1. leht 7-st
2101, ToM, 1973
Postitatud: 25 Apr 2008 23:51
Postitas ToM
Niisiis läheme teisele katsele.
Sai ostetud omale kopikaline lada, kuhu istutan vahele 1600'se mootori. Saigi otsitud tugevat keret ja näib et leidsingi. Täpsemalt veel rääkida ei oska, kuid niipalju kui olen jõudnud uurida, on plekk tugev.
Eelmine omanik (kasutaja Tõnu_P) värvis masina paar aastat tagasi üle (algselt oli valge), peale seda on ta garaazis seisnud. Salong on täiesti laiali ja üldse kompleteerimine pooleli.
Kahjuks pole värvimine olnud kõige korralikum (mees ise tegi), palju on jooksukohti ja seismisega on mitmest kohast värvi maha lükatud, kuid see pole ka peamine:D Kaasa sai ka 14" valuveljed, uued uksepolstrid, tihendid ja muud staffi. Seismisega on ainult pidurid peale jäänud:regan
Tagaklaas on kerge peegel (see siis vist see ahju variant). Ja veel üks huvitav asi on see, et teh.passis on auto värviks "määramata":o Niiet värvi mis värvi tahad:spin vist
Aga nüüd paar pilti, homme hakkan lähemalt autoga tutvust tegema, toomine jäi niigi täna hilja peale.
Esialgne plaan on masinaga jõuda summercämbile, muidu väga kiiret pole, kuna päris load alles jaanuaris saabuvad.
Selline relv siis
Ja paar pilti toomisest ka (tänud eelmisele omanikule, kelle treilerit saime kasutada)
Ja värske kopika omanik ka siin

"Määramatta"?
Postitatud: 26 Apr 2008 09:43
Postitas SexSix
Üks võimalik varjant on passis "mitmevärviline" aga määramatta on huvitav lahendus.Nüüd kui vormistad ARK-is oma nimele siis küsitakse kindlasti värvi!Kunagi komistasin auto otsa mis oli sinine aga passis oli punane!!!
Ära siis sama viga tee nagu mul juhtus.Mootorivahetus pandi passi ja 44kw sai 57kw (1452cm3).Tundub , et see 57 on laest võetud number sest olen 1600cm3 mootoriga autol 54kw näinud passis.
[Muudetud: 26-4-2008 SexSix]
Postitatud: 26 Apr 2008 10:45
Postitas corrado
teretulemast kopikate klubisse:P
kena masin tundub, endalegi jäi see silma aga ei olnud vaba raha võtta kuskilt

Postitatud: 26 Apr 2008 23:53
Postitas ToM
Algselt postitas: SexSix
Üks võimalik varjant on passis "mitmevärviline" aga määramatta on huvitav lahendus.Nüüd kui vormistad ARK-is oma nimele siis küsitakse kindlasti värvi!Kunagi komistasin auto otsa mis oli sinine aga passis oli punane!!!
Ära siis sama viga tee nagu mul juhtus.Mootorivahetus pandi passi ja 44kw sai 57kw (1452cm3).Tundub , et see 57 on laest võetud number sest olen 1600cm3 mootoriga autol 54kw näinud passis.
Ei tea jah, mis selle värviga saab. Imelik on see, et paraegune on roheline "euro" pass, väljastatud 2006a, aga värv on määramata. Enda nimele registreerima lähen rapla ark-i, seal on ka eelmine pass väljastatud, eks näis mis kostavad.
Aga ootorivahetusest polnud mul plaanis üldse arkile rääkida. Minu teada seda nii pingsalt ei uurita, et mis kubatuuriga mootor vahel on:puzzled
Algselt postitas: corrado
teretulemast kopikate klubisse:P
kena masin tundub, endalegi jäi see silma aga ei olnud vaba raha võtta kuskilt
Kopika klubisse olen enne ka kuulunud:P
Täna sai päev otsa tegeltud autoga. Vaatasin üle, et mis kaasa sain, uurisin niisama ja panin natuke kokku ka autot.
Vahtralehte proovisin ka klaasi taha. Kui päike paistab siis paistab vahtraleht välja, aga hämaras kindlasti mitte. niiet tuleb väljapoole aretada kuidagi.
Valu, mis alla läheb. Vahele tuleb teha spacerid.
Enne puudus salong sootuks, viskasin mingid asjad sisse et väikest ettekujutust saada.

