1. leht 5-st

21013, fheisis, 1974a

Postitatud: 29 Juul 2008 04:14
Postitas fheisis
Võtsin siis ennast lõpuks kokku ning otsustasin et teen oma 01hte edasi,ning raha ja muid nodinaid jätkub kah, et töö käib ja garaaz on tuttavaid täis kes aitab masinat ehitada.Auto ajaloost siis niipalju et 1974 a tuli ta välja ning esimene registreerimine oli 1975a kui üks naisterahvas selle omanimele kirjutas,naisterahvajutujärgi pole selle autoga peale tema praktiliselt keegi sõitnud ning talvel on se tal koguaeg garaazis seisnud,mootoriläbisõit on 180 000 aga käib küll veel,mootoriks1.3,ja naisejutujärgi veel tema ei pidavat kunagi oma kätt sinna külge pand olevat,et mootori õli vahetused ja muude asjade remontimised on ainut teenindustes toimunud.aga küsimus siis selline et kuna töö käib igapäev ja suur ehtushimu on lõpuks peale tuld et kuida ma pilte saaksin lisama hakata?teen koguaeg uue postituse ja lisan pildi? või noh kirjutan natuke midagi juurde ja panen alt browse?



[Muudetud: 1-8-2008 logman]Pilt

Postitatud: 29 Juul 2008 09:36
Postitas reiner
Projekt? Mis mõttes ta projekt on, et mis sellest autost siis saama hakkab?

Kui sul on kohta, siis võid kuskile pildid üles laadida ja postituses pildile viidates saad ühte postitusse mitu pilti lisada. Või kasutada via õpetust kus hunniku pilte üheks teha ja lisada browse nupuga. Või siis tõesti, igas postituses üks pilt..

Postitatud: 29 Juul 2008 13:17
Postitas fheisis
No sellesuhtes projekt et plaan on ta üle värvida ja väike valuvelg alla panna ning sisu natuke muutaja vb isegi bmw e30 automaatkastiga mootor, aga kuna aasta mängib siin suht suurt rolli siis ei oska selle mootorikohta midagi öelda.

Hetkel.

Postitatud: 29 Juul 2008 13:35
Postitas fheisis
Pilt

praegu,,, homseks juba uued tulemused..

Postitatud: 29 Juul 2008 13:38
Postitas fheisis
Pilt

Postitatud: 30 Juul 2008 23:13
Postitas fheisis
Vahepeal sai vahetatud pagasi luuk ja juhi uksPilt

Postitatud: 30 Juul 2008 23:16
Postitas fheisis
Taga tiiva ääred tegin kah kivitökkega üle ning alt tuleb kah veel teha,, mõte oli kah vahepeal tagumised ukselingid kinni keevitada ning ära kaotada aga kardan et lasen selle ukse kõveraks kui plaati gakkan sissepoole ust keevitama:/ja mai oel selles veel kindel kah kas teen aga põnev oleks..Pilt

Postitatud: 30 Juul 2008 23:18
Postitas fheisis
Sai ka esimeste tiibade ülemised ääred pahteltatud ja enam vähem jäi,, algul ossin klaaskiud pahtli ja sellega ei tulnud kohe üldse se asi välja ning lasin maha uuesti,,Pilt

Postitatud: 30 Juul 2008 23:19
Postitas fheisis
Kõige keerulisem osa pahteldada ja sirgeks ajada...Pilt

Postitatud: 30 Juul 2008 23:21
Postitas fheisis
Sekkega ei oska midagi peale hakata,, kas keevitada uus tükk asemele või klaaskiud pahtliga kinni...Pilt

Postitatud: 30 Juul 2008 23:27
Postitas GTA
Lõika välja ja katsu paarist kavalalt lõigatud plekitükist uus nurk tiiva külge säristada. Seejärel pahtliga nikerdada.

