõit oli sel ajal 57 378 km.Pilt

To oily

Postitatud: 09 Jaan 2009 22:46
Postitas kopeika70
Väga meeldiv.Järelikult on sinu oma umbes 5 päeva varem sündinud ehk siis jõululaps.
Oleks huvitav,kui neid 70-sid veel välja ilmuks.
Minu oma on selline(vabandust pilt sai pisut tume)Pilt

Postitatud: 09 Jaan 2009 22:53
Postitas logman
Mõtlemapanev on lugu nende mootori ja kere numbritega.
Loogiline oleks, et need omavahel kattuksid või oleks siis vähesel määral nihkes, aga ca 31 000 mootorit on kuskile vahepeal "jehhat" pannud ... :rolleyes
Huvitav, kas need lasti stendis laiali?
Miskine osa võidi toota muidugi ka komplektseks varuosaks, kuid ega siis ometi neid kõiki 31 tuhandet?

Postitatud: 09 Jaan 2009 22:58
Postitas Tõnn
Äki räägid, kuidas sa selle masina otsa sattusid ?
Ja kui saladus pole, siis kui palju ta maksis ?
Pildilt tundub kuidagi ulmeliselt ilus :D
Edu masinaga ja loodame, et saad musta numbri !

Postitatud: 09 Jaan 2009 23:13
Postitas viaccess
Paistab et seda autot korrastatakse Hundi autohoovis.... Üllar mitu korda mulle helistanud ja küsinud originaal nippe.... Aga edu konkurendile ;)

Postitatud: 10 Jaan 2009 08:12
Postitas kopeika70
Auto oli tõepoolest mõnda aega Üllari töökojas.Tänu temale sai asendatud mitmed valed jupid originaalidega,poleeris tehasevärvi uueks,tegi mõned värviparandused nii,et üleminekukohti peaaegu nähagi pole,sebis kusagilt uue tehasesummuti komplekti jne.Parempoolne esitiib oli kunagi kolaka saanud ja seejärel üsna oskamatult üles löödud.Arutasime selle asendamise varianti,kui kuna plekk oli ilma eriliste roostekahjustusteta,taastas Üllar olemasoleva.Pisut lainetab küll(ei tahtnud paksu pahtlikihti peale määrida)kuid ikkagi oma.Minu eesmärk on säilitada võimaluse piires kõik see,mis tehasest külge pandi.
Mõtlesin ka seda mootori teemat.Tõenäoliselt läks mootorite tootmine kiiremini käima,kui kerede tegemine ja nii oli 1970.a.lõpuks lattu kogunenud mitukümmend tuhat jõuallikat.Võimalik,et neid toodeti meelega rohkem kui autosid,sest ehitati ju teist kereliini järgneva mudeli jaoks.
Lisan pildi Üllari hangitud kulunud,kuid originaal valispeeglist.Pilt

To Tõnn

Postitatud: 10 Jaan 2009 08:30
Postitas kopeika70
Selle auto leidmine oli nagu juhuslik miljonivõit loteriil.Nimelt läksin tollelt jäägrilt UAZ -i ostma ja tema kuurist ma selle avastasingi.Hinna kohta niipalju,et oli kordades kallim nendest,mida müüa pakutakse.Ka tegelikult on masin ulmeliselt ilus ja väärib oma hinda.
Kes teab,millisel ajavahemikul paigaldati 01-le selliseid kõveraid stangesarvi?Pilt

Postitatud: 10 Jaan 2009 09:47
Postitas visible
Kõverad puhvrid peaks olema 1970-71 aasta autodel. Samas kui ma ei eksi, siis 71. hakati juba tootma ka kumerate puhvritega autosid.

Postitatud: 10 Jaan 2009 10:28
Postitas MAZ
Minu arust tasub seda igal juhul musta nr peale esitada ,sest siiani pole ühtegi VAZ tüüpi autot veel seda saanud! Kui saaks siis ehk tekiks mõni veel juurde :D

Stanged on ikkagi õiged minu arust võrrelge kas või tehase juhendis toodud fotodega!

Postitatud: 10 Jaan 2009 10:58
Postitas logman

Postitatud: 10 Jaan 2009 12:59
Postitas kopeika70
Tänud,logman!

Rängalt materjali,kus näpuga järge ajada.
Lisan pildi armatuuristPilt

Postitatud: 10 Jaan 2009 13:01
Postitas kopeika70
Ja hoobadestPilt

Mis poldid?

Postitatud: 11 Jaan 2009 21:08
Postitas kopeika70
Pilk jäi peatuma sellistel poltidel.Asuvad need tulemüüril paremal poolel.Poldid on kerevärvi all ja nende küljes pole kunagi midagi rippunud.
Kes teab,milleks need on ja kas sellised on kõikidel 01-del?Pilt

Postitatud: 11 Jaan 2009 21:46
Postitas fheisis
Neid pole näen küll esimest korda, paistavad kaheksased, :yllatunud

Postitatud: 11 Jaan 2009 23:08
Postitas hautz
Mulle hakkab ka see lohk seal silma veel:o