1. leht 2-st
21063, MuKi14, 1988
Postitatud: 25 Juun 2008 21:55
Postitas MuKi14
Postitatud: 25 Juun 2008 23:27
Postitas kristjan92
Palju õnne masina puhul ja jõudu ja edu siis masinaga

.
Postitatud: 25 Juun 2008 23:40
Postitas MuKi14
Tänud...
Äkki oskab keegi öelda, mis võib viga olla kui 1100-1600 rpm peal auto jõnksub??
kui 1000 rpm pealt rohkem gaasi anda pole midagi, aga tuure ühe kohapeal hoides jõnksub???:puzzled
Postitatud: 26 Juun 2008 11:47
Postitas MuKi14
ja ma pole kindel, kas ventikas töötab... 90 läheb temp ikka ei lähe järgi isegi siis kui üle 90 on...
Postitatud: 26 Juun 2008 12:49
Postitas AsjaPulk
Algselt postitas: MuKi14
ja ma pole kindel, kas ventikas töötab... 90 läheb temp ikka ei lähe järgi isegi siis kui üle 90 on...
Ventikas peaks 96 juures tööle hakkama...
Aga jah, edu siis ja ära päris nii kiiresti ka maha müü!

Postitatud: 26 Juun 2008 22:21
Postitas MuKi14
Algselt postitas: AsjaPulk
Ventikas peaks 96 juures tööle hakkama...
Aga jah, edu siis ja ära päris nii kiiresti ka maha müü!
Praegu, peale väikseid sõte, juba kahlen selle müügis...

Kuradi vaikne aparaat on!
Igaljuhul, avastasin, et ära tuleks vahetada, vasaks stabilisaator varras, mingi piduri asi(ausalt ma ei tea kuidas seda kutsutakse, asi millel on tagasillaküljes hoob ja ise kinnitub auto põhja külge...), esimine pidurisuport, ära tuleks reguleerida ka klapid... Praeguse seisuga on süsteemis sellised, et kere ja pidurid tuleks korda teha, auto minu (või isa) nimele kanda ning ÜV ja kindlustus ära teha!
Eks näis, mis tulevik toob...

Postitatud: 26 Juun 2008 22:24
Postitas corrado
mis tast ikka maha müüa, mingi odavama hinna puhul läheb taaskord rullnokside kätte kes ta põllul ära retsivad ja jälle üks siks vähem:kuri
ürita hoida teda nii nagu on ja veel paremakski teha, edu:)
Postitatud: 26 Juun 2008 22:25
Postitas MuKi14
Algselt postitas: MuKi14
Tänud...
Äkki oskab keegi öelda, mis võib viga olla kui 1100-1600 rpm peal auto jõnksub??
kui 1000 rpm pealt rohkem gaasi anda pole midagi, aga tuure ühe kohapeal hoides jõnksub???:puzzled
Selle vea sain parandatud küünalde vahetusega!

Postitatud: 26 Juun 2008 22:26
Postitas MuKi14
Algselt postitas: corrado
mis tast ikka maha müüa, mingi odavama hinna puhul läheb taaskord rullnokside kätte kes ta põllul ära retsivad ja jälle üks siks vähem:kuri
ürita hoida teda nii nagu on ja veel paremakski teha, edu:)
Ega jh, mingitele ahvidele retsimiseks seda päris müüa ei tahakski...
Peaks mainima veel, et autol on peal 2101 plokikaas. Mainima, kuna pole ennem näinud, tavaliselt on levinud ju 21011 kaaned?
[Muudetud: 26-6-2008 MuKi14]
Postitatud: 26 Juun 2008 23:02
Postitas GTA
01 plokikaanega on 0,3 ühikut suurem surveaste (mis on vägagi tore, kui klapid pidama peaks;)) ja tagasilla küljes olev pidurijurakas on tagupidurite rõhuregulaator.
Katuseluuk ei leki? A ja kas esimene suunatuli peabki nii istuma, või on mingil põhjusel esitiib vahetatud? Juhipoolne siis.
Muidu tundub kena masin, poleeri aga läikima ja tunne vaiksest autost rõõmu!
edit: Ventika toimimist saad kontrollida anduril olevate juhtmete kokkuühendamisega, kui sedasi asi töötab, siis tõenäoliselt anduri viga.
[Muudetud: 26.6.08 GTA]
Postitatud: 26 Juun 2008 23:23
Postitas MuKi14
Algselt postitas: GTA
01 plokikaanega on 0,3 ühikut suurem surveaste (mis on vägagi tore, kui klapid pidama peaks;)) ja tagasilla küljes olev pidurijurakas on tagupidurite rõhuregulaator.
Katuseluuk ei leki? A ja kas esimene suunatuli peabki nii istuma, või on mingil põhjusel esitiib vahetatud? Juhipoolne siis.
Muidu tundub kena masin, poleeri aga läikima ja tunne vaiksest autost rõõmu!
edit: Ventika toimimist saad kontrollida anduril olevate juhtmete kokkuühendamisega, kui sedasi asi töötab, siis tõenäoliselt anduri viga.
Siis see plokikaas on ju väga viis!
Kas rõhuregulaatorit on vaja?

