Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Soetasin 2008 aasta hooaja jaoks uue Samara. Vana auto oli mäda ja mis põhiline, pehme.
Uus auto jäi silma väikese läbisõiduga (56000) ja suhteliselt värske aastaga. Autot vaatama minnes jäi silma ainult väline rooste, mida polnud sugugi vähe. Kuna olen plekitööga kunagi kokku puutunud, siis ei näinud selles mingit probleemi. Mootoril on mingi elektroonika jama - gaasi põhjas hoides ei lähe pöörded üle 2000, aga gaasi tippides läheb rohkem pöördese!? Hakkan autot lahti võtma kuna plaanis on värvi vahetada.
Algselt postitas: m6mm
Mootoril on mingi elektroonika jama - gaasi põhjas hoides ei lähe pöörded üle 2000, aga gaasi tippides läheb rohkem pöördese!?
Alustuseks vaheta bensufilter, küünlad ja küttesüsteemile läbipesu.
Muidu paistab enamvähem masn olevat, aga kas pinnaroostest kuskilt põhja all kaugemale asi pole arenenud juba?
Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Mis mootor - 1,3 või 1,5?
Värv on viimane asi mille pärast muretseda ralliauto juures. Parem keskendu rehvidele, vedrustusele, kere tugevdamisele jne..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Mootor on 1,5. On plaan minna diagnostikase, ennem seda peaks kõik elementaarsed asjad uued panema (filtrid, küünlad jne). Kuidas ma seda kütusesüsteemi läbi pesen? Värvi vahetusega on nii kiire sellepärast, et vahetan karbid, tagumised tiivaääred, esimesed tiivad ja väikeseid rooste plekke ulatub katuseni välja. Antud olukorras pole enam mõistlik värvi parandusi teha. Rehvid on sellest hooajast olemas:). Katsetan seekord KONI reguleeritavaid gaasi amorte. Kere tugevdamist mingite torude abil ei tohi, küll aga kui keegi oskab öelda kuhu oleks kasulik tugevtuseks plekki juurde keevitada.
Tagaluuki saab traatharjaga päästa. See diagnostika kompuuter jäi mulle natuke segaseks, kas see käib auto külge või on mingi karp, mida vaiadusel võtad riiulilt ja ühendad kuhugi pistikusse? Diagnostika kompuutreid on mitmeid variante, kuidas teada saada milline minu autole sobib?
Algselt postitas: tiit
See käib auto külge. Samaral raadio all asuvasse auku. Samas kahtlen kas Torreros samara oma sees on. Näitab veel bensu kulu, kella, temperatuuri jne. Loomulikult võid ta ka riiulile panna kui võistlusteks sisse ei taha jätta. Sobib selline mis on ette nähtud Lada ajule Bosch MP 7.0 Viimane mille mina 110-sse paigaldasin oli selline http://www.ask-1.ru/catalog/product/bk1 ... 32/this/1/
Veakoodid mis kompuuter näitab saad de?ifreerida siin http://niva-faq.msk.ru/tehnika/injector/code3.htm
Enda autos on taoline http://www.ask-1.ru/catalog/product/Sht ... 42/this/1/
Shtat 115x3 on mul aga ei suuda teda netist leida enam.
[Muudetud: 22-12-2007 tiit]
Aga kust kohast siis selliseid saaks? Kust sa enda oma hankisid?
Algselt postitas: m6mm
Kuidas ma seda kütusesüsteemi läbi pesen?
Paak välja, kondentsvesi välja loputada, paaki annab valada ka kõikvõimalikku autopoest saada olevat keemiat, mis teoorias lahustab sadenenud bensiinivaike ja puhastab süsteemi seespoolt.
Oma pritsega 07-l oli samamoodi - gaasi põhja vajutades läks maksimaalselt 3000-ni, siis hakkas tõrkuma. Vaikselt meelitades sai ka 5000 kätte. Bensufilter oli umbes. Kahtlustasin juba ka kõikvõimalikke elektroonikavigu, kuid elementaarsest aitas.
ot küsimus Tiidule: Kas mõnda monopritsega 21073, 21044, 21213 ajule ühenduvat sõidukompuutrit ka olemas on? Erinevatel lehtedel on see tuntud kui GM ECM ja vist ka efi-4. Tundmatu maa mulle. Veakoode saab lugeda neist niisamutigi, kuid muud vidinad - keskmine kulu, jne oleks päris huvitav teada.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: GTA
ot küsimus Tiidule: Kas mõnda monopritsega 21073, 21044, 21213 ajule ühenduvat sõidukompuutrit ka olemas on? Erinevatel lehtedel on see tuntud kui GM ECM ja vist ka efi-4. Tundmatu maa mulle. Veakoode saab lugeda neist niisamutigi, kuid muud vidinad - keskmine kulu, jne oleks päris huvitav teada.
Algselt postitas: tiit
See käib auto külge. Samaral raadio all asuvasse auku. Samas kahtlen kas Torreros samara oma sees on. Näitab veel bensu kulu, kella, temperatuuri jne. Loomulikult võid ta ka riiulile panna kui võistlusteks sisse ei taha jätta. Sobib selline mis on ette nähtud Lada ajule Bosch MP 7.0 Viimane mille mina 110-sse paigaldasin oli selline http://www.ask-1.ru/catalog/product/bk1 ... 32/this/1/
Veakoodid mis kompuuter näitab saad de?ifreerida siin http://niva-faq.msk.ru/tehnika/injector/code3.htm
Enda autos on taoline http://www.ask-1.ru/catalog/product/Sht ... 42/this/1/
Shtat 115x3 on mul aga ei suuda teda netist leida enam.
[Muudetud: 22-12-2007 tiit]
Aga kust kohast siis selliseid saaks? Kust sa enda oma hankisid?
Ikka Torrerost. Lihtsalt neil võib neid mitte kohapeal olla. Telli ja vaidle nendega et ikka saaksid selle mida vaja. Atzkaariku sinisel on ka kompuuter sees. Äkki saad kokkuleppele kui tutvuda tahad. Kõige esimene mille ma sain lasin tuua otse venest. See 11x seeria armatuuri jaoks ja praegu mul lihtsalt teistele diagnostika tegemiseks. Maksin 600 eek-i
Milline valik oleks efektiivsem Mõmmi valitud projekti toorikuks! (rahvaralli) Karpa, pritsung. Minul on karpa. Mõtlensin, et peaks äkki pritse peale panema!