Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Lada Samara 1986
Mootor: 1.3 rihm, 46kW
Käigukast: 4 edasikäiku, 1 tagasi;)
Läbisõit:41 561km
Kere: heas seisus, pinnapealne rooste siin-seal.
Sai ostetud augusti algul kasutaja Justhypy käest, kes vahendas kuulutust.
Masin Soomest toodud 1995aaastal ja siis eestis arvele võetud.
Tegemist vajavad tagumised koopaääred ning tagaluuk täielikult välja vahetada(liiga roostes).
Mõned pildid vana omaniku juures:
Kui augustis ostetud sai,siis tegime mootorile pesu survega ning generaator lõpetas oma töö,ning peale seda masin seisis üle kuu aja.
Ning uus sai ostetud Tartust Ülo ärist 800.-
Masinal siis välja vahetatud:
Taga piduri silindrid
taga parem rattalaager
esimesd klotsid
esipiduritel rem.komplekt(tihendid)
kõrvalistuja poolne sarniir
õhufilter
õli ja filter
klapikambrikaane tihend
karteri tihend
tosool
genekas
ette lisa kaugtuled(hellalt)
Tegemist vajavad:
salong
tagatuled(mingi lühis vahel seal)
kaitsmeplokk
hammasrihma ja veepumba vahetus
taga mingi kolin
karbuss jamab vahepeal:sein aru ei saa mis viga
tagumine juhipoolne rattalaager
tagaluuk
esiklaas
salongi peegel
NB!!!Kui kellegil midagi nendest asjadest pakkuda siis võta ühendust PS.
Eespool oled maininud, et viskasid rooli üle õla, kui teine olemas oleks. Mis rooli sa tahaksid siis? Kui samara orginaal rooli, siis saaksin selle üsna kerge vaevaga sulle muretseda.
klassiku karpat pole soovitav kasutada samaral, kuna ujukiruum ei jää sõidusuunas ning rajuma kiirenduse korral jäävad düüsid vahel kuivale= jõnksa jõnksa.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
klassiku karpat pole soovitav kasutada samaral, kuna ujukiruum ei jää sõidusuunas ning rajuma kiirenduse korral jäävad düüsid vahel kuivale= jõnksa jõnksa.
Tänud Hautzile laenas mitu karpat.
panin siis peale ja masin käis.
peale 15mini sõitmist, kohapeal käies ilma toorekat kasutamata ei taha käia ning pöörded kõiguvad,et milles viga????
AGA EELNEV PROBLEEM KADUS ÄRA(gaas põhja ja tahab välja surra)