sesuhtes, mu 05 seda ei ole ju?
Kus juures ma ei tea kas lekib... ei tundu küll, et lekiks, aga noh, kui autot pesema hakkab saab teada!
Rõõmu tunnen ma tast juba praegu...
Ventikas töödab tõesti aga ju suht harjumatult palju läheb üle keskmise!
Homme saab loodetavasti pilte juurde...

Postitatud: 26 Juun 2008 23:27
Postitas logman
Mind muutis väheke tähelepanelikuks see 2101 kaas 1,3 mootori otsas.
011-le tehti ka algul "oma" kaas. Markeeringud mõlemal "omal kaanel" üldiselt samad, vahe ainult automargi numbris. Lõppeb see pikk number peale sidekriipsu sääraselt: 1003015.
Unifitseeritud kaanele lisati lõppu veel üks sidekriips ja 10.
Sellisest kompotist, et 79mm silindriplokile oleks 2101 kaas istutatud kuulen aga esmakordselt.
Ju siis sobivad tõepoolest.
Ainult et miks siis oli tarvis 21011-le oma kaas teha, vot sellest ma nüüd küll aru ei saa?
Sa MuKi plokilt pole vaatanud, mis number seal ilutseb?
[Muudetud: 26-6-2008 logman]
[Muudetud: 28-6-2008 logman]
Postitatud: 26 Juun 2008 23:32
Postitas AsjaPulk
Lisaks on veel tiiva peal olevad suunatuled valesti. Nimelt peaksid nad olema allpool liistu, mitte üleval. Arvatavasti on 03 tiivad külge monteeritud...
Postitatud: 27 Juun 2008 00:12
Postitas MuKi14
Algselt postitas: logman
Sa MuKi plokilt pole vaatanud, mis number seal ilutseb?
[Muudetud: 26-6-2008 logman]
Ei ole aga võin uurida...

Postitatud: 27 Juun 2008 00:15
Postitas MuKi14
Need tiivad on nii nagu on... Mind ei sega...

Postitatud: 27 Juun 2008 20:23
Postitas MuKi14
Autot pole töö tõttu teha jõudnud... pidurid on hetkel olematud... Homme hakkab siis neid ehitama... Kui pidurid olen korda saanud, läheb auto keevitusse, känd on jube kopitanud

loodab , et seda ikka keevitada saab muidu ei tea, mis autoga teeb... Jätab seisma või müüb maha... =/ loodame, et asjad nii hullud ei ole... iseenesest on see parim lada, millega sõitnud olen..(juhitavuse ja pidamisepoolest.)
Päikest, Mikk!
Ega seda varrast enne keevitamist vahetada mõtet pole??
(Auto on arvel, numbrimärgid on ajutiselt ära võetud...)
[Muudetud: 27-6-2008 MuKi14]
Postitatud: 27 Juun 2008 22:35
Postitas arvi100
Algselt postitas: logman
Sellisest kompotist, et 79mm silindriplokile oleks 2101 kaas istutatud kuulen aga esmakordselt.
Kui Vaz 2103 1972 aastal tootmisse läks,siis paratamatult
koplekteeritigi mootorid plokikaane markeeringuga 2101 - 1003015.Hilisemad versioonid tulid juba 21011 kaanega.
Praegusel juhul on auto ikkagi 20 a. noor ja selle aja sees
paljugi mis võib olla juhtunud.
Uuele omanikule esialgu üks õline käepigistus ja hiljem
muretuid kilomeetreid !
Postitatud: 28 Juun 2008 00:27
Postitas MuKi14
Postitatud: 05 Aug 2008 18:09
Postitas MuKi14
auto on praegu keevituses, ootan kõnet, et auto korras kinnise kännuga tagasi saada...

Siis saab sõidu elamusi nautida... ^^
Postitatud: 05 Aug 2008 20:16
Postitas noottaur
Katuseluuk tundub nagu vanema renault clio oma olevat.