1. leht 6-st

21011, lend, 1975

Postitatud: 29 Nov 2008 21:18
Postitas raunolend
Nii olen siis foorumis uus kasutaja ja oman vaz 21011 juba 3a.Masin on hea korras.Enne kui enda kätte sain oli seisnud umbes 15a.Enne seisma jäämist on kerele tehtud täis kap remont küsik 1991-92 a. vahemikus.
Nüüd oleks plaan sellest samast ladast teha hobiks rallikas.
Mis oleks vaja siduri juures teha et ta ka vastu peaks(hea kui oleks kui oleks mõni pilt)?
Kas tasuks maha lihvida plokikaan ja suurendada sisse-ja välljalaske kolektoreid?



[Muudetud: 12-15-2010 Priidic]

Postitatud: 30 Nov 2008 18:45
Postitas erxx
Kas on mõtet plokikaant lihvida?
Ma tean et üks superkrossi sõitja küll enam plokikaant ei lihvi sellel lihtsal põhjusel, et need ei pidanud siis vastu, vaid ta lasi lihvida mootori plokki, mis on palju vastupidavam variant.

Postitatud: 01 Dets 2008 19:48
Postitas raunolend
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/sets/642529 veel pilte auto tegemisest,juhi iste on ka olemas org,aga sõta oli vaja ja pinki ei viitsinud toppida ja istumis mure sa lahendatud teisiti:D

Postitatud: 01 Dets 2008 20:24
Postitas Tõnn
Algselt postitas: raunolend
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/sets/642529 veel pilte
Mis number see selline autol ees on? :wow

Postitatud: 02 Dets 2008 16:49
Postitas iisak
Algselt postitas: Tõnn
Algselt postitas: raunolend
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/sets/642529 veel pilte
Mis number see selline autol ees on? :wow
See on transiitnumber välismaalt toodud sõidukile. Juhipoolses ääres on kuupäev, milleni auto Eestis sõita võib. Antud juhul 26. septembrini 2003 aastal. N.ö tähtajaks peab auto ARK-is arvele võtma.

Postitatud: 12 Jaan 2009 12:23
Postitas raunolend
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: Tõnn
Algselt postitas: raunolend
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/sets/642529 veel pilte
Mis number see selline autol ees on? :wow
See on transiitnumber välismaalt toodud sõidukile. Juhipoolses ääres on kuupäev, milleni auto Eestis sõita võib. Antud juhul 26. septembrini 2003 aastal. N.ö tähtajaks peab auto ARK-is arvele võtma.
Numbri suhtes on teil õigus.

Postitatud: 26 Jaan 2009 10:33
Postitas raunolend
Talvel siksiga on ikka igavene maru.:D.Nädala sees sai rada valmis tehtud ja autoga paar kiiremat tehtud.Aga see nädala vahetus esines üks igaven suur probleem.Siksil hakkab sidur otsi andma.
Kas on mingeid võimalusi kuida sidurit timmida ja vähendad sidusri läbi libisemist`?

Või on kõige kindlam uus kettas ja survelaager paigaldada.

[Muudetud: 26-1-2009 raunolend]

Postitatud: 26 Jaan 2009 10:39
Postitas JX
uus on ainus lahendus...

Postitatud: 26 Jaan 2009 10:48
Postitas hautz
Sidurit saab ka alt käigukasti juurest JÄRGI ANDA.

Postitatud: 26 Jaan 2009 19:51
Postitas raunolend
Tänud hautz.
Kui lahti võtmiseks läheb siis mis on kõige lihtsam ja parem moodus mis teha et sidur peaks kauem vastu?
Siis küsik veel seda mis torust oleks kasulik teha turvapuur?

Postitatud: 26 Jaan 2009 21:33
Postitas VAZ
1) Panna niva sidurikomplekt.
2) Õppida sõitma.

ja küll ta siis vastu peab.