Sisse tuleb siis 06 armakas,luisi sportrool, 07 tumedad istmed, punane vaip ja uued mustad uksepolstrid. Hetkel täiesti ajutiselt osad asjad sees, vaja vaip ära pesta ja põrandale mingi heliisolatsioon panna. Esistme kronsad on ka kuidagi ise tehtud ja kahjuks täiesti vale nurga all.
Muidu on päevakorral hetkel peal oleva mootori eemaldamine ( seda tahab omanik tagasi) ja 1600'se pesemine, hooldamine, vahele upitamine:spin
Pass...
Postitatud: 27 Apr 2008 09:38
Postitas SexSix
Vaatan reg.tunnistust ja mootor 1198cm3 aga 47kw?!Jälle laest võetud number!!!Minu "porgandil" 1198cm3 ja 43kw!!!
Aga 21043-el 1452cm3 ja 49kw?!Ei tea jah kust need mootori võimsused võetakse?Kindlustusmakse ju sõltub sellest arvust.Äkki keegi oskab öelda mis kilovattidest kindlustusmakse muutub kallimaks?
Ära Sa siis UNIC-ut väga tjuuni!
Postitatud: 27 Apr 2008 13:30
Postitas intrega
Vahtralehe saa osta kleebitava

Muidu väga viis kopikas!
Postitatud: 27 Apr 2008 17:19
Postitas VAZ
Täitsa asjalik kopikas, kere seisukord tundub hea olema. Edu siis autoga mässamisel
Küsiks veel seda, et mis plaanid 04ga on ? Kas teed korda või..

Postitatud: 27 Apr 2008 21:39
Postitas ToM
Algselt postitas: VAZ
Täitsa asjalik kopikas, kere seisukord tundub hea olema. Edu siis autoga mässamisel
Küsiks veel seda, et mis plaanid 04ga on ? Kas teed korda või..
04'ja katsun suvel katuse alla saada ja jääb oma aega ootama (kuni ma keevitama õpin, on aega, raha, viitsimist ja mida kõike veel:P)
Kuna 01 ukseliistud on kõik äravõttes täiesti kõveraks väänatud, proovisin 04'ja küljest võtta, aga jällegi vihastasin end seaks:kuri
Need kuradi asjad ei tule lihtsalt lahti:sein nagu hoiaks seestpoolt miski kinni. Ja liistud lähevad jube kergelt kõveraks, isegi kui vaikselt väänata kruvikaga lähevad kõveraks. Aru ma ei mõista, kuidas niimoodi ära saab, et nad sirgeks jääks, ALATI lähevad nad mul kõveraks

Postitatud: 27 Apr 2008 21:44
Postitas corrado
lihtne ju, kangutad natukene nii et näeksid ära nagad milletaga ta kinni on ja siis kruvikaga või millegi painutad õrnalt nende nagade kohalt, tuleb väga kenasti laht;)
Postitatud: 29 Apr 2008 23:08
Postitas ToM
Algselt postitas: corrado
lihtne ju, kangutad natukene nii et näeksid ära nagad milletaga ta kinni on ja siis kruvikaga või millegi painutad õrnalt nende nagade kohalt, tuleb väga kenasti laht;)
Hea öelda, ei hakka vaidlema.
Vahepeal sai proovitud muuskat ja mürts on päris hea:D Selle asjaga on nüüd rahu veidikeseks.
Tundub, et valu sobib ka päris hästi. Valud 6'' laiad, rehvid peaks panema 185/55 R14?
Supordid värvin ka punaseks. Siit ka küsimus: kas töösilindri seest saab seda tihvti välja ka enam kuidagi? Lõin need sisse, et eemaldada töösilindrid, kuid tahaks neid välja nüüd:D Silindrid on iseenesest korralikud.
Täna uurisin et miks tagasild päris hästi alla ei istu. Oskab keegi pakkuda?
Põhi on muidu selline

