1. leht 4-st
21011, escapen, 1981 -| MÜÜA |-
Postitatud: 29 Mär 2008 10:17
Postitas escapen
Kuna perekonda osteti uus auto, jäeti vana 011 kus see ja teine. Niisiis sain mina selle omanikuks. Kuna auto oli juba pool aastat eestimaist talve seisvana näinud, oli auto seisukord üsna hull.
Kas esirataste kokkujooks vale pole?
rooste on oma töö teinud
vanaisa on üsna huvitavaid asju peale aretanud
vasakult: kojameeste kiiruseregulaator, õlirõhk ja tundmatu seade. Kellegil pole siiani aimu olnud mis see olla võiks.
Praeguseks on juba rooste maha lihvitud, pahteldatud, ning lihvitud.Sellest progressist pilte hiljem. Mure on vaid sellega, et mööda külgi jooksevad pruunid rajad, see on siis katlakivi vms. Kuidas nendest lahti saada?
[Muudetud: 31-5-2009 escapen]
[Muudetud: 23-2-2010 escapen]
[Muudetud: 23-2-2010 escapen]
[Muudetud: 30-6-2010 escapen]
Postitatud: 29 Mär 2008 14:57
Postitas kristjan92
See tundmatu seade peak olema kell:) .
Postitatud: 29 Mär 2008 15:25
Postitas ToM
Algselt postitas: kristjan92
See tundmatu seade peak olema kell:) .
Pakun et mingi veneaegne immo
Postitatud: 29 Mär 2008 15:56
Postitas Vaz2103
See seade peaks olema nii kell kui ka tahomeeter, vb teeb veel midagi. Keegi võiks öelda ka nende nuppude funktsioonid.
Postitatud: 29 Mär 2008 16:05
Postitas motamees
Algselt postitas: Vaz2103
See seade peaks olema nii kell kui ka tahomeeter, vb teeb veel midagi.
Andis häälega teada, kui etteantud mootoripöörded saavutatud olid.
Postitatud: 29 Mär 2008 16:10
Postitas escapen
Algselt postitas: Vaz2103
See seade peaks olema nii kell kui ka tahomeeter, vb teeb veel midagi. Keegi võiks öelda ka nende nuppude funktsioonid.
Kell see nüüd kohe mitte ei ole. Mul muidu tahhokas ka peal, aga kui nende mõlema näitu võrrelda, siis üks neist valetab 200rpm-ga. See on siis optimaalse bensiinikulu jaoks, et annab märku millal käiku vahetada?
Kuna kontaktid olid aastast 81, siis otsustasid need täna katki minna, need vahetatud, läksid vahetusse kõik voolikud, karpa kenasti puhtaks(meeletu sodi tuli sealt), süüde uuesti õigeks, ning käib nagu ennegi.
[Muudetud: 29-3-2008 escapen]
Postitatud: 02 Mai 2008 15:10
Postitas escapen
kerge update:
alguse on saanud keretööd
põhi oli korralikult õliga koos+peal veel ajalehed, aga mõned kohad siiski pindmise roostega kaetud..
sisemust lahti võttes leidsin tagaistme alt 3 uut varuosa:
bensupump

