11. leht 14-st

Postitatud: 15 Dets 2015 22:31
Postitas SexSix
Naine helistas, Eurotripi lõppakordi: avarii, kohta saabus otsus, euroopa keeles. (Liivi keeles):rolleyes Homme saan pilgu peale visata.

Postitatud: 27 Apr 2016 14:25
Postitas SexSix
01.09.2015. aastal toimus avarii Riiast väljasõidul. Siiamaani jaurasin alguses Läti politseiga ja hiljem kindlustusega. 50/50 jäi lõpuks?! Lõpuks suutsid lätlased ka hirmsa valuraha kokku koguda ja minu arvele sokutada:D Tervelt 245 €:kuri
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/m ... 38?cat=319

Postitatud: 27 Apr 2016 21:53
Postitas reiner
Nüüd saad puuduva velje poldi muretseda :D

Postitatud: 27 Apr 2016 21:58
Postitas Tony_2106
Vaevalt, et see velje polt nüüd 245€ maksab :D

Postitatud: 23 Juun 2016 21:15
Postitas SexSix
Kunagi olen ostnud tagavaraks õlifiltri MANN-FILTER W914/2. Kas ikka sobib Lada külge keerata? Hüdraulikafilter?
https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/ ... /W%20914~2

Postitatud: 23 Juun 2016 23:54
Postitas motamees
 
SexSix kirjutas:... Kas ikka sobib Lada külge keerata? Hüdraulikafilter?...
Komakoha taga on ka kirjas "Oil filter"

Postitatud: 24 Juun 2016 00:47
Postitas logman
Alati ei sobivat:
http://kovent74.ru/company/news/vnimani ... 42-w-92021

Loe hoolikalt ja saad teada, miks ei lähe kohe mette :cool:.

Postitatud: 24 Juun 2016 10:17
Postitas SexSix
Väliselt: pakend, ei leia erinevust
filtri markeering viitab võltsingule
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/f ... 41?cat=319
filtri kõik ülejäänud parameetrid originaalile viitavad
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/f ... 42?cat=319
Seesmiselt: ei hakka lõhkuma.

Kas keegi seletab lahti: UGV1 1,2 ja RSV2 1 tähenduse?
OK: 1)Bypass Valve Opening Pressure (bar)
2)Anti-drain back valve
Tundub, et väga tähtsad näitajad õlifiltri valikul.

Postitatud: 24 Juun 2016 10:49
Postitas logman
Baypass... - ülerõhu või ka möödavoolu klapp/kraan maakeeli. Kasutusotstarve laialdane.
Selles õlifiltris konkreetselt 1,2 baarise rõhu juures laseb õli filtri elemendist mööda. Ei luba pappi lõhkuda.
Anti-drain back... - tagasilöögiklapp ehk asjandus, mis ei lase süsteemil vastuvoolu töötada.

http://www.aa1car.com/library/oil_filte ... d_view.jpg

http://www.aircompressors.com/facts-com ... iltration/

Postitatud: 24 Juun 2016 11:19
Postitas SexSix
Et siis juba umbes 1,15 Kg/cm2 laseb õli filterelemendist mööda:puzzled

Postitatud: 24 Juun 2016 12:27
Postitas logman
Nii see kahjuks tundub olevat jah, kui vaadata seda pilti siin: http://www.autodux.ru/sites/default/fil ... 00_600.jpg

Möödavoolu klapp kenasti näha :).

Postitatud: 24 Juun 2016 12:46
Postitas logman
Viskan siia ühe kasuliku lingi sellest, mida peaks teadma filtri ostul:
http://www.avtorinok.ru/articles/auto-o ... d_658.html

Muidu ongi nii, et kasutame seda, mida üle leti ulatatakse ja arvame, et kõik on OK.
Tuleb välja, et ikka ei ole nii.
Kurat, ma ka varem ei teadnud, kui alles nüüd siin süvenedes :o.

Tänud, SexSix'ile!

 
SexSix kirjutas:Et siis juba umbes 1,15 Kg/cm2 laseb õli filterelemendist mööda:puzzled
Kui selle katsetuste läbiviimise lugu tähelepanelikult lugeda, siis nii päris ei ole, aga mingi osa jäetakse filtreerimata küll jah. Eriti külma mootoriga ja siis, kui õli-filtrit ei viitsita õigel ajal vahetada.
Seetõttu võivad mu meelest kõik long-life õlide pikaajalise vahetusvälba kiidulaulu lauljad puu taha minna. Eriti veel mis diiselmootorite osa puudutab. Esindus, garantii ja muu selline blä-blä...

Postitatud: 24 Juun 2016 23:23
Postitas Arvos
 
logman kirjutas: Seetõttu võivad mu meelest kõik long-life õlide pikaajalise vahetusvälba kiidulaulu lauljad puu taha minna. Eriti veel mis diiselmootorite osa puudutab. Esindus, garantii ja muu selline blä-blä...
Nii see ongi. Mingeid longlaihve ja igavesi asju pole olemas. Soperdagu siis kokku mida tahes. Tuleb õigel ajal õlisid vahetada ja asjad kestavad kui nad pole just mõndadel odavtootjatel ja rämpsu tootjatel ette nähtud otsa saama.

Postitatud: 25 Juul 2016 17:19
Postitas SexSix
Peaks midagi ehitama...

Postitatud: 26 Juul 2016 21:29
Postitas NoL1fer
Päris korralikult ehitatud juba.

Postitatud: 19 Aug 2016 17:51
Postitas SexSix
Kui ise ei kasuta kasutavad teised:D
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v ... 08?cat=319

Postitatud: 28 Aug 2016 20:08
Postitas SexSix
Kas kuni 18,81 V laadimispinge on liiga suur? Kust viga otsida?

Postitatud: 28 Aug 2016 21:27
Postitas Arvos
13,8 - 14,2 ideaalis. 18 volti üle mõistuse liiast. Ära seni puutu autot kuni laadimisvool ok. Pingerelee, mis muud. Ma ei tea kas sul on vana mall, relee eraldi lanzeka küljes või uuematel genekatel nende sees.

Postitatud: 28 Aug 2016 21:56
Postitas SexSix
Vanakooli, lanseka peal. Hiljuti sai vahetatud:(
https://www.youtube.com/watch?v=6xrv2ec ... e=youtu.be

Postitatud: 28 Aug 2016 22:50
Postitas teitur
Esiteks viska päris voltmeeter klemmide peale. Seda kaamerat esimese hooga väga tõsiselt ei võtaks.

Kui tõesti pinge nii kõrge, siis vaataks jah pingeregulaatori poole.
Vana plekist kestaga pingereleel võib vabalt kaane maha võtta ja üle vaadata. Enamasti mõni ühendus katkenud või puudulik ja on lihtsasti parandadav.