Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
muidu 05 nagu ikka. kere on täiesti 5 vb väikese miinusega sest karbi tagumistel nurkadel on pinnapealset roostet natuke ning pagasnik ja katus on pealt natuke pleekida saanud. põhi korras.
kõik asjad töötavad! isegi hunnik märgulampe armatuuris. ja siit ka küsimus: märgulamp "check engine" . mida krt ma seal vaatama pean siis. põleb aga kõik toimib nii nagu ennegi. enne lihtsalt need lambid ei põlenud seal.
Auto on minu oma,aga kuna mul pole veel load käes ja olen autopedenduses algaja(võhik täielik) ,siis on Moosiku abi igati kasulik,Näiteks vahetasime rooli ära...
Aga täna avastasin et autosse on sisse murtud ja uus makk ning kõlarid minema viidud,juhiukse lukk on kaa kõveraks keeratud....ei ole see mustamäelase elu kerge....
see sai jah musta tavalise 70.- eegise värviga tehtud.
Meil siin mustamäel on naabermajas LOMBARD,esmaspäeval lähen vaatan sinna,järsku on sinna veetud see kola mis varastati...
See paber+fooliumtoru on sooja õhu võtmiseks väljalaske kollektorilt. maksab suvalises ladapoes umbkaudu 50.- Vaheta toru ära. Lisaks kontrolli, et seal plastmassist õhujaoturis, kuhu see toru suubub on klapp ikka korras. Külje peal on väike kangike, mis juhib õhku. Klapp laseb mootoril õhku võtta kas eest (jahe õhk) või siis seda pabertoru kaudu väljalaske kollektorilt (soojem).
mis krdi pornot sa nüüd teinud oled? võtsid liistu maha stangelt ning oled pannud äärmiselt tiblapärase numbrialuse. kõva tuuning kah. ja kus on ikarus 280 märk satngelt saanud. see oli isegi suurem tuuning kui praegune.