veepump siis vast

ning kojameeste mootor
Vanaisa on autot ikka korralikult hooldanud, kõik koopad, karbid jms. kohad on grafiitõli täis lastud. Põhi korralik. Õli on nii et tapab!
Nüüd on vaid veel probleem, kuidas eemaldada küljeaknad ning ükselingid. Kas peab terve ükse siis juppideks võtma, või on linkide eemaldamiseks mingi special tööriist?
samuti on küsimus ka see, kas praegu tohib enam survepesu teha (panen tagasi pagassi koos tihendiga, et vesi tuppa ei satuks)? Kellegil ideid kuidas eemaldada ümmarguseks keeratud tagumise ukse käepideme kinnituskruvi?
[Muudetud: 31-5-2009 escapen]
Ettenägelik...
Postitatud: 02 Mai 2008 15:39
Postitas SexSix
... ja tark vanaisa on.Kolm kõige tähtsamat varuosa on alati kaasas olnud.Bensiinipump katki läheb oled teel,veepump katki lähed oled teel ja kui vihmasajus kojameeste mootor üles ütleb ei tohi sõita-jällegi teel.Kunagi olen isegi pooltelge tagaistme all kaasa vedanud!
Autoapteek on mul ka vahva.Joodi ja sidemeid sealt ei leia.Karburaatori düüse,kaitsmeid,bensiinipumba membraane,generaatori harju ja jagaja kontakte jne. aga küll.
Jõudu.
[Muudetud: 2-5-2008 SexSix]
Postitatud: 14 Mai 2008 21:03
Postitas escapen
Kui nüüd auto ülevärvimiseks läheb, oleks ikkagi mõistlik eemaldada klaasid, tihendid jms. asjad. või siis võib need lihtsalt teibiga kinni märkida?
Muidu järjekord on hetkel selline:
1. vana värvi lihvimine matiks
2. pahteldame lohud, keevitame
3. lihvin uuesti siledaks
4. kruntvärv
5. krundi matistamine
5. õige värv selga
Oleks mõistlik vasak tagatiib välja vahetada või hoopis ära paigata?
Postitatud: 14 Mai 2008 22:34
Postitas GhostRider
tiib veel ok l(app peale, ja korras)
tee plekitööd ära ja siis mõtle alles värvimisele.
Postitatud: 08 Juul 2008 18:42
Postitas noottaur
Kaugel siis auto järg on?
Postitatud: 15 Juul 2008 23:15
Postitas escapen
Auto järg pole eriti kaugel. tasapisi nokitsenud, valmimise eesmärki pole seega ei kiirusta mitte kuhugi. Vahepeal suurem paus ka olnud.
Aga kunas tuleb aga häid pakkumisi, siis peab neid ka kohe teistele näitama:
Valuvelgi pakuti siis. 195/50 on rehv. 15tolli. laiust ei tea.
Mis arvate, koopasse käima ei hakka?
ning veel üks
[Muudetud: 15-7-2008 escapen]
[Muudetud: 15-7-2008 escapen]
Postitatud: 16 Juul 2008 00:04
Postitas jukii
minuarust on see velg nagu rusikas silmaauku. väga hästi sobib. koopasse arvatavasti ta kohe kindlasti ei hakka käima. sest mul 205/60 15" velg ja ei käi. suht positiivne asi tuleb arvan. ise värvid? või ikka lased kuskil kambris värvida ?
Postitatud: 16 Juul 2008 00:15
Postitas escapen
Algselt postitas: jukii
minuarust on see velg nagu rusikas silmaauku. väga hästi sobib. koopasse arvatavasti ta kohe kindlasti ei hakka käima. sest mul 205/60 15" velg ja ei käi. suht positiivne asi tuleb arvan. ise värvid? või ikka lased kuskil kambris värvida ?
Värvib inimene kes seda asja tunneb, kuid kambrit pole siin võtta kuskil.

Aga noh, eks saab hakkama. kui nässu läheb, pole ka väga viga. Mis halvasti see uuesti.
Aga, võin siia veel kõrgema kummi panna nt:60 kõrgusega, siis ka veel ok?
Postitatud: 16 Juul 2008 00:22
Postitas jukii
no arvan küll, aga arvesta sellega et spidomeeter valetab siis kõvasti ka, mul on tiivakaared ära lõigatud ja flantsid ka pandud, siiamaani ei käi kuskile vastu, aint esimestel ratastel pööramisel võib vastu käia stabika varrast ja koobast. mul käib koopa vastu, mul peale logari veel 5mm porilapakas ka. aga miks kõrgemat tahad panna üldse? uued olemas? ma ise panen madalamad.
Postitatud: 16 Juul 2008 00:39
Postitas escapen
Algselt postitas: jukii
no arvan küll, aga arvesta sellega et spidomeeter valetab siis kõvasti ka, mul on tiivakaared ära lõigatud ja flantsid ka pandud, siiamaani ei käi kuskile vastu, aint esimestel ratastel pööramisel võib vastu käia stabika varrast ja koobast. mul käib koopa vastu, mul peale logari veel 5mm porilapakas ka. aga miks kõrgemat tahad panna üldse? uued olemas? ma ise panen madalamad.
Ma nii linnulennult mõtlesin, et ehk jääb rehvi ja koopa ääre vahe kuidagi suur. Aga eks näeb mis sinna peale siis tuleb, praegused peab muidugi välja vahetama küll, mustrit nagu on, aga keset mustrit praguneb.
Postitatud: 16 Juul 2008 01:15
Postitas CozmonauT
60 kõrgus jääb juba suht kole
Postitatud: 16 Juul 2008 01:22
Postitas corrado
rehvi ja koopa vahe vähendamiseks lased autot madalamaks

väga kena asi tõotab tulla siit

Postitatud: 16 Juul 2008 07:20
Postitas visible
Velg on tõesti ideaalne sinna alla, eriti veel kui jääb sellise värvikombinatsiooniga ja auto jääb valgeks.

Postitatud: 16 Juul 2008 12:08
Postitas ToM
Kui sul on auto hetkel seest tühi, siis kola (polstrid, varuratas, istmed, tööriistad, supakas:D jne) tagasi panemisel väheneb auto kõrgus ka.