21013, SexSix, 1988/2007 Hea vana käru.
21013, SexSix, 1988/2007 Hea vana käru.
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Minu autol 6*15J ja et38 Tagant kõvasti kangutades vastu kui lada flantsi vahele ei ole.Algselt postitas: SexSix
Sai ostetud tagasihoidlikud valuveljed.6#14,4#98 ja ET38.
Anektoot:helistan siis rootsi numbrile(veljed ostsin Rootsist) eelnevalt olles valmis mõelnud ingliskeelse jutu.Telefonile vastab naisterahvas ja puhtas eesti keeles!
Siin nad siis nüüd on.
Küsimus:ET on sama mis VAZ 2106-e velgedel aga veljed 1 tolli (25,04 mm) võrra laiemad.Kas hakkavad vastu käima esisillas pöörates ja tagasillas sisekoopasse?
ratta poldid hoiavad ratast ju ainult ühes suunas(vastu poolassi), velg aga peaks istuma keskavaga poolassi randi peal mis tsentreerib ratta õigeks/keskele ja hoiab ära selle et ratas teistes suundades liikuda ei saaks, jutt hoopis teine kui on tikkpoldid(need poolassi küljes kinni), töö juures on käinud palju autosid millel valuveljed mis ei ole tehase omad, ja paljudel puudu plastmassist tsent. rõngad mis teevad keskava õigeks, kui neid rõngaid pole siis on keskava suurem ja velg on fikseeritud ainult poltidega.
ja kliendid arvavad et rattad balansist väljas, tegelikult paned ratta pinki--kõik ok, tegelik viga selles et rattas ei ole õigesti alla, seetõttu logistab ratta poldid lahti ja pole mingi ime kui varsti rattas sõiduaeg alt tuleb.
[Muudetud: 12-11-2008 PohlA]
ja kliendid arvavad et rattad balansist väljas, tegelikult paned ratta pinki--kõik ok, tegelik viga selles et rattas ei ole õigesti alla, seetõttu logistab ratta poldid lahti ja pole mingi ime kui varsti rattas sõiduaeg alt tuleb.
[Muudetud: 12-11-2008 PohlA]
A-ringümber
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
Olen 4a sõitnud autoga millel velgede keskava originaalist 20mm suurem. Õigemini originaalis 56.6 ja velgedel 74. Ei ole mingeid rõngaid kasutanud. Mutrid tuleb lihtsalt õieti kinni keerata, ehk tasapisi kõiki risti, mitte et järjest kõik täie rauaga kinni. Muidugi ainuke miinus on see, et aega kulub vähe rohkem kuid mul jällegi tikkpoldid.
kui sul tikkpoldid siis ei olegi sellest suuremast keskavast probleemi, mina aga rääkisin sellest kui ratas kinnitub poltide mitte mutritega, nii nagu ladal originaalis.Algselt postitas: CozmonauT
Olen 4a sõitnud autoga millel velgede keskava originaalist 20mm suurem. Õigemini originaalis 56.6 ja velgedel 74. Ei ole mingeid rõngaid kasutanud. Mutrid tuleb lihtsalt õieti kinni keerata, ehk tasapisi kõiki risti, mitte et järjest kõik täie rauaga kinni. Muidugi ainuke miinus on see, et aega kulub vähe rohkem kuid mul jällegi tikkpoldid.
A-ringümber
Jaa tagumised veljed toetuvad hullult keskavaga pooltelje:lol
See üks mm ei hoia seal midagi ,sest kõigi velgede keskava on alguses suurem;)
Esimestega on ,aga jh teine lugu.
Ja ma olen ikka suht kindel ,et veljed ei kao kuhugi ,kui koralikult pingutada:rolleyes
See üks mm ei hoia seal midagi ,sest kõigi velgede keskava on alguses suurem;)
Esimestega on ,aga jh teine lugu.
Ja ma olen ikka suht kindel ,et veljed ei kao kuhugi ,kui koralikult pingutada:rolleyes
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Esimene lumi.24.11.2008.
Arvake ära auto!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Õnnistati veelkord lumega Mulgimaad.