Postitatud: 20 Veebr 2009 21:17
Postitas raunolend
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/se ... e=lastpage
Siduri sain korda,mõned pildid ka siis autost.

Postitatud: 20 Veebr 2009 21:23
Postitas raunolend
Algselt postitas: VAZ
1) Panna niva sidurikomplekt.
2) Õppida sõitma.

ja küll ta siis vastu peab.

Sidur on tehase org ja kust mina tean kuidas selle autoga varem sõidetud on.

Postitatud: 02 Mai 2009 18:34
Postitas raunolend
Kevad käes ja muld väljas,sai natuke autot proovitud.
http://www.youtube.com/watch?v=y6gZBND5wwA
mootoriga pole midagi tehtud.:(

Postitatud: 02 Mai 2009 19:02
Postitas zajetz
kaua see põlluralli teema siin ei püsi, varsti läheb kustutamisele.

Postitatud: 02 Mai 2009 19:16
Postitas reiner
Algselt postitas: raunolend
Kevad käes ja muld väljas,sai natuke autot proovitud.
http://www.youtube.com/watch?v=y6gZBND5wwA
mootoriga pole midagi tehtud.:(
S*taks kõva värk ju.
Aga seda on täesti näha, et mootoriga pole midagi tehtud, sest minekut ka pole...

Postitatud: 02 Mai 2009 23:47
Postitas iisak
Kurb.
Aga pea nagu ringi ei hakka käima kui koguaeg ühte pidi neid ringe sõita ja muidu tehnikaga ebatervelt ringi käia?:regan

Postitatud: 03 Mai 2009 00:38
Postitas Kevin68
On ju õeldud, et masin on nn. " hobi rallikas ". Sellise aasta arvuga Ziguli ei tohiks veel nii rariteet ka olla ja ega kõik ju päris muuseumi eksponaatideks samuti ei saa. Tavaliselt on neid masinaid selleks lishalt liiga palju igapäevaselt kasutatud. Ärge mõelge nüüd, et ma Zigulid maha teen.. aga selliseid on palju, mis põllul sodiks tõmmatakse ning rauda saadetakse, neid ausaltõeldes ei huvita ka mitte see korda tegemine, pigem et saaks "eneserahulduse" kätte. Selliseid inimesi on vähe, kes võtaksid Ziguli kätte ning ajaksid 100% orginaali taga, tavaliselt lükatakse ikka velg alla ning raadile kiirendama või siis relakaga kabrioletiks ja külavahele poisikestele oma uhket sõiduriista näitama. :lol

Kevin.

[Muudetud: 2-5-2009 Kevin68]

Postitatud: 03 Mai 2009 09:19
Postitas logman
Eneserahulduse saab ka muud moodi kätte.

Lihtne on lammutada teiste hoitud ja lakutud masinat. Oleks kübekenegi oma kätetööd ja raha sinna investeerinud, siis niimoodi põllul ei kärutaks.
Ei oska? Pole inspiratsiooni?
Kohe leiame .... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=JyvMMUZU3qU

[Muudetud: 3-5-2009 logman]

Postitatud: 03 Mai 2009 11:22
Postitas Kevin68
Aga samas, need kes pressivad Zigulist viimast välja lisades kõik võimalikud tuuningvidinad, ega need ka kauem vastu pea kui nendega iga reede õhtu klubi ette kummi põletama minnakse. Kindlasti peavad, aga alla 1975 aasta Ziguli väärib juba garaa?i kohta ning suvepäevadel ajatakse see Ziguli õue, poleeritaks ära ning mindaks mõnele suveüritusele.. vot nii mina saan aru ühe Ziguli hoidmisest, mitte et masinat kasutatakse igapäeva sõidukina. Muidugi mõistan, kui kasutatakse igapäeva sõitudeks 1990 + aasta Zigulisi, Samarasi ning selliseid, sest need ei ole veel ju hetkel rariteedid, kui vanemaid Zigulisi ainult läheb ja läheb vanaraua poole.

Kevin.