3. leht 14-st

Esiots.

Postitatud: 14 Apr 2008 19:52
Postitas SexSix
Auto komplekteerimisel sai kasutatud ka vanu osi. Iluvõre ja esistange. Tegelikult ka uued olemas. Panin esiotsa kõik osad uued. Pildil on muist kere mõlgid näha (esipõlle alumine äär) aga siin on veel väga palju täkse nagu oleks auto läbisõit suur-niivõrd palju on väikeseid valgeid täpikesi. Värv vist väga õhukene? Pilt

Tagasild.

Postitatud: 26 Apr 2008 11:41
Postitas SexSix
Nüüd siis selge, et tagasild undab. Aga tahan kasutada kindlasti seda tagasilda: ülekanne 11/43,läbisõit 27000km ja pidurisüsteem on 2101 oma (sellisena koostatud tehases). Silda sai pandud mingi kallis õli 75/90 ja üldse on väga kerge jooksuga.
Kirjutatakse, et vaheta laagrid ära ja undamine kaob. Aga see on päris täpne töö. Kes seda teenust pakub?

Juhitavus

Postitatud: 28 Apr 2008 08:48
Postitas SexSix
On tekkinud juhitavusega probleem. Esisillas vahetasin pendelhoova uue vastu ja roolireduktorist keerasin peale. Roolisüsteem on nüüd ideaalne aga tagasild ei taha maas püsida peale truubi- või sillakohtasi (jõesillad muidugi). Tundub , et jääb korraks lendu. Väga kergeks muutub see tagaots kuidagi, mootorgi teeb jonksu pööretes.
Esisilla kaal stendis (juhiga) 573kg ja tagasilla kaal 474kg.
Kruusapeal kiirendades jällegi tagasild kui kleebitud teele.

Tagasilla ulgumine...

Postitatud: 28 Apr 2008 21:38
Postitas SexSix
...tüütas ära. Kõrvatroppid lausa kasutuses.
Uus kardaan ja tagasild alla. Kahjuks 11/43 ülekanne vahetus 10/43 vastu. Tagantpoolt vaikne aga mootor hakkab sõna võtma! Neljane kast vaja vahetada viiese vastu.

Käigukasti vahetus.

Postitatud: 01 Mai 2008 13:55
Postitas SexSix
Kardaani vahetades avastasin, et kardaan tuleb lahti keerata kandetalast aga mitte kandetala kere küljest. Niimoodi ei kraabi autopõhja kandetalaga ära ja saab kardaani tala peale toetada niikauaks kuni k.kasti vahetad.
Panin siis viiekäigulise kasti alla. Ebameeldiv üllatus,et roolireduktor oli lahti tulnud kere küljest. Roolireduktori asend reguleeritakse seibidega (roolireduktori ja poolraami vahel) nii, et roolivarras oleks rööbiti roolireduktori võlliga. Paistab, et see on pinge all ja väntsutab poldid lahti.
Sõita on vahva: spidomeetril on suured numbrid!!! Valetab 11-12%!!! Spidomeetril 100 on tegelikult 89km/h.
Proovisin teist korda paigaldada katuseääre liiste aga mis ei istu see ei istu. Kas tõesti on see kere niivõrd praak-kõver.

Bensiinikulu.

Postitatud: 22 Mai 2008 08:32
Postitas SexSix
Eile sai sõidetud pikem ots Viljandist Tartu. ÄRGE JUMALA PÄRAST SEDA MARSUUTI KASUTAGE!!! Teetööd. Külastasin Metalhord`i ja samas tahtsin teada auto küttekulu. Ulmelised numbrid:68695km-69038km= 343km läbisõitu. Paaki mahtus 23,54 liitrit. 23,545: 343= 6,86L/100km! Spidomeeter valetab 12%. Seega 6,86# 1,12= 7,7L/100km. Tundub, et nüüd see asi on kontrolli all.

Salalukk!!!

Postitatud: 11 Juun 2008 14:16
Postitas SexSix
Üks vahva asi tuli meelde: nimelt on iseeneselikult tekkinud kapoti salalukk. Nimelt päikese käes seisnud autol ei saa kapotti lahti!? Kapotitrossi kõri läheb niivõrd pehmeks ja nuta või naera kapotti lahti ei saa!!! Peab ootama kuni õhtul-öösel auto maha jahtub. Siis saab jälle kapotialla nina pista.

Kojamehe varred.

Postitatud: 25 Juun 2008 17:21
Postitas SexSix
Täna oli see "õnnelik" päev sest "õnnestus" osta paremalpool asetseva rooliga auto kojamehevarred! Üks kojamehe vars ju autol roostevaba karva ja teine must. Mõtlesin,et vahetan mõlemad mustade ja uute vastu. Tule ju...appi, kas siis Eestis liigub midagi sarnast, et oleks vaja selliseid kojamehevarsi?

Postitatud: 25 Juun 2008 22:22
Postitas Priidic
Algselt postitas: SexSix
Täna oli see "õnnelik" päev sest "õnnestus"osta paremalpool asetseva rooliga auto kojamehevarred!Üks kojamehe vars ju autol roostevaba karva ja teine must.Mõtlesin,et vahetan mõlemad mustade ja uute vastu.Tule ju...appi,kas siis Eestis liigub midagi sarnast,et oleks vaja selliseid kojamehevarsi?
kui eelmine aasta poest sama kaupa soetasin, puutusin ka selle probleemiga kokku, poodi tagasi minnes selgus, et müüjal kogu partii poodi selliseid tulnud:D pidi uurima kaubatoojalt, mis värk on

õiged luuavarred sain tookord teisest poest

Tänased teod ja kaod Raplas.