Postitatud: 29 Apr 2008 23:13
Postitas motamees
Algselt postitas: ToM Täna uurisin et miks tagasild päris hästi alla ei istu. Oskab keegi pakkuda?
Minuarust tagumine varras kõver.
Postitatud: 29 Apr 2008 23:20
Postitas corrado
on jah rsk kõver ja mitte vähe:o aga minu oma ei trumpa keegi üle:lol
muidu kui sirge vardaga ka ei istu all ilusti siis kae känd ka üle, äkki üle keevitades valesti saanud;)
Postitatud: 29 Apr 2008 23:21
Postitas ToM
Algselt postitas: motamees
Minuarust tagumine varras kõver.
10 punkti. Seepärast hoidiski üks ratas rohkem koopasse kui teine.
Aga Motamees, kas Sa pole siin fooumis kuskil rääkinud, kuidas uusi vardaid seest õliga töödelda? Midagi on meeles, aga ei leia enam üles:puzzled

Postitatud: 29 Apr 2008 23:24
Postitas siim789
Sai kah siis üle vaadatud see masin, paistis täitsa OK olevat;). Kodune värvitöö ei ole jah kahjuks kuigi hea olnud. Muidu kui valmis saab, peaks päris mõnus kulgur tulema.
Ahjaa... tagaklaas on päris hea, küljepealt vaadatuna eriti läbi ei paista ja hämaras võib päris kena peegel olla:spin.
Postitatud: 29 Apr 2008 23:30
Postitas motamees
Algselt postitas: ToM
... kas Sa pole siin fooumis kuskil rääkinud, kuidas uusi vardaid seest õliga töödelda?
See oli vist 02 ehitamise teemas.
Puurid väikse augu kõige alumisse punkti (nii saab kondents välja). Sealt valad õli sisse. Pane plastiliiniga auk ajutiselt kinni. Keera varrast iga kandi peale. Lõpuks lase ülearu õli välja. Mina jätaks augu avatuks.
Pihustiga pritsimisel (varras on all) tuleb teha kaks auku. Teisest august saab pihustamise õhk välja.
Postitatud: 29 Apr 2008 23:34
Postitas motamees
Algselt postitas: ToM
Tagaklaas on kerge peegel
Minu teadmist mööda on peegelklaas keelatud.
Postitatud: 29 Apr 2008 23:40
Postitas ToM
Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: ToM
Tagaklaas on kerge peegel
Minu teadmist mööda on peegelklaas keelatud.
Minu teadmist mööda ka, aga seadused ongi ju rikkumiseks:puzzled
Ei tegelikult see peegel on nii õrn ja pääseb esile alles hämaras, loodan et kellelgi kobinat ei tule selle kohta. Ja kui tuleb, eks siis võtab ära.

Postitatud: 30 Apr 2008 00:00
Postitas siksaator
oi kuidas mulle meeldib su kopika värv:P:P:P;). Enda 03 tuleb ka midagi sarnast;)
Aga jah, edu sulle ehitamisel/komplekteerimisel;)
Postitatud: 30 Apr 2008 00:12
Postitas ToM
Algselt postitas: siksaator
oi kuidas mulle meeldib su kopika värv:P:P:P;). Enda 03 tuleb ka midagi sarnast;)
Aga jah, edu sulle ehitamisel/komplekteerimisel;)
Sadolin rsk:D Pean eelmise omaniku käest vist koodi uurima, parandusi tuleb palju teha.
Edu alati vaja:P Vaja moto maha võtta, külili keerata, alt rooste maha (palju pole:spin), krunt ja mastiksit ka kõvasti peale . Siis tahaks igasugused õõnsused ka täis lasta midagi (karbid, talad jne) ja logarid alla panna. Peale seda tuleb sisse mingi mürasummutus panna ja koplekteerimine algab.
Postitatud: 30 Apr 2008 00:39
Postitas motamees
Algselt postitas: ToM
... mastiksit ka kõvasti peale .
Selle kõvasti panekuga peaksid olema ettevaatlik. Paksu kaitsekihi alt ei paista roostekolded ära. Saad aru alles siis, kui auk läbi.