Sedasi tehti mul 05-le sama tükiga, ja mõne aasta ikka kestis enne kui uuesti ussitama hakkas:D Mul oli mure pigem selles, et kuna põllega mitu korda küll kivi otsa ja jumal teab kuhu veel sõitsin, lõi pahtlisse praod sisse, kuhu niiskust koguma hakkas. Sealt jälle uss sisse.

Järgmine aasta uuesti tegema tahad hakata, siis pahtelda jah ära:P

Postitatud: 30 Juul 2008 23:29
Postitas cartrive
ettem keevita sinna uus tükk..mina teeks ise nii..aga noh eks sa ise tea.muidugi klaaskiud pahtliga on lihtsam.

Postitatud: 30 Juul 2008 23:32
Postitas ando
Poes äkki see tükk isegi müügil. Üks põhikoht roostetamisel. Edu keevitustöödel!

Postitatud: 30 Juul 2008 23:35
Postitas fheisis
Võtan arvesse.

Postitatud: 01 Aug 2008 00:41
Postitas fheisis
Võtsin selle tiiva nurga ette ja sai ikka haljaks lastud ,plaat taha ja pahtlit täis.. alla panin veel klaaskiudpahtlit kah et auku täis ajada ja täitsa enamvähem jäi:)...Pilt

Postitatud: 01 Aug 2008 00:44
Postitas fheisis
Selline küsimus veel et ossin endale sukse pihustipurgis kivitõkke värvi või se kivikaitse või mis iganes ta on.. et kaitseb rooste ja kivide eest,no ühesõnaga tahtsin ma alt ääred sellega ära teha ja pärats värv peale... aga nüüdseks on se värv kaks päeva juba kuivanud ja ikka suke pehme.. no kui ikka üle tõmbad siis pole midagi aga kui küüne või millekagi tõmbad siis kohe kriips peal ja kahtlaselt niiske tundub kah se värv :S pinna tegin alt puhtaks ja koik on nii nagu seal kirjas oli...!!!?? või peaks sinna kohe nüüd krundi peale laskma ja siis värvi?... ise mõtlesin et äkki kui krundi peale lasen siis se jura vräv mis sinna alla jäi siis äkki se tuleb lahti või mdagi ja mu ülejäänud kihid mis sinna peale lasknud olen tulevad kah maha..?Pilt

Postitatud: 01 Aug 2008 00:46
Postitas fheisis
...Pilt

Postitatud: 01 Aug 2008 18:28
Postitas logman
Kivikaitse, kui sa tahad teda üle värvida, jäta esialgu rahule.
Las kuivab. Värvid siis, kui üldise kruntimisetöö ette võtad. Seniks peaks ta olema korralikult kuivanud.
Enda bussil sai kunagi samuti terve alumine äär jämeda "kruubiga" üle lastud. Kasutasin seda toodet, mis eraldi püstoli alla kruvitakse ja kiht sai tige - ikka mitu millimeetrit :D.
Lasin kuivada umbes kuu aega enne kui liivapaberiga teravusi siluda kannatas. Projekt seisis veel pool aastakest (polnud mahti tegeleda ja talv tuli peale) ning kevadel tõmbasin viimistlusvärvi peale.

[Muudetud: 1-8-2008 logman]

Postitatud: 01 Aug 2008 20:05
Postitas fheisis
Ei edaspidi hakkab õigekiri olema selline nagu ta olema peab!:);)... sumbuti on jap päris hea , aga ülevaatuselt ma sellega läbi ei saand,niiet kui kavatsed endale midagi taolist külge monteerida,siis pead iga ülevaatuse aeg selle alt ära kiskuma ja originaali külge lööma:)

Postitatud: 01 Aug 2008 20:11
Postitas masuurik
Mis asi on SUMBUTI? :D:D:D Tegelikult on minuteada summuti.
Mis SUMBUTI sul seal taga otsas on ning,mis on ta max töömaht mootori kohta?Tavaline kroomitud jubin või midagi mehisemat?

[Muudetud: 1-8-2008 zigulimasuurik]