Postitatud: 06 Juul 2008 22:02
Postitas SexSix
Parempoolne mootoripadi puruks. Teise sõidu teisel ringil suutsin 4. ja 5. kurvi vahel sõita parema esirattaga üle veoauto rehvi. Hüpe oli päris hea aga nüüd rool vasakule umbes 20 kraadi viltu. Midagi on järgi andnud. Eks vaja silla stendi minna.
Muidugi kollitas vana Rapla viga-toitesüsteem roostet pilgeni täis. Seekord juba ajasõitude ajal! (eelmine kord alles päeva lõpus vabaraja ajal).
Paar rida Rojev, ile. Mõni nägi autol oleva garburaatori ehitust.
Bensiinikulu a`9L sajale (31,13: 389# 1,12). Rajal just peenega ei lasknud. Annaks mootorile rohkem bensiini kätte...

Postitatud: 06 Juul 2008 22:06
Postitas olaaf
ega seal palju variante pole - kas alumine õõts või käändtelg või rooliots
heal juhul võivad kõik ka olla... üldiselt esisillale ei meeldi üle veokarehvide sõita...

Postitatud: 06 Juul 2008 22:08
Postitas AaClub
Tõenäoliselt sul alumine õõts kõver. See suht pehme ja painub ettenähtud kohast kiiresti läbi kui löögi saab ehk päästab ülejäänud silla osad suuremast jamast. :D

Õõtsad...

Postitatud: 06 Juul 2008 22:35
Postitas SexSix
Õõtsad, puksid, poldid, sarniirid, rooliotsad on uued. Parem esiratas vaatab natuke väljapoole (lahkujooks suur).

Pärnu üritus.

Postitatud: 11 Juul 2008 15:36
Postitas SexSix
Kas pärnus on võimalik "sõita üle veoautorehvi"? Vist mitte?
Et olla Pärnus konkurentsis, peab vaatama õuepeal ringi! Leiame sealt "sinise". Sellel 1600 mootor, 4. kast ja 4,1 ülekanne. Ehk on see parem!

Eile...

Postitatud: 27 Juul 2008 09:39
Postitas SexSix
...sai vuratud Eestis ringi. Vao, l sai kiirendatud ja käidud muialgi, kus täpselt ei teagi!
Kojusõites jõutsin "neile" järgi ja sooritasin möödasõidu. Tartu maanteelt keerasin vist liiga äkiliselt Viljandi poole sest võeti rajalt maha. Sain puhuda ja puha. Või ei meeldind "neile", et tegin möödasõitu? Eks olen teinekord alandlikum, ei tee möödasõitu.
Auto pidas ilusti vastu vintsutustele. Nüüd vaja teha ettevalmistusi Summercambiks.

Ettevalmistused Summercambiks.

Postitatud: 11 Aug 2008 11:17
Postitas SexSix
Kõik muudkui ehitavad ja arendavad oma autosi. Via, l autol suurem mootor, Mota hirmutab... Kuigi olen puhkusel ei taha asi sugugi edeneda. Puhkan: käisin Baltikumi tuuril. Lätis jällegi odavaim bensiin: 0,757 LVL.
Tagasild 11/43 on remondis, 1600 mootor seisab jõude ja mootoripadigi vahetamatta.
Tulen Pärnusse sama autoga millega eelnevatel üritustelgi käidud.

Vaevaliselt...

Postitatud: 15 Aug 2008 12:15
Postitas SexSix
...kulgeb see ehitamine. Mootoripadi vahetatud, käigukastile üks tihend lisaks, klapid reguleeritud, nukkvõlli otsa maandus reguleeritav hammasratas, mõned " mitteolulised osad" kapotialt ära ja sai ka puhtaks pestud.

Summercampi...

Postitatud: 23 Aug 2008 11:17
Postitas SexSix
...punktiarvestuses on ainult kriipsud, nagu poleks kohal käinudki. Kuna auto juures arengut pole toimunud siis nii peapki minema.
Seekord õnnestus ära lõhkuda vaid üks summuti tripp. Muidugi rehvidest on järel kuumaastik- tüüke on ära lendand nii esirehvidelt kui ka tagarehvidelt.

Reduktor remonditud.

Postitatud: 29 Sept 2008 09:24
Postitas SexSix
Reduktor 11/43 käis Raplas remondis. Laagrid vahetati ära (laagreid käidi poes 3 korda ümber vahetamas?!, praak!!! ). Nüüd vaja sild kokku panna ja alla. Eks näis,kas oli kasu ka?
Auto otsib talvekorterit, soovitavalt Viljandis.

Veljed.

Postitatud: 10 Nov 2008 09:23
Postitas SexSix
Sai ostetud tagasihoidlikud valuveljed. 6#14, 4# 98 ja ET38.
Anektoot: helistan siis rootsi numbrile (veljed ostsin Rootsist) eelnevalt olles valmis mõelnud ingliskeelse jutu. Telefonile vastab naisterahvas ja puhtas eesti keeles!
Siin nad siis nüüd on.
Küsimus: ET on sama mis VAZ 2106-e velgedel aga veljed 1 tolli (25,4 mm) võrra laiemad. Kas hakkavad vastu käima esisillas pöörates ja tagasillas sisekoopasse?
Pilt