Kahjuks on jäänud auto lageda taeva alla. Oma lohakus,ajapuudus ja ka finantsolukord. Loodan,et siin metsade keskel erilist mudru taevast alla ei aja ja kevadel sulab ikka automoodi asi lumealt välja?!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Velgedest veel.
Velgedega kaasas poldid ja tsentreerimisrõngad. Üritasin eile ka rehve osta naabrite juurest (leitsin väga head rehvid odavamalt kui isegi reifendirektis) aga ei olnud tööpäev (laupäev)?! Ei tahetagi raha teenida?
-
tTimmThaler
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
- Asukoht: Pärnumaa
- Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
- Kontakt:
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Talveuni.
Eelmine talv sai renditud garaaz linnas ja oma garaazist sõitsin rendi omasse esimese käigu ja tühipööretega. Et jumalapärast soolapritsmeid kuhugi ei lendaks. Politsei andis "tabro" ilma kindlustuseta sõitmiseks.
Kui nüüd maalt linna viiks isegi treileril siis ikkagi lenduks soolaudu igale poole. Vaatan kas see talv jätkub vahendeid üürida garaazi või ei. Siis tuleb muidugi passida ilusat kuiva ilma, et linna viia.
Ainuke mure lumehanges seismisel on oma maja-ja saunakorstnast tulev tahm,mis jätab värvi peale inetud mustad triibud kui lumi sulab. Üldiselt on see mahapestav aga mõnele heledavärvilisele autole sööbib värvi sisse.
Kui nüüd maalt linna viiks isegi treileril siis ikkagi lenduks soolaudu igale poole. Vaatan kas see talv jätkub vahendeid üürida garaazi või ei. Siis tuleb muidugi passida ilusat kuiva ilma, et linna viia.
Ainuke mure lumehanges seismisel on oma maja-ja saunakorstnast tulev tahm,mis jätab värvi peale inetud mustad triibud kui lumi sulab. Üldiselt on see mahapestav aga mõnele heledavärvilisele autole sööbib värvi sisse.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Tänased liigutused.
Võtsin treila ja viisin auto linna. Lasin puhtaks pesta ja panin üürigaraazi.
Lootsin küll kuiva teega linna sõita aga hakkas lund sadama. Ja teehooldusfirma oli tasemel: juba oli tee soolatud.
Ots ringi ja mööda metsavaheteid linna. Õisu- Päidre- Ramsi- Heimtali- Männimäe. Üks lõik olnud isegi Mulgi Rallyl kasutusel. Mõnus libe oli! 4. käiguga tekkis alles pidamine. Selline kooslus libedaga pole just kõige parem.
Lootsin küll kuiva teega linna sõita aga hakkas lund sadama. Ja teehooldusfirma oli tasemel: juba oli tee soolatud.
Ots ringi ja mööda metsavaheteid linna. Õisu- Päidre- Ramsi- Heimtali- Männimäe. Üks lõik olnud isegi Mulgi Rallyl kasutusel. Mõnus libe oli! 4. käiguga tekkis alles pidamine. Selline kooslus libedaga pole just kõige parem.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Pidin ärandama.
Üle pika aja garaazis ja mida ma näen. Pagasnikus oma pool liitrit vett. Pagasiluuk on auto küljest ära ja laest oli pagasisse vett tilkunud. Ja üldse tundus auto vettinud- niiske. Lükkasin siis ta välja päikese kätte- autouksed pärani ja pagasist üks kummist põhjapunn ära. Enamus vett jooksis maha. Aga peale "tuulutamist" ei jõudnud autot vastu mäge garaazi lükata! Süütevõtit polnud kaasas. Eks ma siis võtsin roolisamba ümbrise maha ja süüteluku klemmplaadi küljest ära. Ja saigi auto käima ja garaazi.
peab kindlustuse tegema ja ülevaatusele minema. Huvitav mitu korda hind võrreldes eelmise aastaga tõusnud on?
peab kindlustuse tegema ja ülevaatusele minema. Huvitav mitu korda hind võrreldes eelmise aastaga tõusnud on?