1. leht 1-st

2103, Kivunz, 1979

Postitatud: 10 Juul 2008 18:55
Postitas Kivunz
Umbes täpselt kuu aega tagasi sai siis minustki õnnelik VAZ 2103 omanik. Nagu pealkiri ütleb on auto pärit aastast '79. Auto esmane registreerimine tehtud 01.01.1979. Müüja rääkis autost nii palju, et kunagi oli see kuulunud mingile kolhoosi bossile, kes muidu Volgaga ringi paugutas. Auto läbis 15 aastaga vaid 10k kilomeetrit. Bossi poeg oli väidetavalt siin kusagil Rapla kandis pesitsenud ja lõpuks otsustas ka vanamees oma tehnikaga siia ronida. Auto asukoha avaldas mulle sõber, kellega mõned päevad hiljem asja lähemalt uurima läksime. Algselt oli plaanis nädala pärast tagasi minna (müüja pidi nädala sees tööl olema), kuid lõpuks otsustasime õhtul tagasi minna ja auto minema viia. Lõpuks saimegi kaubale ning üle jäi ainult paberid vormistada, bensiin sisse kallata ja jeed lasta (see viimane punkt muidugi nii libedalt ei läinud kui plaanis). Müüja rääkis veel, et see müük tuli ootamatult talle. Oli mõelnud ta kuhugi pukkide peale panna mälestuseks või midagi sellist. Rääkis meile, et selles autos on ikka igast asju tehtud: tina pandud ja naisi töödeldud tagaistmel. Igatahes kui autost mingit asjalikku sõidumasinat tahaks teha siis tuleb ikka omajagu kere kallal nokitseda. Vahetamist vajavad pea kõik plekid, kuid loodetavasti saab osad neist ka tervet detaili vahetamata korda teha. Lisaks sellele on hetkel vaja sebida uus aku ning siduriketas(vb ka koos korviga, eks näis). Jääb siis ainult edasi oodata ja vaadata mis tulevik toob..

Mõned pildid ka siis:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

väike jupp probleemitekitajat..

Pilt

nüüdseks on asi juba teise ilme võtnud :rolleyes

Pilt

Postitatud: 10 Juul 2008 19:07
Postitas corrado
Kuidas muidu põhja olukord on? Poolraamid ja asjad samuti läbi?

Edu kordategemisel;)

Postitatud: 10 Juul 2008 23:13
Postitas Kivunz
Tänud :rolleyes

Kusjuures ei tohiks olla, vähemalt nii palju kui ma seda uurinud olen. Juhi ja kõrvalistuja jalge all näiteks täiesti korralik ja tugev plekk. Seega ei usu et poolraamidelgi midagi väga viga on, lihtsalt pagassi põhjaplekil on viimase püti peale suured augud sisse roostetanud ja ning juhipoolne külg arvatavasti sellepärast nii roostes, et see pool saab rohkem soola sõites, kuigi ega teiselgi pool olukord väga lilleline pole..

Täna sai kerge hinnapäring ka tehtud. Algul helistasin kauplus Volgasse ja sain teada, et siduriketas 295. Nii, helistasin siis sinna Mindorasse (Pae tänaval) ja sain teada, et seal plekib 280 ning paar nädalat tagasi Rapla kauplust külastades jäi meelde selline hind nagu 395. Lähipäevil peaks sinna Mindorasse pilgu peale viskama, kindlasti on neil lisaks sidurikettale igast plekke ja muud kraami veel pakkuda.

Postitatud: 11 Juul 2008 01:18
Postitas MuKi14
Pilt
Tükk õõtshoovast koos sarniiriga?

Ega see rooste on käest ära lastud autode viga, mul pole kumbki lada päris roostevaba...:P

[Muudetud: 10-7-2008 MuKi14]

Postitatud: 11 Juul 2008 10:09
Postitas Kivunz
Täpselt nii. Sõber oli sõites mingit kolinat kuulnud ja seisma jäänud. Läksime autodest välja ja vaatsime, et esiratas viltu all. Lõpuks võtsime ratta alt ära ja lohistasime õõts peal ta maja ette kusagilt üle põllu. Koduni oli umbes 600 meetrit veel niiet suht originaalses kohas läks katki. See ?arniiri sõrm on rellakaga pooleks lastud, kuna mutrile jäi käänmik ette, seejärel lõin ?arniiri alla poole, aga see värk oli seal nii roostes, et sõrm hakkas koos mutriga keeramisel ringi käima.

Postitatud: 11 Juul 2008 10:56
Postitas Indy
Kui õõtshoob juba nii mäda on siis tuleb kerega veel suuremaid üllatusi ette...;)

Postitatud: 17 Juul 2008 01:01
Postitas Kivunz
Tagasihoidlik kleeps ka tagaaknale :D

Pilt

[Muudetud: 16.7.2008 Kivunz]

Postitatud: 17 Juul 2008 01:30
Postitas reiner
Kõige pealt kleepsud, keretööd pole ju nii olulised..

Postitatud: 17 Juul 2008 02:03
Postitas corrado
teine teeb lihtsalt nalja ju :P

Postitatud: 17 Juul 2008 02:11
Postitas MuKi14
Üks OT küsimus, esimised küljeaknad... Kas mossel ja ladal on need ühe suurused? Kui tahaks kolmnurkadega aknad ära kaotada näiteks?

Postitatud: 17 Juul 2008 08:43
Postitas CozmonauT
Algselt postitas: MuKi14
Üks OT küsimus, esimised küljeaknad... Kas mossel ja ladal on need ühe suurused? Kui tahaks kolmnurkadega aknad ära kaotada näiteks?
Miks mitte kasutada 04-05-07 aknaid ?

Postitatud: 17 Juul 2008 12:15
Postitas MuKi14
Algselt postitas: CozmonauT
Miks mitte kasutada 04-05-07 aknaid ?
Miks mitte tõesti, aga ma tahtsin teada, et kas mokitsa omad sobiksid ka...

Postitatud: 17 Juul 2008 12:32
Postitas reiner
Mossel on minu teada väiksemad ja kuju pole ka päris sama..

Postitatud: 17 Juul 2008 13:26
Postitas Kivunz
Seda kleepsu ei tule sinna enne, kui auto täielikult valmis on. Asi on lihtsalt selles, et kui ma auto juures ei ole siis ma olen arvuti taga ning mõtlen midagi välja jälle.

Täienduseks nii palju, et autole sai ostetud uus aku (Bosch 74Ah 680V), tänu millele ületas siksi investeeritud raha auto hinna :)
Autoga väiksed ringid ka tehtud, käima läheb ilusti aga siduriketas vajab kiiremas korras vahetamist.

Postitatud: 27 Juul 2008 13:29
Postitas Kivunz
Esmaspäeval sai siis linnas ka käidud ja uus siduriketas ostetud, mis hetkel vahetamisel on. Töö ei saa aga jätkuda kuna unustasime kangi juurest selle plastiku maha võtta(jäi vaiba alla ja ei näinud), mistõttu lõhkusime suure kangutamisega korvi ka ära. Võll lõhkus need õhkused plekiribad ära mis korvi peal asetsevad.
Eile käisin ühe mehe juures, kes rääkis et hiljuti oli mingi vanahärra parematele jahimaadele läinud ja garaa?is pidi olema mõned siksi plekid. Läksime siis vaatama ja tõsi, nii ta oli. Perenaine ütles et täna õhtul peaks poeg koju tulema. Lähen õhtu poole uurin, äkki saab veits äri ajada :D Juppidest olid esindatud esitiivad, kõrvalistuja ukseplekk, kapott, parempoolne tagumine tiib, pagassiluuk, tagaklaas ja siis see plekiriba, mis esiklaasi alla käib.

Mõned küsimused ka suurele ringile:
Kas kopika ja 03/06 uksed on identsed?

Kas tagumisi uksi võib ilma ARK“i ümberehitusloata kinni keevitada?

[Muudetud: 27.7.2008 Kivunz]